Gå til innhold

Kvinneguiden er dødt?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du skal bruke det argumentet, så er det heller mythic som er gretten fordi folk ikke diskuterer på måten hun liker, og hun er derfor mindre interessert i kg

Anonymkode: bf2c6...b54

Jeg er ikke gretten, hvor tar du det fra? Hvis du leser det første svaret mitt i denne tråden, så kanskje du klarer å forstå litt mer av hva jeg mener. Det handler ikke om at folk skal diskutere på en måte som jeg liker, men at det generelt har blitt mindre interessante tema her for meg. 

Jeg får en følelse av at du tar dette for personlig, etter som du er så opptatt av hva jeg sa om denne saken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke memes litt kjerringhumor da? Det er en bruker over tredve som poster memes i nesten alle tråder hen svarer i. Jeg er over tredve sjæl og altså men det lyser liksom kjerring :fnise:

Anonymkode: 3b4bf...cbe

Er det ikke _litt_ kjerring å snakke dritt om andre her inne på forumet eller komme med slike sleivete kommentarer om andre brukere? 

Anonymkode: c36c0...508

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mythic skrev:

Jeg er ikke gretten, hvor tar du det fra? Hvis du leser det første svaret mitt i denne tråden, så kanskje du klarer å forstå litt mer av hva jeg mener. Det handler ikke om at folk skal diskutere på en måte som jeg liker, men at det generelt har blitt mindre interessante tema her for meg. 

Jeg får en følelse av at du tar dette for personlig, etter som du er så opptatt av hva jeg sa om denne saken. 

Jeg får en følelse av at du vil få meg til å fremstå som om jeg tar dette personlig.

Jeg er for øvrig 32, jeg bare impliserte at jeg var av den yngre garde

Anonymkode: bf2c6...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke _litt_ kjerring å snakke dritt om andre her inne på forumet eller komme med slike sleivete kommentarer om andre brukere? 

Anonymkode: c36c0...508

Nevnte hverken kjønn eller brukernavn :)

Anonymkode: 3b4bf...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får en følelse av at du vil få meg til å fremstå som om jeg tar dette personlig.

Jeg er for øvrig 32, jeg bare impliserte at jeg var av den yngre garde

Anonymkode: bf2c6...b54

Og ikke en eneste gang har jeg nevnt hva jeg trodde om alderen din. Nå tenker jeg vi legger denne ballen død, da det ikke tilfører debatten noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Mythic skrev:

Og ikke en eneste gang har jeg nevnt hva jeg trodde om alderen din. Nå tenker jeg vi legger denne ballen død, da det ikke tilfører debatten noe som helst.

Dersom du ville la ballen ligge, så hadde du oversett meg. Når du føler behov for å skrive dette så viser det at du har behov for å ha rett. Når da færre på KG er enig med deg og færre gir deg likes, så blir du mindre interessert i KG. Det er der skoen trykker. En ren ego-greie, som 90% av alle andre KG brukere sliter med

Anonymkode: bf2c6...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nevnte hverken kjønn eller brukernavn :)

Anonymkode: 3b4bf...cbe

Det gjør deg ikke til et bedre menneske.

Anonymkode: c36c0...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
3 timer siden, Jacklost skrev:

 Wow, kg er virkelig dødt nå..

 Jepp, til og med telle-trådene er ganske døde for tiden! :laugh:

Anonymkode: 418e9...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at folk ikke gidder å henge her lenger.
 Man får nesten bare sure ekle kommentarer når man lager innlegg her for tiden. Det har vært sånn lenge, men før eller siden får folk nok.

Forumet består nesten nå bare av manne og kvinnehatere og høyreekstreme som gjør alle tråder om til en menn vs dame-tråd eller mot innvandring. Ja, selv i en tråd som handler om noe helt annet egentlig.

Anonymkode: 39564...a72

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at folk ikke gidder å henge her lenger.
 Man får nesten bare sure ekle kommentarer når man lager innlegg her for tiden. Det har vært sånn lenge, men før eller siden får folk nok.

