Gå til innhold

Lyger hun om antall ons?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble sammen med en pen å herlig jente for 2 mnd siden og alt er flott, men det er noe jeg har stusset på angående henne...

Jeg spurte hvor mange ons hun har hatt, det tok tre sekunder før hun svarte (da viste jeg såklart at hun prøvde å redusere antallet) 

Hun svarte "2" da tenkte jeg inni meg "ikke faen" hun en veldig pen dame å tilbud må hun ha hatt 24/7 hele liver... jeg lot som om  jeg trodde henne, men jeg tror hun har hatt mange ons, sikkert 20++.

Grunnen til at dette gnager meg er fordi jeg var innom "forteller din verste ons opplvelser" tråden, å der ser det ut som mange jenter har hatt en haug med ons, da lurer jeg på om dere damer lyger til kjærester om antallet? Sier dere sannheten?

Lyger damen min til meg :(

 

Anonymkode: 4bf34...f23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke løyet (har aldri hatt ons). Men jeg vet heller ikke om jeg hadde svart. Spesielt ikke om det spørsmålet kom så tidlig.

Anonymkode: 68be8...e2b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre fordi ho er pen og sikkert har hatt mogelegheit til å ha mange seksualpartnere, betyr ikkje det at ho har takka ja til alle tilbod ho eventuelt har fått. Forstår ikkje kvifor det skal ha noko å seie for deg om ho har hatt 2 eller 20 uansett. Så lenge ho berre har 1 no.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de fleste lyver sikkert. Hvis de har hatt flere enn 1. Fordi samfunnet tvinger dem til det. Noe denne tråden er et bevis på. 

Lev med det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun er pen så trenger hun ikke å ha ons, de som gidder det er damer som er usikre og ute etter bekreftelse.

Jeg er 47 år. og har sikkert hatt 20 sex-partnere i mitt liv, men kun 2-3 ons, for det gir meg nada.....

Anonymkode: d3f5b...92f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår nok her, og prosjekterer dine egne tanker over på henne.

Det at mange menn ligger med alt med puls har ingenting å gjøre med kvinner. Det er aldri tilbud det står på når det gjelder sexpartnere for kvinner. Statistisk sett har attraktive kvinner færre sexpartnere enn middels attraktive. Penere kvinner har jo også høyere standarder.

Anonymkode: 3054b...1df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ramona skrev:

Ja de fleste lyver sikkert. Hvis de har hatt flere enn 1. Fordi samfunnet tvinger dem til det. Noe denne tråden er et bevis på. 

Lev med det. 

Hvordan er denne tråden bevis på at de fleste lyver? :klo:

Anonymkode: 68be8...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke løyet fordi jeg ville ALDRI svart på noe slikt. Dette er helt hinsides å spørre om. Kan man ikke la sex-fortiden være og starte fresh med en ny partner?? Jeg er rystet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun er pen så trenger hun ikke å ha ons, de som gidder det er damer som er usikre og ute etter bekreftelse.

Jeg er 47 år. og har sikkert hatt 20 sex-partnere i mitt liv, men kun 2-3 ons, for det gir meg nada.....

Anonymkode: d3f5b...92f

Dette stemmer sikkert! Hun er ikke usikker på noe områder....men jeg tenker jo mitt...må ta pause fra KG :(

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, CaramelDevil skrev:

Jeg ville ikke løyet fordi jeg ville ALDRI svart på noe slikt. Dette er helt hinsides å spørre om. Kan man ikke la sex-fortiden være og starte fresh med en ny partner?? Jeg er rystet.

Vel, jeg vil vite om jeg må bruk tiden min på en psycho forstyrret dame...halo. tid er penger og energi.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

må ta pause fra KG :(

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Du har en pen kjæreste, burde du ikke kost deg med henne i utgangspunktet, fremfor å henge på et forum for kvinner?

Anonymkode: 3054b...1df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ramona skrev:

Ja de fleste lyver sikkert. Hvis de har hatt flere enn 1. Fordi samfunnet tvinger dem til det. Noe denne tråden er et bevis på. 

Lev med det. 

Nekter å leve med det.

Jeg skal vite og analysere personen.

Anonymkode: 4bf34...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble sammen med en pen å herlig jente for 2 mnd siden og alt er flott, men det er noe jeg har stusset på angående henne...

Jeg spurte hvor mange ons hun har hatt, det tok tre sekunder før hun svarte (da viste jeg såklart at hun prøvde å redusere antallet) 

Hun svarte "2" da tenkte jeg inni meg "ikke faen" hun en veldig pen dame å tilbud må hun ha hatt 24/7 hele liver... jeg lot som om  jeg trodde henne, men jeg tror hun har hatt mange ons, sikkert 20++.

Grunnen til at dette gnager meg er fordi jeg var innom "forteller din verste ons opplvelser" tråden, å der ser det ut som mange jenter har hatt en haug med ons, da lurer jeg på om dere damer lyger til kjærester om antallet? Sier dere sannheten?

Lyger damen min til meg :(

 

Anonymkode: 4bf34...f23

Hvorfor i helvete spør du når du ikke stoler på henne eller tåler sannsynligvis ikke å høre sannheten? Voks opp!!!!!!

Anonymkode: 57151...40d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er greit pen, har alltid hatt tilbud, men faktisk aldri hatt ons. Hvorfor i alle dager skulle hun lyve? Og hvorfor spør du? La fortiden være.

Anonymkode: 2ff46...d5b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nekter å leve med det.

Jeg skal vite og analysere personen.

Anonymkode: 4bf34...f23

Du høres litt creepy ut.

Hvor mange ons har du hatt selv? Hva er alderen deres?

Anonymkode: abd3f...cea

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Psychonaut

Ja, hun lyver, men ikke i sine egne øyne. Du skjønner, kvinner har et helt arsenal av smutthull for å komme unna slike spørsmål. Her er noen av dem:

- Regner kun sex med kjærester. 

- Regner ikke med sex som har skjedd i utlandet / et annet fylke / en annen kommune.

- Regner ikke med sex hvor hun har vært påvirket av alkohol.

- Regner ikke med oralsex og analsex. 

- Regner ikke med trekanter, firkanter etc.

- Regner ikke med sex hvor hun ikke fikk orgasme.

- Regner ikke med sex med kjendiser.

 

Dette er bare noen få av dem. Jeg har ikke oversikt over alle smutthullene, men det dreier seg nok alt i alt om opptil flere hundre slike punkter.

Endret av Psychonaut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Psychonaut skrev:

Ja, hun lyver, men ikke i sine egne øyne. Du skjønner, kvinner har et helt arsenal av smutthull for å komme unna slike spørsmål. Her er noen av dem:

- Regner kun sex med kjærester. 

- Regner ikke med sex som har skjedd i utlandet / et annet fylke / en annen kommune.

- Regner ikke med sex hvor hun har vært påvirket av alkohol.

- Regner ikke med oralsex og analsex. 

- Regner ikke med trekanter, firkanter etc.

- Regner ikke med sex hvor hun ikke fikk orgasme.

 

Dette er bare noen få av dem. Jeg har ikke oversikt over alle smutthullene, men det dreier seg nok alt i alt om opptil flere hundre slike punkter.

Dagens! 

Brent mann skyr kvinnen.

Anonymkode: 3054b...1df

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell henne rett ut at du tror hun lyver. Men vær forberedt på at hun kan ha ønske om å avslutte relasjonen med deg når du er så opphengt i dette.

Anonymkode: 68be8...e2b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...