Gå til innhold

Jeg har liten penis-angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Sphere skrev:

Med meg hadde du nok fått kjempeangst iallefall. Jeg kan virke selvsikker og laidback (selv om jeg også har en introvert og sjenert side), men har ikke mye å vifte med. En mann er ikke hans penis. Selvtilliten ligger heller ikke i antall cm, selv om penis er utrolig viktig for mange menn.

Og ja, vi skjønner hvorfor det plutselig ikke blir noe etter dere har sett oss nakne, eller kjent på oss først. Bare husk på det at vi tross alt har tatt en risiko for å være med akkurat deg. Vi blir med akkurat deg fordi vi liker deg veldig godt, og føler at du kan være verdt den risikoen. For det er en jævlig følelse å vite at det ikke blir noe mer på grunn av manglende cm på manndommen. Det gir et realt slag i selvtilliten. Spesielt når det har skjedd noen ganger. Men heldigvis er det kvinner som ser forbi slikt også. Som skjønner at man kan ha herlig sex uansett. Som ser utfordringer i stedet for problemer.

Jeg synes det er overfladisk å bare fokusere på penis størrelser og sex. Jeg ville ikke hatt en mann med stor penis om jeg skulle valgt utfra penis størrelser.... Vi kvinner er like forskjellige i underlivet som menn er det. Vi også har ulike størrelser på vår vagina. Derfor passer det ikke for alle kvinner å ha menn med stor penis. En mann som var stor ville jeg avvist da jeg ikke ønsker å få revner eller bli utvidet i underlivet..er heller ikke vant til å ha sex.. så en mann med en liten penis ville det vært det mest ideelle for meg til å starte å ha et sexlivet med. Forøvrig er selvtillit og intelligens det som er mest tiltrekkende hos en mann.

Anonymkode: 2de1d...dc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Måten du skriver på skulle en tro du har en svær en.

Anonymkode: 8e73d...5a0

Neida. Har bare akseptert det. Og funnet ut at jeg er lykkelig som liten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er overfladisk å bare fokusere på penis størrelser og sex. Jeg ville ikke hatt en mann med stor penis om jeg skulle valgt utfra penis størrelser.... Vi kvinner er like forskjellige i underlivet som menn er det. Vi også har ulike størrelser på vår vagina. Derfor passer det ikke for alle kvinner å ha menn med stor penis. En mann som var stor ville jeg avvist da jeg ikke ønsker å få revner eller bli utvidet i underlivet..er heller ikke vant til å ha sex.. så en mann med en liten penis ville det vært det mest ideelle for meg til å starte å ha et sexlivet med. Forøvrig er selvtillit og intelligens det som er mest tiltrekkende hos en mann.

Anonymkode: 2de1d...dc5

Dere er der ute. Jeg har hatt gleden av å møte noen av dere, og håper på en mulighet igjen etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sphere skrev:

Dere er der ute. Jeg har hatt gleden av å møte noen av dere, og håper på en mulighet igjen etterhvert.

Det er flere av oss som ser fordi penisen og ser hele mannen. Du virker som en grei mann. Håper du finner deg en snill og grei dame og :) 

Anonymkode: 022da...608

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere av oss som ser fordi penisen og ser hele mannen. Du virker som en grei mann. Håper du finner deg en snill og grei dame og :) 

Anonymkode: 022da...608

Takk for det, snille deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

Jeg måtte bare svare deg på denne.....

Jeg er enig i at du har et problem. Hvis jeg skal basere mitt svar på det du skriver må jeg si at har skapt deg selv et svært trangt og snevert rom for tenning. Det tror jeg vil ditt største problem på sikt. At du nå definerer din seksuelle begrensning til partnerens penisstørrelse er kjipt fordi dette er noe du ikke kan gjøre noe med. Er sex og tenning virkelig begrenset til hans størrelse og evt samleie? Hvis det er slik, tror jeg du vil finne at sex i det lange løp vil være kjedelig.

Potensielle partnere vil du nesten måtte spørre hvis du ønsker å finne ut hva som finnes i buksa før du involverer deg. Det er imidlertid en mulighet for at du vil bli sosialt utstøtt med denne framgangsmåten. Blir som om jeg skulle spurt en kvinne om hun har trang nok skjede....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 26.9.2016 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Jeg <3 små peniser. Skjerp deg TS. Bedre å kunne ha rabbitsex og bli tatt så hardt som bare det av en liten penis enn av å bli bunna og blø og få grisevondt og komplikasjoner med en stor. 