Forumet består nesten nå bare av manne og kvinnehatere og høyreekstreme som gjør alle tråder om til en menn vs dame-tråd eller mot innvandring. Ja, selv i en tråd som handler om noe helt annet egentlig.

Anonymkode: 39564...a72

Det er jævlig synd :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.9.2016 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Hva er memes? Hilsen ung som aldri har hørt om det før. 

Anonymkode: 14165...397

Wow, jeg synes synd på deg! 😳 

Anonymkode: 0dbc5...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart forumet dør ut etterhvert. Jeg syntes det har vært en tydelig trend de siste to (?) årene med "sjokk-troll", kvinnehatere og høyreekstreme som både lager egne tråder utelukkende for å provosere ("hvorfor oppfører norske jenter seg som horer?" "Hvorfor er alle innvandrere kriminelle?") og kupper tråder med våset sitt.

Debattmiljøet har også blitt veldig dårlig, med mye barnsligheter, hersketeknikker og ren aggressivitet. De seriøse gidder ikke et slikt diskusjonsmiljø så veldig lenge, så det er bare noldusene igjen som sitter og glefser til hverandre.

Og moderatorene er jo et eget kapittel for seg. Det modereres tilsynelatende helt villkårlig. Helt åpenbare kvinnehat/høyreekstreme/rasistiske/homofobe trådinnlegg får stå, mens helt nøytrale debatter blir moderert i stykker. Folk opplever ikke at klagene til mod. blir tatt seriøst. Flere har også klaget på at trådens moderator "tilfeldigvis" har besøkt brukersiden deres rett etter de har postet noe personlig som AB i en tråd.

Slik jeg forstår det jobber moddene gratis. Jeg tror forumet hadde vært tjent med å ha faktisk lønnede ansatte som mods.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan skrive veldig mye rart så lenge man ikke HETSER* enkelte av bloggerne som KG og dets eiere titt og ofte deler seng med.

*Alt som ikke er forsiktig ros og helst "hylling" (moteord nr 1).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wow, jeg synes synd på deg! 😳 

Anonymkode: 0dbc5...1c6

Kan du ikke heller svare på spørsmålet istedenfor å gjøre narr av den som spør?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Alice123 skrev:

Klart forumet dør ut etterhvert. Jeg syntes det har vært en tydelig trend de siste to (?) årene med "sjokk-troll", kvinnehatere og høyreekstreme som både lager egne tråder utelukkende for å provosere ("hvorfor oppfører norske jenter seg som horer?" "Hvorfor er alle innvandrere kriminelle?") og kupper tråder med våset sitt.

Debattmiljøet har også blitt veldig dårlig, med mye barnsligheter, hersketeknikker og ren aggressivitet. De seriøse gidder ikke et slikt diskusjonsmiljø så veldig lenge, så det er bare noldusene igjen som sitter og glefser til hverandre.

Og moderatorene er jo et eget kapittel for seg. Det modereres tilsynelatende helt villkårlig. Helt åpenbare kvinnehat/høyreekstreme/rasistiske/homofobe trådinnlegg får stå, mens helt nøytrale debatter blir moderert i stykker. Folk opplever ikke at klagene til mod. blir tatt seriøst. Flere har også klaget på at trådens moderator "tilfeldigvis" har besøkt brukersiden deres rett etter de har postet noe personlig som AB i en tråd.

Slik jeg forstår det jobber moddene gratis. Jeg tror forumet hadde vært tjent med å ha faktisk lønnede ansatte som mods.

Underskriver denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
2 timer siden, Alice123 skrev:

Debattmiljøet har også blitt veldig dårlig, med mye barnsligheter, hersketeknikker og ren aggressivitet. De seriøse gidder ikke et slikt diskusjonsmiljø så veldig lenge, så det er bare noldusene igjen som sitter og glefser til hverandre.

Enig. Vil folk sitte å glefse til hverandre, så får de gjøre det, men det er ikke noe jeg ønsker å ta del i. Når jeg leser det mange skriver på her så lurer jeg på om de hadde sagt det samme i virkeligheten til en person.  

Endret av Wanda Maximoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...