Gå til innhold

Tenker å farge håret blondt(mann), tanker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan kan vi vite om den vil passe når du ikke skriver noe om øyefarge og hudfarge? :klo:

Anonymkode: 909ca...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan vi vite om den vil passe når du ikke skriver noe om øyefarge og hudfarge? :klo:

Anonymkode: 909ca...e49

Har grønne øyne og er ikke sånn megatan. Men har en slik ansiktsfarge som han fyren her ca https://www.instagram.com/p/BDyACuvxq_W/?taken-by=erichagberg

 

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfargen kommer jo til å se lik ut på deg hvis du har samme hudfarge. Så go for it hvis du syns han er fin på håret.

Anonymkode: 909ca...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så begeistret for denne frysyren og fargen, men jeg synes du skal gjøre det du ønsker. Det er ditt hår, og du bestemmer. Om du gjør det og ender opp med å ikke like det så vokser håret fort ut igjen :) 

Anonymkode: 43fae...244

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hårfargen kommer jo til å se lik ut på deg hvis du har samme hudfarge. Så go for it hvis du syns han er fin på håret.

Anonymkode: 909ca...e49

Syns du ikke det så bra ut på han? Må man være mørk i huden for å ha en slik hårfarge tenker du?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så begeistret for denne frysyren og fargen, men jeg synes du skal gjøre det du ønsker. Det er ditt hår, og du bestemmer. Om du gjør det og ender opp med å ikke like det så vokser håret fort ut igjen :) 

Anonymkode: 43fae...244

Hvorfor liker du ikke frisyren? Og fargen? 

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, drop-dead skrev:

Spør hva frisøren tenker om det :) 

Kan jeg godt. Hva synes du da?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns du ikke det så bra ut på han? Må man være mørk i huden for å ha en slik hårfarge tenker du?

Anonymkode: eebb7...da2

Det betyr ikke noe hva jeg syns. Du reklamerer så mye for denne fyren at ingen tviler på at "han" er deg så kan du ikke bare se deg i speilet?

Anonymkode: 909ca...e49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker du ikke frisyren? Og fargen? 

Anonymkode: eebb7...da2

Hva mener du med hvorfor jeg ikke liker det?

Anonymkode: 43fae...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr ikke noe hva jeg syns. Du reklamerer så mye for denne fyren at ingen tviler på at "han" er deg så kan du ikke bare se deg i speilet?

Anonymkode: 909ca...e49

Reklamerer så mye for denne fyren? lol har aldri reklamert om han før. 

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med hvorfor jeg ikke liker det?

Anonymkode: 43fae...244

Hvorfor liker du ikke slik hårfarge på menn? Og hva er så gærnt med en sånn frisyre som du åpenbart misliker?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har ansiktet til det, så kjør på.

Syns bleket hår på menn har ein tendens til å være motsatt av fint, men det spiller ingen rolle.

Det så i hvert fall fint ut på modellen, men så har modeller ein tendens til å passe med det meste også da ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så nøye hva andre synes da?

Jeg synes ikke sånn sveis er noe fint,men bryr meg ikke om andre har det. Bare tenker at de ikke er min type. Det er jo opp til deg hva du ønsker og hvilken stil du ønsker å ha.

Spør frisøren om det.(selv om mange frisører kan være litt tafatte når det gjelder å ha en mening om noe)

 

Anonymkode: c8726...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, NordTroll skrev:

Om du har ansiktet til det, så kjør på.

Syns bleket hår på menn har ein tendens til å være motsatt av fint, men det spiller ingen rolle.

Det så i hvert fall fint ut på modellen, men så har modeller ein tendens til å passe med det meste også da ;) 

Hva mener du med at jeg har ansikter til det? Vil si at jeg har et veldig fint ansikt uten å stryke.

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det så nøye hva andre synes da?

Jeg synes ikke sånn sveis er noe fint,men bryr meg ikke om andre har det. Bare tenker at de ikke er min type. Det er jo opp til deg hva du ønsker og hvilken stil du ønsker å ha.

Spør frisøren om det.(selv om mange frisører kan være litt tafatte når det gjelder å ha en mening om noe)

 

Anonymkode: c8726...082

Men er ikke det en helt normal frisyre? Hva er så hakkende galt med den?

Anonymkode: eebb7...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du gå til en meget dyktig frisør. Endring av hårfarge kan se veldig falskt ut på menn om det ikke blir gjort skikkelig. Jeg er helt imot farging av hår på menn, men det er bare pga. det jeg er vant til å se av de mennene som er nærmest i omgangskretsen min. Jeg er nok litt gammeldags på det området, og synes at det fort kan se litt for pyntet og feminint ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker du ikke slik hårfarge på menn? Og hva er så gærnt med en sånn frisyre som du åpenbart misliker?

Anonymkode: eebb7...da2

Jeg skrev hverken at det var gærnt eller at jeg misliker det. Jeg skrev jeg ikke var så begeistret for det. Ingen grunn til å ta det så personlig bare fordi jeg ikke er begeistret over hårfrisyren du linket til. Jeg er ikke så begeistret for hvordan frisyren ser ut. Hvordan kan jeg forklare hvorfor hjernen min ikke er begeistret for noe? Det er hvordan det ser ut jeg ikke er så begeistret for. Må det ligge noe dypere forklaring og grunner bak? 

Anonymkode: 43fae...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...