Gå til innhold

Skal du se debatten i natt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utsagnet ditt motsier seg selv. Er nok Killary som vasker gulvet med Trump. :fnise:

Anonymkode: faa05...762

Du virkelig ikke skjønte hva jeg mente med det jeg skrev. Spent å se hvor lenge hun klarer å stå oppreist før hun får et anfall igjen og treffer gulvet. Tipper hun er da ferdig som kandidat. Karma is a much bigger bitch than Hitlary. 

Endret av AnonGangerTo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonGangerTo skrev:

Du virkelig ikke skjønte hva jeg mente med det jeg skrev. Spent å se hvor lenge hun klarer å stå oppreist før hun får et anfall igjen og treffer gulvet. Tipper hun er da ferdig som kandidat. Karma is a much bigger bitch than Hitlary. 

hahaha. Det skal bli morsomt når trump har tapt. Med alle rosene du har gitt ham. 

Anonymkode: 2ef9f...482

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke interessert for begge to er uegnet for stillingen i mine øyne, så samma det hvem som vinner. Men jeg kan fint lese oppsummeringer og se på korte videoopptak av de morsomste momentene i morgen. Nattesøvnen min er viktigere :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg klarer å holde meg våken så skal jeg se ja. Ser på den siste valgprognosen at Trump nå leder på Clinton. Jeg håper han vinner. Han er en gal morsom fyr som snakker rett fra levra. Håper han er en handlingens mann og ikke en som bare prater og er anonym slik som Obama. Obama er kakepynt og kjeeedelig. Håper han holder lovnaden om å bygge et komplett grensegjerde mot Mexico slik at illegale innvandrere slutter å strømme til USA.

Han er businessmann og bør ha gode forutsetninger til å vite hva som vil bidra til at amerikanske bedrifter skal overleve samt gjøre det lettere å starte nye bedrifter.

Hadde store forhåpninger til Trumps utenrikspolitikk da han drev valgkamp foran primærvalget. Han ville mer eller mindre la NATO seile sin egen sjø og kutte stort ned på USAs bidrag (USA bidrar suverent mest). Og konsentrere seg mer om indre anliggende. Dvs ikke dra ut i verden og starte nye kriger. Siden har han moderert seg (kanskje for å tilfredsstille politisk korrekte velgere?). Blir han valg er det ikke så usannsynlig han går tilbake til sitt opprinnelige synspunkt.

Anonymkode: f0da1...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på den nå. Er litt som en togulykke man ikke kan se bort fra. Dessverre tror jeg Trump vinne valget. Folk ser ut til å like den bøllete "stilen" hans

Anonymkode: 3bbf0...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter og ser på den nå. Er litt som en togulykke man ikke kan se bort fra. Dessverre tror jeg Trump vinne valget. Folk ser ut til å like den bøllete "stilen" hans

Anonymkode: 3bbf0...25f

Folket vil ha forandring, politikere som står å jatter uten å handle er folk lei av. Spennende å se om de tør stemme på Trump eller om de stemmer "safe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Zalo2 skrev:

Folket vil ha forandring, politikere som står å jatter uten å handle er folk lei av. Spennende å se om de tør stemme på Trump eller om de stemmer "safe".

Spenning, uforutsigbarhet og forandring er ikke akkurat det jeg ønsker når det gjelder lederskapet i en av verdens supermakter, men det er nå bare meg

Anonymkode: 3bbf0...25f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bare gjenta "law and order" om og omigjen er ikke akkurat noen løsning på raseproblemene i USA, det sier ingenting om hvordan man kan stoppe drap på svarte menn av politiet...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The record shows you supported the Iraq war.. -> endeløs tåpelig benekting og babbel fra Trump :rolleyes: 

Historisk merkelig det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Frøkensina skrev:

Å bare gjenta "law and order" om og omigjen er ikke akkurat noen løsning på raseproblemene i USA, det sier ingenting om hvordan man kan stoppe drap på svarte menn av politiet...

 

Hvorfor er det så enormt fokus på svarte som blir drept av politi? Det er langt flere hvite som blir drept av politi men det hører man aldri noe om. Råder deg til å lese artikkelen her : http://www.dailywire.com/news/7264/5-statistics-you-need-know-about-cops-killing-aaron-bandler#

For min del tenker jeg at denne problematikken ikke handler om rase - dette går på voldskulturen som er dypt integrert i det amerikanske samfunnet. En må også huske på at stadig flere politifolk også blir drept så de også lever med frykt hver dag når de er ute å gjør jobben sin. Deres policy har blitt "shoot first, ask later". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spenning, uforutsigbarhet og forandring er ikke akkurat det jeg ønsker når det gjelder lederskapet i en av verdens supermakter, men det er nå bare meg

Anonymkode: 3bbf0...25f

Med Hillary får man det samme som Bush og Obama har levert - den samme møkka som tvinger USA i kne. Den politiske eliten i USA styrer alle skuta i samme kurs og Hillary er endel av den etablerte eliten. Trump er ikke.

Hva man får med Trump kan man ikke vite enda - men i motsetning til Obama som gikk til valg med slagordet change/forandring så kommer man faktisk til å få change med Trump. Om det vil bli en positiv forandring eller negativ kan vi ikke vite enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spenning, uforutsigbarhet og forandring er ikke akkurat det jeg ønsker når det gjelder lederskapet i en av verdens supermakter, men det er nå bare meg

Anonymkode: 3bbf0...25f

Med Hillary får man det samme som Bush og Obama har levert - den samme møkka som tvinger USA i kne. Den politiske eliten i USA styrer alle skuta i samme kurs og Hillary er endel av den etablerte eliten. Trump er ikke.

