Gå til innhold

Kvinneguiden er dødt?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Så ts og folket tenker ikke på at når de har vært her lenge, så er det også dem selv som har forandret seg
og da blir innsatsen forskjellig fra da de var helt nye og alt var mere spennende med KG og andre forum også. 

Jeg flyttet inn i "Nettby" da den ble til i 2006. Var veldig aktiv der og hadde det kjempetrivelig. Så kom en periode hvor jeg var helt borte derfra; stemningen var endret der da jeg kom tilbake. Jeg var aktiv litt til og hadde en pause igjen (i fire omganger), men endringene var så merkbare til sist at jeg ikke orket folks kverulerende, aggressive innstilling. Jeg dro for godt derfra før de la inn årene, men jeg vil alltid huske de positive årene, gruppene og menneskene i starten. Det var en fin plass da det funket. 

KG kommer ikke til å vare inn i evigheten. Alt har sin tilmålte tid, men det dukker alltid opp noe nytt.
Gled deg til det du, Jakku. :)  Fremtiden inneholder artige ting. Du bare vet ikke om det - ennå. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 All good Things end badly.
 Otherwise they would not end!
:nisse:

Anonymkode: 418e9...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Så ts og folket tenker ikke på at når de har vært her lenge, så er det også dem selv som har forandret seg
og da blir innsatsen forskjellig fra da de var helt nye og alt var mere spennende med KG og andre forum også. 

Jeg flyttet inn i "Nettby" da den ble til i 2006. Var veldig aktiv der og hadde det kjempetrivelig. Så kom en periode hvor jeg var helt borte derfra; stemningen var endret der da jeg kom tilbake. Jeg var aktiv litt til og hadde en pause igjen (i fire omganger), men endringene var så merkbare til sist at jeg ikke orket folks kverulerende, aggressive innstilling. Jeg dro for godt derfra før de la inn årene, men jeg vil alltid huske de positive årene, gruppene og menneskene i starten. Det var en fin plass da det funket. 

KG kommer ikke til å vare inn i evigheten. Alt har sin tilmålte tid, men det dukker alltid opp noe nytt.
Gled deg til det du, Jakku. :)  Fremtiden inneholder artige ting. Du bare vet ikke om det - ennå. 

Jeg skulle ønske jeg ble medlem her tidligere, høres ut som der har vært mange flotte og interessante brukere opp igjennom årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2016 den 14.48, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt at folk ikke gidder å henge her lenger.
 Man får nesten bare sure ekle kommentarer når man lager innlegg her for tiden. Det har vært sånn lenge, men før eller siden får folk nok.

Forumet består nesten nå bare av manne og kvinnehatere og høyreekstreme som gjør alle tråder om til en menn vs dame-tråd eller mot innvandring. Ja, selv i en tråd som handler om noe helt annet egentlig.

Anonymkode: 39564...a72

Ganske greit oppsummert, ja!

Anonymkode: 442ed...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider


المنتدى هو الذهاب الى الجحيم

Anonymkode: 8043b...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:


المنتدى هو الذهاب الى الجحيم

Anonymkode: 8043b...ddd

IMG_5238.PNG

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært samme klagingen om rasistiske innlegg her på KG i årevis. Som denne 4 år gamle tråden viser: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Lurer egentlig litt på om det er brukere her som pleide å være på VA/VeggAvisen? Diskusjonsforumet til Nettavisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde flere tenke at om de syns det er kjedelig her, så har de vært her for lenge
og det er da tid for å finne frem meccanosettet sitt igjen. Gjøre noe fornuftig altså. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje dere kan hoppe over til litt forskjellige andre debatt-forum?

Da får dere litt avveksling fra kvinneguiden...  :fnise:

Anonymkode: 418e9...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig et eller flere forum som er på samme, eller bedre nivå som KG? :daane: Svar utbedes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Egentlig burde flere tenke at om de syns det er kjedelig her, så har de vært her for lenge
og det er da tid for å finne frem meccanosettet sitt igjen. Gjøre noe fornuftig altså. :) 

Har ikke noe med det å gjøre, forumet har blitt mindre aktiv de siste 2 årene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

15 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Det har blitt enda mer dødt her de siste ukene o,O

Det spørs vel hvor du henger her inne, men ja jeg er enig. Tror en del damer har emigrert til babyforumer, facebook og instagram etter hvert som barna kommer til. 

Anonymkode: 68528...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Det har blitt enda mer dødt her de siste ukene o,O

Enig, har vært veldig dødt her hvertfall den siste uken. Så dødt at det rett og slett er litt kjedelig å være her. Men jeg liker å være på forum, og jeg vet ikke om noe bedre forum enn kg dessverre, så jeg blir værende her.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
3 minutter siden, Nyx skrev:

Enig, har vært veldig dødt her hvertfall den siste uken. Så dødt at det rett og slett er litt kjedelig å være her. Men jeg liker å være på forum, og jeg vet ikke om noe bedre forum enn kg dessverre, så jeg blir værende her.. 

Hva med freak.no? Eller vgd? (Insert joke :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste nett-forum har kollapset de siste årene. VG Debatt har knapt fått noen nye debattanter de siste årene. Sosiale medier har tatt over. Kvinneguiden er faktisk et unntak, kanskje forumet som har klart seg best de siste årene.

Se følgende graf som viser utviklingen 8 antall innlegg mellom VGD (rosa) og Kvinneguiden (blå) fra 2002 og fram til og med 2015, Kvinneguiden har svak stigning hele veien mens VGD har kollapset fullstendig:

MgQ4U0v.jpg

Kilde: 

http://vgd.no/samfunn/aktuelt/tema/1823680/tittel/aarsrapport-vgd-2015

 

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...