Anonymkode: 4eb56...70c

Er så enig med deg 😍 Og forresten, den er ikke "liten"  men perfekt for meg 😄

Endret av Coronas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.9.2016 at 22.06, AnonymBruker skrev:

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

Du gjør nok det. Penisstørrelse har ingenting med personlighet å gjøre.

Jeg har hverken liten eller stor, men ca 16,5 som er helt gjennomsnittlig. Jeg regner meg for å være til dels sjenert, og ganske så usikker. Men det er nok andre faktorer enn personlighet som bestemmer hvor stor penisen er.

Forøvrig synd at du har slik en fobi. Du ødelegger for deg selv, og mange gutter får en knekk i selvtilliten av at du avviser dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.9.2016 at 22.06, AnonymBruker skrev:

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

Min erfaring er at menn med store peniser kan være litt for laid back. De tror det er nok med en stor penis og anstrenger seg ikke så veldig for å tilfredsstille kvinnene sin.

En mann med liten penis derimot har lært mange triks som ikke bare er ut og inn, for ikke å snakke om alle stillinger som er mulig uten smerter.

Jeg har vondt for å tro at du ikke skriver tulle innlegg nå, hvis ikke er du direkte ufin mot sex partnerne som ikke tilfredsstiller kravene dine. 

Uansett, jeg velger ikke mann ut i fra størrelsen på penisen hans, er ærlig talt dritt lei disse innleggene hvor det hevdes at kvinner flest vil ha en mann med stor penis, men ikke tør å si noe osv.

Jeg og andre kvinner kan snakke for oss selv, og jeg er ikke en av disse kvinnene. Jeg velger mann etter hjerte og ikke cm.

Anonymkode: 26375...838

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAHA.... Tulletråd.

TS hyler av latter når hun leser svarene.

Anonymkode: c1be1...4b1

Hvorfor må det være en tulletråd? For mange jenter funker ikke liten penis seksuelt, og da er det jo naturlig at å havne en slik situasjon hvor mannen ikke er stor nok blir litt kleint.  

Anonymkode: e7445...be0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg er helt enig faktisk. Leit å si men!  

Har kommet over et par små og det har vært nytteløst uansett hvor allright mannen er. Når jeg først har en litt over normalen blir jeg tent og tilfredstilt, og gjør det jeg kan for å holde på den for å ikke trenge å møte på flere små skuffelse/bortkasta tid 

Anonymkode: f6555...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAHA.... Tulletråd.

TS hyler av latter når hun leser svarene.

Anonymkode: c1be1...4b1

Enig, men hvorfor tror du at TSt er ei kvinne. Jeg tror det er en 50 år gammel mann som startet denne tråden.

Morsomt uansett.

Anonymkode: c1be1...4b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et inntrykk av at de jentene med mange partnere oftere er avhengig av stor penis. Jeg har ikke sex med folk som har ons. Og hvorfor kan man fire ned på kravet om man har en fast partner kontra ons?

Jeg velger jenter som ikke har hatt så mange. Fungerer bedre for meg. Da er sannsynligheten større for at de har noe mellom øra og ikke har kjønnssykdommer. Jeg dømmer ikke dere som liker store, men jeg vil ikke ta i dere med ildtang. Jeg er forresten stor

Anonymkode: 9c514...eab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min er 72 cm lang og 47 cm i omkrets, rene barnefødselen, da blir du opphisset tenker jeg.

Anonymkode: c1be1...4b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. september 2016 at 0.44, AnonymBruker skrev:

Teorien din bommer litt hos meg. Kan være sjenert ovenfor jenter, spesielt de jeg liker. Er 180 høy, bred over skuldrene, hatt full skjeggvekst siden 16, men fremdeles lite på hår på resten av overkroppen et godt tiår etter. Mellom beina er det rett over 20cm langt og ca 17cm omkrets.

Anonymkode: fe936...568

damn. Det er nettopp derfor det er så vanskelig! Er virkelig ikke noe fasit:P

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

HAHA.... Tulletråd.

TS hyler av latter når hun leser svarene.

Anonymkode: c1be1...4b1

Det er ikke sant. Jeg hyler ikke av latter pga dette, og for meg gjør dette "problemet" det vanskelig for meg å slå meg til ro med en mann. Jeg kunne ønske jeg ikke syns det var så viktig, men det er faktisk det, og jeg syns ikke det er rimelig å synes at en eventuell kjæreste tenner meg seksuelt og tilfredsstiller meg når det ikke er sant. Det er ikke riktig for noen parter..

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...