Gå til innhold

Lyger hun om antall ons?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Var vel jeg som spurte? "Date?". Spøsmålstegnet burde indikere dette?..

Hjelp! Det finnes ingen argumenter her. Hjelp meg? Hvis ikke så innbiller jeg meg at de har rett.

Anonymkode: 7a15c...c5a

Jeg mente at jeg ikke hadde spurt om din fortid, som du sier inkluderer eskorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Nappetass1 skrev:

Du.. er bekymret for ryktet ditt? Som selv har 7 ff's i bagasjen? Kjønnssykdommer burde enhver teste seg for etter hver partner dersom man har slurvet.

Man burde teste seg mellom sexpartnere uansett!! Det er bare smart. 

Selv er jeg 36 år, og har enda ikke hatt en eneste ons, til tross for mange tilbud. Jeg hadde en som skulle bli det, men vi hadde det så moro i senga, at vi ente opp som elskere i 2 år i stedenfor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på hun lyver. Er flott selv, men har kun hatt to ONS... Resten har vært kjærester eller andre forhold over flere ganger... En ons er jo en en-natts greie, de fineste jentene trenger ikke ha ons ;-) 

Anonymkode: f1d23...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2016 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Hvis hun er pen så trenger hun ikke å ha ons, de som gidder det er damer som er usikre og ute etter bekreftelse.

Jeg er 47 år. og har sikkert hatt 20 sex-partnere i mitt liv, men kun 2-3 ons, for det gir meg nada.....

Anonymkode: d3f5b...92f

ja, for da jeg var usikker i min periode så var jeg slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2016 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Nekter å leve med det.

Jeg skal vite og analysere personen.

Anonymkode: 4bf34...f23

LOL :P hvorfor plager det deg? Har du hatt få ons og redd for at hun har hatt flere enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.9.2016 den 19.57, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hatt ons, men noe med 7 ff og 2 forhold.

Hun er 21 jeg 22.

 

Anonymkode: 4bf34...f23

å ha fuckfriends er verre enn ons, syns nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn lyver oppover når det kommer til sex. Og kvinner lyver nedover når det kommer til sex.

Anonymkode: 60cdb...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn lyver oppover når det kommer til sex. Og kvinner lyver nedover når det kommer til sex.

Anonymkode: 60cdb...bd9

Hvis du mener det er sant hva lyver du om da? Oppover eller nedover?

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du mener det er sant hva lyver du om da? Oppover eller nedover?

Anonymkode: abd3f...cea

Oppover selvsagt 

Anonymkode: 60cdb...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oppover selvsagt 

Anonymkode: 60cdb...bd9

Selvsagt. Det måtte jo være en mann som kom med den forslitte frasen.

Anonymkode: abd3f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håpet hu du,per deg du hørest ut som en sjalu psykopat herregud.. get a life er hennes  buisnies om hu  har hatt flere ikke din.. man har ingen opplysningsplikt om fortiden sin till noen lol..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. Det måtte jo være en mann som kom med den forslitte frasen.

Anonymkode: abd3f...cea

Det er et faktum at kvinner lyver nedover. Det er ikke noe jeg diktet opp.

Anonymkode: 60cdb...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dette kommer til å høres merkelig ut, spessielt her på KG! Men faktum er: Mange av oss (altså mennesker av alle kjønn) lyver IKKE! Mange av oss er faktisk ærlige når vi forteller om ting som sexpartnere og ons! :o 

Jeg vet det er skummelt å tenke på, men kanskje ha det med i tankene neste gang det diskuteres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du bør dumpe henne. Hun høres løs ut, og er nok det..

Anonymkode: a615b...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.10.2016 den 1.33, AnonymBruker skrev:

Forventer du at du skal få vite hvor mange sexpartenere/ons hun har hatt? Jeg synes det er veldig privat og hadde ikke spurt en partner om det. Men noe sier meg at dere muligens er ganske unge.

Anonymkode: 6717a...bd8

De er unge, ja. Han er 22 (?).

Ser ut til at noe har skjedd blant unge mennesker de senere årene. Noe har forandret seg i forhold til hva som var vanlig før i tiden.

 

 

Anonymkode: abd3f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Lyger damen min til meg :(

Jeg er bare en mann, men jeg kan si deg at det kommer du aldri til å få vite.  

Snakker ho sant, skal du da gå til de to typene ho har hatt ons med og få det bekreftet?  

Snakker ho ikke sant, så er det ingenting du kan gjøre noe med bortsett fra å leke KGB-agent.  Blir du til en KGB-agent er du allerede ute å kjøre min venn.


Stol på henne, eller ikke gjør det.  Opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. september 2016 den 18.09, CaramelDevil skrev:

Jeg ville ikke løyet fordi jeg ville ALDRI svart på noe slikt. Dette er helt hinsides å spørre om. Kan man ikke la sex-fortiden være og starte fresh med en ny partner?? Jeg er rystet.

Jeg er klokere enn at jeg spør selv, men:

Tror ikke du at man formes av sitt liv?

Tror ikke du at noen, etter kanskje 15-20-25 ons, og ett eller to forhold, har en "norm" i hodet om hvordan sex skal være, og at man har programmert seg selv til at den spenningen man føler ved å ha sex med en ny person, er en viktig del av ens sexliv? Jeg vet 100% sikkert at det motsatte stemmer, i alle fall. Jeg begynner ikke å nyte, og føle meg trygg før et godt stykke inn i et forhold. Fordi jeg har hatt sex i forhold, og bare det. For meg er det det kjente, og tryggheten om at jeg ikke blir brukt, som er viktig. Sjelen har mange irrganger, så å tenke at noen mennesker er programmerte til at ONS er best, uansett hva de innrømmer, er da ikke helt usannsynlig? Man kan gjerne si noe annet, fordi det "forventes", men hva man tenker inni seg....? Det er vel mange årsaker til at tilsynelatende perfekte forhold tar slutt.

 

Du kan ikke starte fresh. Gjort er gjort og spist er spist. 

Endret av Cronosgjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppover selvsagt 

Anonymkode: 60cdb...bd9

Men jenter liker ikke gutter som har ligget masse rundt. For det får en til å lure på om du bare vil ligge med henne også, og ikke noe mer... Så kanskje det er populært å ha et høyt tall i en guttegjeng, men hos ei skikkelig jente, ville du fått status som 'drittsekk'. Hun ville hatt vanskeligheter med å stole på deg etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...