Gå til innhold

Jeg har liten penis-angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et inntrykk av at de jentene med mange partnere oftere er avhengig av stor penis. Jeg har ikke sex med folk som har ons. Og hvorfor kan man fire ned på kravet om man har en fast partner kontra ons?

Jeg velger jenter som ikke har hatt så mange. Fungerer bedre for meg. Da er sannsynligheten større for at de har noe mellom øra og ikke har kjønnssykdommer. Jeg dømmer ikke dere som liker store, men jeg vil ikke ta i dere med ildtang. Jeg er forresten stor

Anonymkode: 9c514...eab

Men... Om du ikke vil ta i kvinner som liker store med en ildtang en gang, og du selv er stor... Ikke mye sex på deg da :P 

Anonymkode: 022da...608

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et inntrykk av at de jentene med mange partnere oftere er avhengig av stor penis. Jeg har ikke sex med folk som har ons. Og hvorfor kan man fire ned på kravet om man har en fast partner kontra ons?

Jeg velger jenter som ikke har hatt så mange. Fungerer bedre for meg. Da er sannsynligheten større for at de har noe mellom øra og ikke har kjønnssykdommer. Jeg dømmer ikke dere som liker store, men jeg vil ikke ta i dere med ildtang. Jeg er forresten stor

Anonymkode: 9c514...eab

Hvordan vet du at alle du har sex med ikke har ons eller ikke? 

Helt ærlig så tror jeg de fleste jenter lyver om du spør dem av nettopp de grunnene du oppgir; at du stempler dem som "løse" fordi dem har sex med mange. Hele innlegget ditt er ganske naivt. Å ha sex med mange samsvarer ikke med å ikke ha noe mellom ørene. Selv går jeg 5.året på master innenfor ingeniørfag og mange av mine venninner (SMARTE) har masse sex med hvem de vil og hvor mange de vil. Dine holdninger høres veldig 1930 ut. I tillegg; når man har sex med ulike folk så sjekker man seg alltid mellom hver partner. Sånn gjør man når man har vett i hodet, og tar ansvar for egen helse. Så jo du dømmer. Du begynner å snakke om jenter som ligger med mange er de som liker stor tiss. Jenter som ligger med få kan også like stor tiss. 

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. september 2016 at 22.43, Hildur70 skrev:

Jeg har mer angst for stor penis. Det gjør vondt! Stakkars menn. Siden de færreste har monster penis,  så må mange menn få komplekser av å lese på KG. Kan jo ikke velge partner etter størrelsen på penis. 

Det er ikke mitt ansvar om folk får komplekser av å lese KG. Har du ikke sett medier? Det eneste de gjør er å skape komplekser hos folk, så mitt "lille" innlegg skal ikke få skylda for at noen knekker

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. september 2016 at 11.51, Sphere skrev:

Med meg hadde du nok fått kjempeangst iallefall. Jeg kan virke selvsikker og laidback (selv om jeg også har en introvert og sjenert side), men har ikke mye å vifte med. En mann er ikke hans penis. Selvtilliten ligger heller ikke i antall cm, selv om penis er utrolig viktig for mange menn.

Og ja, vi skjønner hvorfor det plutselig ikke blir noe etter dere har sett oss nakne, eller kjent på oss først. Bare husk på det at vi tross alt har tatt en risiko for å være med akkurat deg. Vi blir med akkurat deg fordi vi liker deg veldig godt, og føler at du kan være verdt den risikoen. For det er en jævlig følelse å vite at det ikke blir noe mer på grunn av manglende cm på manndommen. Det gir et realt slag i selvtilliten. Spesielt når det har skjedd noen ganger. Men heldigvis er det kvinner som ser forbi slikt også. Som skjønner at man kan ha herlig sex uansett. Som ser utfordringer i stedet for problemer.

Jeg har droppet mange menn pga liten penis.. Fordi jeg føler det ikke er noe poeng å ha sex og utsette meg kjønnsykdommer og graviditet uten å få noe nytelse for det. Så beklager det, men jeg ser virkelig ikke poenget med å ikke kjenne penis under sex. Jeg kjenner mange som bare "velger" å ha sex uten at de egentlig vil og fordi penis er liten, men de syns synd på fyren. Er det mer riktig? Å ha sex med menn som man syns synd på? "stakkars liten. jeg får vel gi han litt sex så han ikke føler seg teit". 

Veldig synd for deg at det er slik, men verden er et jævlig sted, og så dør du.

