Gå til innhold

Dere (normale) jenter på 165-167cm, hvor mye veier dere?


Teardrop

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, lillesky skrev:

Tråden er ryddet for avsporinger.
/lillesky (mod)

Mens det krenkende og helseskadelige utsagnet i hovedinnlegget får stå? Er du klar over hvordan slike kommentarer kan påvirke unge jenter? 

Anonymkode: ba733...925

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 166 og trivselsvekta mi er 60-61 kg. Akkurat nå veier jeg et par kg mer fordi jeg er gravid, men skal ned til samme vekt etterpå igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo være at du selv overvuderer din egen muskelmasse. Dersom du faktisk veier 50 kilo og er over 165 altså. Jeg sier ikke at det er noe galt i det eller det du veier. Det eneste jeg har sagt er at du faktisk ville veid mer dersom du hadde hatt mer muskler. Det er ikke mulig å være over 165 og 50 kilo og samtidig ha normal fettprosent (altså over 20) og være over gjennomsnittet muskuløs. Det er bare sånn det funker. Får du mer muskler, går du mer opp i vekt. 

Jeg har ikke sett kroppen din og kan ikke uttale meg om din fettprosent, men det kan jo være den og er lavere enn det den bør være. Det er det evt bare du som vet om du har fått målt den.

Anonymkode: b4b93...2bf

Jeg er nøyaktig 165. :) Trivselsvekten min er som sagt mellom 50 og 52 kilo, så jeg prøver å holde den der selv om kroppen min helst vil ned til 48 kilo. På 48 kilo er fettprosenten for lav og jeg synes ikke at det er fint (på meg).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Teardrop skrev:

Jeg er jente å 30 år. Veier 83kg og er 166 høy. Har brede skuldre og hofter uten at dette har med fett å gjøre.
Jeg prøver å gå ned litt. Har allerede gått ned 3kg siden sommerferien.
Selvom det er "for mye" etter BMI, tror selv jeg vil føle meg bra et sted mellom 70-75kg.

Hva veier du som er mellom 165-166 høy? Og hvilken vekt føler du deg vel på?
Altså, er du denne høyden å veier 50kg, er er ikke intr i ditt svar, da det er helseskadelig og ikke minst stygt da dere mister absolutt alt av kvinnelige former..... :/

Wowm jeg får vel droppe å svare da, selvom jeg veier 10 kg mer, og er tynn med lite kvinnelige former--

Anonymkode: 525de...1d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Teardrop skrev:

Jeg er jente å 30 år. Veier 83kg og er 166 høy. Har brede skuldre og hofter uten at dette har med fett å gjøre.
Jeg prøver å gå ned litt. Har allerede gått ned 3kg siden sommerferien.
Selvom det er "for mye" etter BMI, tror selv jeg vil føle meg bra et sted mellom 70-75kg.

Hva veier du som er mellom 165-166 høy? Og hvilken vekt føler du deg vel på?
Altså, er du denne høyden å veier 50kg, er er ikke intr i ditt svar, da det er helseskadelig og ikke minst stygt da dere mister absolutt alt av kvinnelige former..... :/

Jeg er 165 høy og veier 46 kg. Vet jeg er tynn nå, men har aldri veid mer enn 55.  Føler meg mest vel nå,  mellom 45-49. Har også veid 40kg i voksen alder. At du ikke er interresert i mitt svar synes jeg er idiotisk, da ca. 50kg er normalt på den høyden. 75kg er unormalt. Det har ikke noe med at det er fint eller ikke. Det kan være flott, men det er ikke  normalt. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Endret av casablancas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gi deg et bra svar men denne dustekomentaren gjør at du ikke får. Og jeg er nærmerre deg enn en på 50 kg. Og tror fort 50 kg er sunnere enn 83 på høyden vår

Anonymkode: 1a5cd...8de

Enig. Ikke kult å mobbe andres vekt og si at de ikke er ekte kvinner bare fordi de er naturlig tynne! !!! Faktisk har sånne som deg gitt meg sosial angst og jeg har ikke vært på stranden eller treningssenter på 6 år fordi jeg er så tynn og folk har påpekt det med hat. Bare til butikken syns jeg er vanskelig å gå til og da går jeg med dobble gensre og vide bukser for at ingen skal mobbe meg for vekta mi. Shorts ser man meg aldri i etter jeg ble mobbet for å være strekmann(kvinne ) og stankelben 

Anonymkode: 934a8...1f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Ikke kult å mobbe andres vekt og si at de ikke er ekte kvinner bare fordi de er naturlig tynne! !!! Faktisk har sånne som deg gitt meg sosial angst og jeg har ikke vært på stranden eller treningssenter på 6 år fordi jeg er så tynn og folk har påpekt det med hat. Bare til butikken syns jeg er vanskelig å gå til og da går jeg med dobble gensre og vide bukser for at ingen skal mobbe meg for vekta mi. Shorts ser man meg aldri i etter jeg ble mobbet for å være strekmann(kvinne ) og stankelben 

Anonymkode: 934a8...1f6

Ikke bry deg om idioter :klemmer: 

