Gå til innhold

Lyger hun om antall ons?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.9.2016 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg vil vite om jeg må bruk tiden min på en psycho forstyrret dame...halo. tid er penger og energi.

Anonymkode: 4bf34...f23

 

På 30.9.2016 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Nekter å leve med det.

Jeg skal vite og analysere personen.

Anonymkode: 4bf34...f23

Du har problemer som går lenger og dypere enn til hvorvidt dama har hatt 1 eller 2 tilfeldige sexpartnere.

Krav om å skulle vite, - for å analysere henne. Og med påstander om psycho forstyrret dame kombinert med din bruk av energi og en litt underlig innblanding av penger?

Er hun min venninne vil jeg be henne tenke seg om minst 2 ganger til før hun innleder noe forhold til deg.

 

Anonymkode: 44871...858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 30.9.2016 den 17.58, AnonymBruker skrev:

Ble sammen med en pen å herlig jente for 2 mnd siden og alt er flott, men det er noe jeg har stusset på angående henne...

Jeg spurte hvor mange ons hun har hatt, det tok tre sekunder før hun svarte (da viste jeg såklart at hun prøvde å redusere antallet) 

Hun svarte "2" da tenkte jeg inni meg "ikke faen" hun en veldig pen dame å tilbud må hun ha hatt 24/7 hele liver... jeg lot som om  jeg trodde henne, men jeg tror hun har hatt mange ons, sikkert 20++.

Grunnen til at dette gnager meg er fordi jeg var innom "forteller din verste ons opplvelser" tråden, å der ser det ut som mange jenter har hatt en haug med ons, da lurer jeg på om dere damer lyger til kjærester om antallet? Sier dere sannheten?

Lyger damen min til meg :(

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Du bør ikke drive og stille spørsmål du ikke vil takle svaret på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, O.G. skrev:

Du bør ikke drive og stille spørsmål du ikke vil takle svaret på.

Kanskje du kan bruke dine tarot kort og spå hvor mange ons hun jenta har hatt? :P Så slipper Ts å lure på det mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, meeeg9 skrev:

Kanskje du kan bruke dine tarot kort og spå hvor mange ons hun jenta har hatt? :P Så slipper Ts å lure på det mer..

DET kunne jeg, men gidder jeg? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
2 minutter siden, O.G. skrev:

DET kunne jeg, men gidder jeg? Nei.

Det er vel fordi du vet det antallet du får opp med dine "magiske" kort ikke vil stemme med sannheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla🐒

Med tanke på din reaksjon på dette kan jeg forsåvidt godt forstå det om hun juger.

Forøvrig mener jeg det er en uting å sitte å innrapportere antall tidligere sexpartnere i et nytt forhold. Fortid er fortid, det som teller er her og nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...