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har droppet mange menn pga liten penis.. Fordi jeg føler det ikke er noe poeng å ha sex og utsette meg kjønnsykdommer og graviditet uten å få noe nytelse for det. Så beklager det, men jeg ser virkelig ikke poenget med å ikke kjenne penis under sex. Jeg kjenner mange som bare "velger" å ha sex uten at de egentlig vil og fordi penis er liten, men de syns synd på fyren. Er det mer riktig? Å ha sex med menn som man syns synd på? "stakkars liten. jeg får vel gi han litt sex så han ikke føler seg teit". 

Veldig synd for deg at det er slik, men verden er et jævlig sted, og så dør du.

Anonymkode: 9debe...53e

Jeg har ingen misjon for å angripe andres preferanser. Helt greit at du ikke liker små peniser. Det som er interessant er at noen kvinner klarer å ha god sex med oss små også, mens andre ikke. Hva annet enn en kvinnes egen størrelse kan ha innvirkning? Selvsagt tenning. Det mentale. Har man bestemt seg på forhånd at smått blir dårlig, blir det nettopp det. Dårlig. Akkurat som en mann som tenner på store pupper mest sannsynligvis vil ha bedre sex med en kvinne med store pupper.

Nytelse gir jeg også uten min lille. For sex handler om så mye mer enn selve penetrasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har droppet mange menn pga liten penis.. Fordi jeg føler det ikke er noe poeng å ha sex og utsette meg kjønnsykdommer og graviditet uten å få noe nytelse for det. Så beklager det, men jeg ser virkelig ikke poenget med å ikke kjenne penis under sex. Jeg kjenner mange som bare "velger" å ha sex uten at de egentlig vil og fordi penis er liten, men de syns synd på fyren. Er det mer riktig? Å ha sex med menn som man syns synd på? "stakkars liten. jeg får vel gi han litt sex så han ikke føler seg teit". 

Veldig synd for deg at det er slik, men verden er et jævlig sted, og så dør du.

Anonymkode: 9debe...53e

Vær litt grei da, jeg har hatt flere ganger sex med tjukke jenter, jenter med små bryster eller andre skavanker som egentlig ikke gir meg så mye seksuelt.

Anonymkode: 7a31b...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær litt grei da, jeg har hatt flere ganger sex med tjukke jenter, jenter med små bryster eller andre skavanker som egentlig ikke gir meg så mye seksuelt.

Anonymkode: 7a31b...c7f

Hvorfor ha sex med noe som ikke gir deg noe seksuelt? Det er noe jeg genuint lurer på.

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg har ingen misjon for å angripe andres preferanser. Helt greit at du ikke liker små peniser. Det som er interessant er at noen kvinner klarer å ha god sex med oss små også, mens andre ikke. Hva annet enn en kvinnes egen størrelse kan ha innvirkning? Selvsagt tenning. Det mentale. Har man bestemt seg på forhånd at smått blir dårlig, blir det nettopp det. Dårlig. Akkurat som en mann som tenner på store pupper mest sannsynligvis vil ha bedre sex med en kvinne med store pupper.

Nytelse gir jeg også uten min lille. For sex handler om så mye mer enn selve penetrasjonen.

Hvordan vet du at de kvinnene ikke bare "finner seg i det"/ " er snille"? Pupper og rumper er to ulike kroppsdeler så den diskusjonen kan dere ta et annet sted

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ha sex med noe som ikke gir deg noe seksuelt? Det er noe jeg genuint lurer på.

Anonymkode: 9debe...53e

Jeg er en gavmild person som bryr seg om andres menneskers behov.

Anonymkode: 7a31b...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gavmild person som bryr seg om andres menneskers behov.

Anonymkode: 7a31b...c7f

Å ha sex med noen man ikke tenner på er ikke å være gavmild. Om jeg fikk vite at noen bare ga meg sex for å være grei ville jeg blitt veldig såret. Tror du må lære deg om hva gavmildhet bør være, og at det ikke er ditt ansvar "å gi bort" kroppen din for andre sine behov. Jeg gjør hvertfall ikke det

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.9.2016 at 0.54, AnonymBruker skrev:

17 cm i omkrets, da snakker vi om botox penis...

Anonymkode: 2af84...6fe

Botox er nervegift som lammer muskler...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de kvinnene ikke bare "finner seg i det"/ " er snille"? Pupper og rumper er to ulike kroppsdeler så den diskusjonen kan dere ta et annet sted

Anonymkode: 9debe...53e

Jeg har en fetish som gjør at kvinner gjerne åpner seg for meg også. Så det blir mange åpne og ærlige samtaler om sex. Ganske interessant egentlig. Når de vet at det å være ærlig ikke er så farlig.