Anonymkode: 13428...d04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

er 168,5 og veier 53. Varierer mellom 52 og 55 avhengig av mensen og høytid men ser egentlig ikke så stor forskjell om jeg er 52 eller 55 :) folk kan være fine og sunne både på 50 kg og 70 :D Hadde jeg fått fettet der jeg ville hatt det (puppene og ikke ansiktet) kunne jeg tenkt meg å veie noen kg mer :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:Enig. Ikke kult å mobbe andres vekt og si at de ikke er ekte kvinner bare fordi de er naturlig tynne! !!! Faktisk har sånne som deg gitt meg sosial angst og jeg har ikke vært på stranden eller treningssenter på 6 år fordi jeg er så tynn og folk har påpekt det med hat. Bare til butikken syns jeg er vanskelig å gå til og da går jeg med dobble gensre og vide bukser for at ingen skal mobbe meg for vekta mi. Shorts ser man meg aldri i etter jeg ble mobbet for å være strekmann(kvinne ) og stankelben 

Anonymkode: 934a8...1f6

Enig med dere!! Utrolig dårlig gjort og si sånt TS! Hva hvis noen sa til deg at og veie hele 83 kg når du er såpass lav er altfor mye og stygt?! Tror ikke du ville synes det var ok. Folk må få veie akk hva de vil for min del så lenge de selv føler seg vel og trives med det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 167 cm høy og veier akkurat nå 66 kg. Har litt mage og sånt som jeg vil bli kvitt. Nettopp gått ned ca 8 kg og ønsker å nå matchvekt på ca 60 kg. Føler meg finest på matchvekt, men er ikke så veldig opphengt i selve vekten :)

Anonymkode: 68d88...a5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 167 og veide 49 kg. Greit nok, jeg så syk ut, men jeg kunne ikke noe for det. Jeg prøvde hardt å gå opp i vekt. Folk sier det bare er å spise junk, men det er ikke det. Drakk en kartong med fløte hver dag, og selv om jeg absolutt hater det fettbelegged du får når du spiser burgere så prøvde jeg å spise det to ganger i uken. Ikke trente jeg heller. Det er ikke noe særlig for en ung (17-27) jente når fremmede folk kommer til deg og sier "Du er syk, du må spise mere. Jeg har en datter med anoreksi. Du ser ikke ut som en jente når du er så tynn"

Så fylte jeg 29 og vips raste jeg opp 14 kilo på 6 måneder. Nå ser jeg ut som en rotten pære som har gått i bakken og har nesten ikke energi til å gjøre noe med det. Det er to år siden. Veier nå 61,7 kg og går veldig mye opp og ned i løpet av måneden. Alt på magen og lårene. Armene ser ut som tannpirkere. Det er på nedsiden av bmi indeksen, men det ser ikke bra ut. Hadde jeg bare kunne fordelt fettet litt jevnt rundt..

Anonymkode: 7a453...17c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 164 og veier 61 kg. Vil gjerne ned til 57 kg, det er min idealvekt. Veide 50 da jeg var ung, men etter at jeg bikka 40 år, har kiloene sneket seg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 168/9, veier ca 78. Prøver å gå ned til ca 68. Er nokså fornøyd med hvordan jeg ser ut, men har per dags dato litt mer fett på kroppen enn hva som er bra for meg i det lange løp.

Anonymkode: 7d051...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker hvordan mange her som klager over tonen til TS svarer akkurat i samme mynt. Oh the irony. Ikke rart det er mange med spiseforstyrrelser. Dere er like ille hele gjengen.

Anonymkode: 2b9bf...802

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 (beklager, hele 3 cm høyere enn 167) og 64 kg. Føler meg lubben, vil ned på 55, max 58. Veide 48 kg for noen år siden, da så jeg altfor tynn ut selv om jeg aldri har hatt spiseforstyrrelser eller noe. Jeg har alltid vært tynn, men la på meg veldig da jeg ble uhelbredelig kronisk syk og måtte gå på medisiner, så føler meg lubben og fæl nå i forhold til hvordan jeg var da jeg var frisk(ere). 

Anonymkode: 2816c...7f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scorpio_

Er 166 og veier ca 69 kg. Har gått ned 25 kg siden 2014. Helt OK fornøyd med hvordan jeg ser ut. Vil gjerne stramme opp litt her og der, men jeg kan ikke trene noe særlig nå for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

167. Pleide å ligge på 50kg. Men ligger nå på 73. Vil helst ligge på 60, men pga prevensjon gikk jeg opp. Jobber meg nedover nå. 

Syns ikke noe om at du skriver nedsettende om folk som har en annen vekt enn deg. Misunnelig much??

Anonymkode: 0dead...519

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ikke vil ha svar fra meg, men klarer ikke la være siden du provoserte meg. 

Jeg et 50kg, 165cm høy. Vekten min varierer mellom 59-51 kg. Jeg har former så det holder, både hofte, lår og pupper. Greit, jeg er ikke godt trent. Men sunn likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine 83 kg på din 166 cm høyde tilsvarer fedme. Du vil fortsatt være overvektig om du veier 70 kg. Hva er det du gnåler om helseskadelig vekt for,, når du har en helseskadelig vekt selv og ikke vil gå ned nok til at det ikke er helseskadelig lenger? :klo:

Anonymkode: 5b7be...ef2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig normal og sunn på 166 cm og 52 kg. Har aldri veid over 55 kg. Det er helt utenkelig for meg å skulle veie så mye som TS; måtte spist fra morgen til kveld og ikke beveget meg en cm.

Anonymkode: 3cbf7...3e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...