Gå til innhold

Hva synes dere damer om menn som gamer?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Kommer an på hvordan gamer han er. Zelda, Pokemon og Mario synes jeg er veldig gøy selv og liker å spille det med kjæresten. Datagaming som wow, cs og slikt synes jeg ikke er like morsomt, men så lenge det ikke er en høyere prioritet enn meg/oss så fungerer det. Det er mange andre verre hobbier han kunne hatt, det som kan være negativt med gaming er at det fort går veldig mye tid i det og at det går utover tid sammen med kjæresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 9/19/2016 at 15.13, Jacklost skrev:

Skyrim kjøpte jeg til Xbox 360 når det kom ut man gadd aldri å gi det en sjanse :P Så bytta det inn nå nylig så kjøper jeg det til PS4 når det kommer :)

Har du spilt The Witcher 3? Det er ganske lik Skyrim, et av de beste spillene jeg har spilt i nyere tid :)

Har ikke prøvd det, nei. Skal vurdere å sjekke det ut! Blir fort noen kroner om jeg skal spille både det og Skyrim :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Luxor skrev:

Skyrim kommer faktisk i «oppusset» versjon (veldig forbedret grafikk) om ikke så lenge. Og om du har lastet det ned til PC via en Steam-konto, så får du det gratis. 

Jeg er nok ikke så heldig. Jeg spiller det på PS4, så jeg må nok kjøpe en ny versjon. Men det er greit. Jeg er fan av Elder Scrolls, og jeg er fan av veldig mye av det andre Bethesda gir ut. 🙂

Jippi! Takk for tips! 

Anonymkode: 0b032...905

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aurelia skrev:

Har ikke prøvd det, nei. Skal vurdere å sjekke det ut! Blir fort noen kroner om jeg skal spille både det og Skyrim :laugh:

Når den tid kommer anbefaler jeg å sjekke på Finn.no først. Jeg har funnet mange ting mye billigere der :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jippi! Takk for tips! 

Anonymkode: 0b032...905

Hehe, bare hyggelig! Vi andre konsollspillende vanlige dødelige er nok nødt til å betale for det. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller dataspill selv og er relativt godt oppdatert på det som skjer i spillverderen (tenker jeg selv). Ingen turn-off for meg om kjæresten spiller dataspill eller brettspill, men det er vel intensiteten og mengden som evt kan være et problem. Jeg tenker det kan jo være koselig å spille spill sammen, men han kan ikke spille 5-6 timer hver dag etter jobb og ikke gjøre noe annet. Jeg spiller mest Zelda, Fire Emblem, Castlevania og Ace Attorney/Apollo Justice (til Nintendo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jippi! Takk for tips! 

Anonymkode: 0b032...905

Dersom du bruker mods på skyrim på PC har spillet vært oppusset i flere år...

Anonymkode: 0f39a...125

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lovecraft

Gamer chicks? Yes oh yes! Kjempe gøy at jenter spiller! Min fremtidige partner må i beste fall spille eller være en friluftsperson, helst begge deler, men jeg tar det jeg får :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er morsomt å møte fyrer som spiller enkelte spill (ikke CS, COD, WOW, LOL etc ikke helt fan av MMO). Men om de er periode-gamere som spiller feks spill som The Witcher (1, 2, 3) eller andre rpg/action/adventure spill (orker ikke å skrive en laaang liste) så synes jeg det er veldig gøy. Men jeg er ikke helt der at jeg er fan av hardcore gamere som sitter hver dag time ut og time inn og spiller. Livet har mer å by på enn en skjerm :) Men det er en fin ting å gjøre innimellom :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovecraft
1 time siden, PandA# skrev:

Jeg synes det er morsomt å møte fyrer som spiller enkelte spill (ikke CS, COD, WOW, LOL etc ikke helt fan av MMO). Men om de er periode-gamere som spiller feks spill som The Witcher (1, 2, 3) eller andre rpg/action/adventure spill (orker ikke å skrive en laaang liste) så synes jeg det er veldig gøy. Men jeg er ikke helt der at jeg er fan av hardcore gamere som sitter hver dag time ut og time inn og spiller. Livet har mer å by på enn en skjerm :) Men det er en fin ting å gjøre innimellom :D 

Hardcore blir for mye for min del også, men en som spiller litt hver dag funker for meg. Spiller ikke WoW lenger og i hvert fall ikke LoL eller CoD. Spiller mye Overwatch også en del spill på steam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, PandA# skrev:

Jeg synes det er morsomt å møte fyrer som spiller enkelte spill (ikke CS, COD, WOW, LOL etc ikke helt fan av MMO). Men om de er periode-gamere som spiller feks spill som The Witcher (1, 2, 3) eller andre rpg/action/adventure spill (orker ikke å skrive en laaang liste) så synes jeg det er veldig gøy. Men jeg er ikke helt der at jeg er fan av hardcore gamere som sitter hver dag time ut og time inn og spiller. Livet har mer å by på enn en skjerm :) Men det er en fin ting å gjøre innimellom :D 

Liker du Zelda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lovecraft skrev:

Hardcore blir for mye for min del også, men en som spiller litt hver dag funker for meg. Spiller ikke WoW lenger og i hvert fall ikke LoL eller CoD. Spiller mye Overwatch også en del spill på steam :)

Steamsalg er farlige :hoppe::tongue: eller hva? 

2 timer siden, Jacklost skrev:

Liker du Zelda?

Har ikke nintendo konsoll eller gameboy/ds lenger og gikk glipp av old school zelda og link i barndommen. Jeg var pokemon og super mario/mario kart fan i barndommen :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er en fyr som spiller WoW så får han stjerna i boka hos meg da jeg spiller det selv og kunne godt ha likt å spilt det sammen med en fremtidig kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet med gaming, det er jo viktig med hobbyer. Spiller selv også, så det hadde i så fall bare vært positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WeirdAlien

Kjæresten min elsker alt av Pokémon, Nintendo og alskens dataspill. Har ingenting imot det. Har spilt en del med både ham og en sjelden gang med vennene hans. Synes ikke det er uattraktivt å spille, da jeg assosierer det å være flink i spill og lignende med å være smart (ikke nødvendigvis superintelligent, men iallfall ikke dum) - og jeg er tiltrukket av "smartinger", hvis det gir mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...