Pupper og rumper spiller som penis også på tenning/ikke tenning, så dette har også med opplevelsen av sex å gjøre. Selv om penis har mer med selve akten å gjøre, er tenningen også med på å bestemme hvor mye man føler/ikke føler under akten. Får dama meg knallkåt før vi setter igang, vil selvsagt opplevelsen bli bedre enn om jeg ikke er så tent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ha sex med noen man ikke tenner på er ikke å være gavmild. Om jeg fikk vite at noen bare ga meg sex for å være grei ville jeg blitt veldig såret. Tror du må lære deg om hva gavmildhet bør være, og at det ikke er ditt ansvar "å gi bort" kroppen din for andre sine behov. Jeg gjør hvertfall ikke det

Anonymkode: 9debe...53e

Jeg bestemmer selv over min kropp og hva jeg gjør med  den. Dersom jenta ønsker sex gir jeg gjerne bort et barmhjertighetsknull. Og hvorfor skulle jenta få vite om mine motiver dersom jeg ikke sier det?

Anonymkode: 7a31b...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26.9.2016 at 22.06, AnonymBruker skrev:

Hei..

Jeg har utviklet liten-penis angst.. Herregud så tåpelig det høres ut som, men mitt problem er at jeg tenner ikke på "vanlig" penisstørrelse. Jeg liker dem tykke og lange. Jeg har droppet utrolig mange menn fordi dem har liten penis. Feks under vorspill, så har jeg oppdaget at de har liten penis, og da har jeg droppa sexen og lata som at jeg må sove eller noe.

Jeg høres utrolig kynisk ut, men er jeg alene om å tenke sånn her? Det jeg lurer på menn: hva slags type menn har stor penis? Etter min teori har sjenerte usikre menn liten penis, og de som er arrogante og selvgode liten penis.  De som har stor er nogenlunde laidback og selvsikre. Har jeg helt feil i min teori?

 

Hilsen bortskjemt K25 

Anonymkode: 9debe...53e

Jeg håper du ser bra ut og er fornøyd med det du har der nede. Har man store krav til andre, så burde man ha kvalitet å gi tilbake. :)

Endret av MegHer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MegHer skrev:

Jeg håper du ser bra ut og er fornøyd med det du har der nede. Har man store krav til andre, så burde man ha kvalitet å gi tilbake. :)

Takk, det er jeg :P haha. 

Anonymkode: 9debe...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at alle du har sex med ikke har ons eller ikke? 

Helt ærlig så tror jeg de fleste jenter lyver om du spør dem av nettopp de grunnene du oppgir; at du stempler dem som "løse" fordi dem har sex med mange. Hele innlegget ditt er ganske naivt. Å ha sex med mange samsvarer ikke med å ikke ha noe mellom ørene. Selv går jeg 5.året på master innenfor ingeniørfag og mange av mine venninner (SMARTE) har masse sex med hvem de vil og hvor mange de vil. Dine holdninger høres veldig 1930 ut. I tillegg; når man har sex med ulike folk så sjekker man seg alltid mellom hver partner. Sånn gjør man når man har vett i hodet, og tar ansvar for egen helse. Så jo du dømmer. Du begynner å snakke om jenter som ligger med mange er de som liker stor tiss. Jenter som ligger med få kan også like stor tiss. 

Anonymkode: 9debe...53e

Mitt synspunkt fra en som ikke har deltatt i denne tråden så langt: Som mann kan man naturlig nok ikke vite om en kvinne man dater har hatt mange helt sikkert, men bruker man normale sosiale antenner så skjønner man nok helt fint mellom linjene hvem hun er etterhvert ;) Dersom hun f. eks. fremstår veldig flørtete, har ekstremt mange "guttevenner", er typisk veldig festmenneske (type hver uke eller noe sånt) osv. (kan være en kombinasjon av faktorene) så ser man jo at det ofte er ganske sannsynlig at hun har hatt mange ONS. Ikke alltid like lett å beskrive det siden det selvfølgelig eventuelt også kan være andre ting som gjør det mer eller mindre sannsynlig at hun er en "ONS-kvinne", men tro meg: En del av oss menn ser relativt lett hvem som typisk har mange ons og hvem som ikke har det ;) 

Selvfølgelig ikke noe galt i det generelt sett, men personlig tar jeg heller ikke i en kvinne som har hatt mange partnere med ildtang engang. For min del betyr sex noe som en del av forhold, ikke utenfor, og det er som regel større sannsynlighet for å finne noen uten så veldig snevre preferanser blant de som er "sex kun i forhold" mennesker. 