Hva man får med Trump kan man ikke vite enda - men i motsetning til Obama som gikk til valg med slagordet change/forandring så kommer man faktisk til å få change med Trump. Om det vil bli en positiv forandring eller negativ kan vi ikke vite enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spenning, uforutsigbarhet og forandring er ikke akkurat det jeg ønsker når det gjelder lederskapet i en av verdens supermakter, men det er nå bare meg

Anonymkode: 3bbf0...25f

Med Hillary får man det samme som Bush og Obama har levert - den samme møkka som tvinger USA i kne. Den politiske eliten i USA styrer alle skuta i samme kurs og Hillary er endel av den etablerte eliten. Trump er ikke.

Hva man får med Trump kan man ikke vite enda - men i motsetning til Obama som gikk til valg med slagordet change/forandring så kommer man faktisk til å få change med Trump. Om det vil bli en positiv forandring eller negativ kan vi ikke vite enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, WubWub skrev:

Med Hillary får man det samme som Bush og Obama har levert - den samme møkka som tvinger USA i kne. Den politiske eliten i USA styrer alle skuta i samme kurs og Hillary er endel av den etablerte eliten. Trump er ikke.

Hva man får med Trump kan man ikke vite enda - men i motsetning til Obama som gikk til valg med slagordet change/forandring så kommer man faktisk til å få change med Trump. Om det vil bli en positiv forandring eller negativ kan vi ikke vite enda. 

Jeg forstår ikke hvordan det kan bli en positiv forandring for hverken USA eller verden hvis han blir president. Han har nesten ingen konkrete (eller gjennomførbare) planer og diskuterer på barnehagenivå. Trump er kontinuerlig mest opptatt av seg selv, blir lett hissig og fornærmet, avbryter hele tiden som en "siste ord maniker" for å nevne noe. Han virker ikke spesielt intelligent rett og slett og det synes jeg er farlig kombinert med mye makt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg forstår ikke hvordan det kan bli en positiv forandring for hverken USA eller verden hvis han blir president. Han har nesten ingen konkrete (eller gjennomførbare) planer og diskuterer på barnehagenivå. Trump er kontinuerlig mest opptatt av seg selv, blir lett hissig og fornærmet, avbryter hele tiden som en "siste ord maniker" for å nevne noe. Han virker ikke spesielt intelligent rett og slett og det synes jeg er farlig kombinert med mye makt. 

 

At han bruker billig retorikk er jeg enig i - men det er den retorikken som appellerer til amerikanerne. At han er uintelligent derimot kan jeg ikke være med på. Har sett haugevis av intervjuer fra han var ung og det er ikke tvil om at han er skarp, men også selvsentrert som du sier.

Om han vil bli verre enn Bush og Obama kan jeg ikke vite på forhånd - jeg kan ikke spå fremtiden - ingen kan det. Men det skal godt gjøres å være mer destruktiv enn sine forgjengere (Hillary kommer til å videreføre denne destruktive politikken).

Det er ikke engang sikkert Hillary vil evne fungere som president da hennes fysiske helse er i fritt fall, hun kan ikke engang gå opp et par trappetrinn på egen maskin. Nå er det jo haugevis av nevrologer og leger som hevder at Hillary viser krystallklare tegn på parkinson. 

Trump på sin side har jo også en tilstand uten tvil. Dette presidentvalget er etter min mening helt absurd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg forstår ikke hvordan det kan bli en positiv forandring for hverken USA eller verden hvis han blir president. Han har nesten ingen konkrete (eller gjennomførbare) planer og diskuterer på barnehagenivå. Trump er kontinuerlig mest opptatt av seg selv, blir lett hissig og fornærmet, avbryter hele tiden som en "siste ord maniker" for å nevne noe. Han virker ikke spesielt intelligent rett og slett og det synes jeg er farlig kombinert med mye makt. 

 

Tilstanden til Trump leser man mellom linjene i artikkelen her : http://www.vg.no/nyheter/meninger/usas-presidentvalg-2016/trump-mistet-kontrollen/a/23804770/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Blir for sent for meg også men håper Trump vasker gulvet med Killary. 

Vel. Han ble selvsagt totalt ydmyket!-:)))

Har fortsatt ikke møtt et eneste normalt  menneske i USA som stemmer Trump. Jeg møter ekstremt ressurssvake, white trash*jeg kan ikke bebreide de fullstendig,de har lite å fare med og forstår ikke bedre. Og så møter jeg noen wanne be halvpsykopater og helidioter som så er utrolig lette å lede. En skam å se hvordan de tror det skal dryppe på klokkeren om narcissisten blir president. Lenge leve den glade idiot sier jeg.

Nei  jeg stemmer ikke på Clinton heller men hun er minimum en milliard ganger bedre enn han.

Anonymkode: b6caa...2e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonGangerTo skrev:

Du virkelig ikke skjønte hva jeg mente med det jeg skrev. Spent å se hvor lenge hun klarer å stå oppreist før hun får et anfall igjen og treffer gulvet. Tipper hun er da ferdig som kandidat. Karma is a much bigger bitch than Hitlary. 

SURPRISE ! Alle kommentarer er mer eller mindre enige om at Trump ble ydmyket og Clinton knuste han-:) .Han klarte seg ok 20 min....så rak det åt skogen gitt-;) 

Anonymkode: b6caa...2e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer fra Ab over.

Jeg har enorm og da mener jeg enorm respekt for am.arbeiderklasse.  Folk jobber så mye for så lite!  Og så kommer en som har tjent pengene på arbeiderfolks blod og plutselig påstår han er deres frelser!  Han kommer med blødmer og lar seg selv rive med men jeg tror ikke han har det minste spøtt peiling på hva han prater om. 

Anonymkode: b6caa...2e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...