Gå til innhold

I kveld gikk jeg litt utenfor komfortsonen.


M1966

Anbefalte innlegg

Tilbød meg å hjelpe en venninne med å male stuen. Hun har mye vondt og trengte en oppmuntring. Etter litt tullprat på chatten forrige dagen så sa jeg at jeg kan hjelpe deg med å male. Og jeg skal gjøre det naken! Og det ble gjort. Var å malte naken i fire timer. Det var litt gøy også. Ikke bare for henne! Men var litt nervøs først da. Ikke kjent henne i mer enn et par måneder. 

Endret av M1966
Skrivefeil.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, visp skrev:

Ikke noe nedvasking og maskeringstape først?

Kanskje venninnen hadde gjort det på forhånd?

Anonymkode: 98465...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, M1966 skrev:

Tilbød meg å hjelpe en venninne med å male stuen. Hun har mye vondt og trengte en oppmuntring. Etter litt tullprat på chatten forrige dagen så sa jeg at jeg kan hjelpe deg med å male. Og jeg skal gjøre det naken! Og det ble gjort. Var å malte naken i fire timer. Det var litt gøy også. Ikke bare for henne! Men var litt nervøs først da. Ikke kjent henne i mer enn et par måneder. 

Æsj, been there, done that. :sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, M1966 skrev:

Tilbød meg å hjelpe en venninne med å male stuen. Hun har mye vondt og trengte en oppmuntring. Etter litt tullprat på chatten forrige dagen så sa jeg at jeg kan hjelpe deg med å male. Og jeg skal gjøre det naken! Og det ble gjort. Var å malte naken i fire timer. Det var litt gøy også. Ikke bare for henne! Men var litt nervøs først da. Ikke kjent henne i mer enn et par måneder. 

Får vi se bilde?

Anonymkode: 98465...405

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Nakentjeneren skrev:

Æsj, been there, done that. :sFun_sleeping:

Hvordan skjedde det?

Anonymkode: 9e44f...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay...and the point was? Hva hjelper det at du maler naken hvis ikke dere er friends with benefits. Ellers er det bare ekkelt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sweety pie skrev:

Okay...and the point was? Hva hjelper det at du maler naken hvis ikke dere er friends with benefits. Ellers er det bare ekkelt...

Er det ekkelt med en naken mann som maler leiligheten? Med flott rumpe og tiss

Anonymkode: 9e44f...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovecraft
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ekkelt med en naken mann som maler leiligheten? Med flott rumpe og tiss

Anonymkode: 9e44f...ec8

Flott rumpe og tiss som ikke fikk noe? Det virker jo som det skulle lede til noe, et ligg høres det ut som, men det ble vel til bare en morsom historie for vennegjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var meningen med å male naken?  hadde vært mer spennende å ha en mann å male naken, om det skjedde noe mer enn maling. Skjønner liksom ikke hvorfor man skal se vennene sine male naken, ahahhah kleint :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var poenget med nakenheten? At det skulle bli noe på deg? Ble det det? 50-åringer har tydeligvis merkelige lyster...:sprettoy: Eller er i overkant desperat. (antar du er født i 1966)

Anonymkode: 56577...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ekkelt med en naken mann som maler leiligheten? Med flott rumpe og tiss

Anonymkode: 9e44f...ec8

Med mindre jeg hadde hatt lyst til å ha sex med denne mannen, så er "flott rumpe og tiss" det siste jeg hadde tenkt på i den situasjonen du beskriver. Får grøsninger bare av å tenke på situasjonen, det blir nok lenge til jeg ber noen om hjelp til å male noe :sprettoy:

Vil også legge til at dersom en av mine kompiser hadde gjort noe sånt, da hadde det tatt lang tid før han ble invitert igjen.

Anonymkode: 20d62...f45

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ekkelt med en naken mann som maler leiligheten? Med flott rumpe og tiss

Anonymkode: 9e44f...ec8

Heheh uvitenheten har ingen grenser. "Jeg ville elsket å se på en naken kvinne male i min leilighet" = Kvinner vil elske en mann som maler naken i sin leilighet.

Sorry, på noen punkter er menn og kvinner vidt forskjellige, og dette er det beste eksempelet. 

Det er kun brukbart til en lattermild historie man kan fortelle venninner.

Anonymkode: cb089...87c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Beiset du henne etterpå?

Hahaha!!!! :ler::ler::ler: 

Anonymkode: bd6a2...7c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var poenget med nakenheten? At det skulle bli noe på deg? Ble det det? 50-åringer har tydeligvis merkelige lyster...:sprettoy: Eller er i overkant desperat. (antar du er født i 1966)

Anonymkode: 56577...c50

Jeg tror ikke poenget var at det skulle bli noe på han. Det kan hende at mannen har litt exhibusjonistiske fantasier (uten at han vil blitte seg for fremmede), som går f eks på å bli sett naken av en påkledd kvinne. Sånne fantasier kan være ganske sterke og kanskje virke enda mer spennende enn vanlig sex for noen.

Når man er født spiller ingen rolle. Fantasi er fantaesi, om man er 16 eller 56 

 

Anonymkode: 9e44f...ec8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...