Og det handler primært ikke om å være smart eller ikke smart eller om man sjekker seg mellom hver gang eller ikke, for det handler om holdninger til sex og at man ønsker å finne noen som deler omtrent samme syn som en selv. Så får heller disse kvinnene kalle meg "1930", det lever jeg helt fint med. De får ta sine valg, og jeg og de kvinnene som er mer tradisjonelle i sine valg får ta sine :)

 

Anonymkode: 57a66...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt synspunkt fra en som ikke har deltatt i denne tråden så langt: Som mann kan man naturlig nok ikke vite om en kvinne man dater har hatt mange helt sikkert, men bruker man normale sosiale antenner så skjønner man nok helt fint mellom linjene hvem hun er etterhvert ;) Dersom hun f. eks. fremstår veldig flørtete, har ekstremt mange "guttevenner", er typisk veldig festmenneske (type hver uke eller noe sånt) osv. (kan være en kombinasjon av faktorene) så ser man jo at det ofte er ganske sannsynlig at hun har hatt mange ONS. Ikke alltid like lett å beskrive det siden det selvfølgelig eventuelt også kan være andre ting som gjør det mer eller mindre sannsynlig at hun er en "ONS-kvinne", men tro meg: En del av oss menn ser relativt lett hvem som typisk har mange ons og hvem som ikke har det ;) 

Selvfølgelig ikke noe galt i det generelt sett, men personlig tar jeg heller ikke i en kvinne som har hatt mange partnere med ildtang engang. For min del betyr sex noe som en del av forhold, ikke utenfor, og det er som regel større sannsynlighet for å finne noen uten så veldig snevre preferanser blant de som er "sex kun i forhold" mennesker. 

Og det handler primært ikke om å være smart eller ikke smart eller om man sjekker seg mellom hver gang eller ikke, for det handler om holdninger til sex og at man ønsker å finne noen som deler omtrent samme syn som en selv. Så får heller disse kvinnene kalle meg "1930", det lever jeg helt fint med. De får ta sine valg, og jeg og de kvinnene som er mer tradisjonelle i sine valg får ta sine :)

 

Anonymkode: 57a66...7e1

Jeg har mange venninner og kamerater. Hender vi går ut på byen. Har ikke ONS, flørter ikke ute på byen osv. 

 

Anonymkode: 5ba45...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mange venninner og kamerater. Hender vi går ut på byen. Har ikke ONS, flørter ikke ute på byen osv. 

 

Anonymkode: 5ba45...0cd

Ja, selvsagt er det mulig å gå på byen uten å være en typisk "ons'er". Men poenget var jo at det ikke bare er det som er kjennetegn, for man ser jo hvordan kvinnen man dater er mot andre, man ser hva slags type bilder som legges ut på FB og andre sosiale medier. Samspillet med andre mennesker avslører oftere enn hva man tror hvem man er. I dag skal det veldig mye til for å skjule hvem man er, og det tar faktisk ikke så veldig lang tid å lage seg en relativt sikker gjetning om kvinnen man date'er er en typisk ons'er eller ikke ;) 

Anonymkode: 57a66...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt er det mulig å gå på byen uten å være en typisk "ons'er". Men poenget var jo at det ikke bare er det som er kjennetegn, for man ser jo hvordan kvinnen man dater er mot andre, man ser hva slags type bilder som legges ut på FB og andre sosiale medier. Samspillet med andre mennesker avslører oftere enn hva man tror hvem man er. I dag skal det veldig mye til for å skjule hvem man er, og det tar faktisk ikke så veldig lang tid å lage seg en relativt sikker gjetning om kvinnen man date'er er en typisk ons'er eller ikke ;) 

Anonymkode: 57a66...7e1

Hvilket andre kjennetegn er det da? Du nevner kamerater, mye ute på byen og har en flørtete tone. Noen flere, siden disse sjelden er pålitelige faktorertil å dra en slik konklusjon?

Anonymkode: 022da...608

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket andre kjennetegn er det da? Du nevner kamerater, mye ute på byen og har en flørtete tone. Noen flere, siden disse sjelden er pålitelige faktorertil å dra en slik konklusjon?

Anonymkode: 022da...608

Magefølelse, intuisjon.. Paradise Hotell faktorer og personlighetstrekk.. Følger mange sleazye mennesker på sosiale medier.. osv

Anonymkode: 5ba45...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...