Gå til innhold

Lyster så innmari på andre menn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg ser den muligheten! Og dro meg, det hadde gjort meg så tilfreds seksuelt, endelig... Men! Er så redd samvittigheten vil spise meg opp! Hvordan legge vekk samvittigheten? 

Anonymkode: 974c8...c1b

Du tror det hadde gjort deg tilfreds.. Det er ikke bare mannen din du ville vært utro mot. Tenk å vurdere å gjøre sånt mot eget kjøtt og blod. Fy skamme seg!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Forundret.. skrev:

Istedet for å foreslå utroskap, hvorfor ikke foreslå for TS å prate med mannen om trekant, eller et annet par.. ? 

Ts, du burde vel prøve å få mannen din med på noe før du går fra ham for å ligge med andre. Han har nok fantasier han også som han kunne tenkt seg å fått oppfylt. 

Takk for fint svar! Har forsiktig foreslått, men han vil ikke. For han er alt annet enn oss to i ektesengen uaktuelt. Føler meg litt bundet på hender og føtter, innser nok at vi giftet oss for unge og at jeg ikke visste hvem jeg er. Men, etter å ha lest alle innlegg her så innser jeg at jeg bare får holde ut og tenke på barna..... Jeg har ikke vært utro mot han de ti årene vi har vært sammen.... Men tanken på å holde ut i kanskje 60 år til virker veldig vanskelig. Får bare håpe driftene roer seg etterhvert :icon_frown: ts

Anonymkode: 974c8...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg ser den muligheten! Og dro meg, det hadde gjort meg så tilfreds seksuelt, endelig... Men! Er så redd samvittigheten vil spise meg opp! Hvordan legge vekk samvittigheten? 

Anonymkode: 974c8...c1b

Hvorfor skal du legge vekk samvittigheten? Den gjør bare jobben sin - advarer deg om at du kommer til å avsky deg selv dersom du gjennomfører det du vurderer å gjøre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cathrine88 skrev:

Hvorfor skal du legge vekk samvittigheten? Den gjør bare jobben sin - advarer deg om at du kommer til å avsky deg selv dersom du gjennomfører det du vurderer å gjøre.

Den samvittigheten er noe alle har når de er edru og ikke kjenner hverandre spesielt godt.

Anonymkode: cc2ba...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Forundret.. skrev:

Du tror det hadde gjort deg tilfreds.. Det er ikke bare mannen din du ville vært utro mot. Tenk å vurdere å gjøre sånt mot eget kjøtt og blod. Fy skamme seg!!

Jeg skjønner hva du mener! Men du er ikke meg, og skjønner ikke hva jeg går gjennom. Jeg er trofast i form av at jeg aldri har vært fysisk utro mot mannen min. Nå er jeg vet et veiskille hvor jeg må ta et valg. Og det er et fryktelig tøft valg! Selvfølgelig frister det jo å velge den "enkle" veien hvor jeg får både det ene og det andre. Men selvfølgelig skjønner jeg at det er galt! Og mest sannsynlig kommer jeg aldri til å gjennomføre noe sånt! Ts  

Anonymkode: 974c8...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg ser den muligheten! Og dro meg, det hadde gjort meg så tilfreds seksuelt, endelig... Men! Er så redd samvittigheten vil spise meg opp! Hvordan legge vekk samvittigheten? 

Anonymkode: 974c8...c1b

Seksualdriften (om du virkelig har høy) er sterkere enn samvittigheten.

Anonymkode: e5e97...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Cathrine88 skrev:

En cuckold tenner på at dama har sex med andre menn, så det høres ikke spesielt aktuelt ut her. Hun må heller foreslå et åpent forhold.

TS, jeg håper virkelig at du tar dette opp med mannen din. Jeg har ikke noe problem med å forstå at ikke alle er skapt for monogami, men jeg mener at alle fortjener forhold hvor de kan stole på partneren.

Jeg mente da ikke at TS er cuckolden her, men at hun passer inn i en slik konstellasjon. Poenget mitt er uansett at det finnes forhold hvor den ene er monogam og den andre ikke, og at det kan fungere. Åpent forhold legger opp til at begge er poly, ikke bare den ene.

Anonymkode: 0450a...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente da ikke at TS er cuckolden her, men at hun passer inn i en slik konstellasjon. Poenget mitt er uansett at det finnes forhold hvor den ene er monogam og den andre ikke, og at det kan fungere. Åpent forhold legger opp til at begge er poly, ikke bare den ene.

Anonymkode: 0450a...b9d

Nei, men du ba henne om å høre med mannen sin, som slik jeg tolker hovedinnlegget overhodet ikke ønsker å dele kona med andre, om han kan tenke seg å begynne å tenne på at hun har sex med flere. Det gir ingen mening. Man kan ikke overtale noen til å 'adoptere' en fetisj.

Åpent forhold betyr bare at begge har mulighet til å ha sex med andre, ikke at de nødvendigvis trenger å gjøre det.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den samvittigheten er noe alle har når de er edru og ikke kjenner hverandre spesielt godt.

Anonymkode: cc2ba...0f9

Hva mener du? Jeg tviler på at TS klarer å omgå samvittigheten sin ved å drikke seg full og ha sex med noen hun kjenner godt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde/opplever det samme som deg. Jeg tok til slutt til mote og satt meg ned med mannen min og fortalte han hvordan jeg følte det. På en skikkelig måte, at det ikke handlet om at jeg ikke elsket han, ikke engang at han ikke tilfredsstilte meg men at han kun er en person og han kan ikke gi meg utspill for alle mine fantasier. Vi endte med å dra på swingersklubb mer tanken om at vi kun skulle være med hverandre men se og bli sett av andre. Vi hadde avklart faste regler på forhånd (som ingen av oss klarte å følge) men vi kommuniserte godt gjennom hele kvelden og det endte med 4kant første gangen. Ble en fantastisk opplevelse for oss begge. 

Det skal også sies at min man i utgangspunktet er ekstremt mongoam, og tenker at sex er kun mellom to personer. Men vi nyter begge av å bringe inn andre par. Jeg skal ikke lyve å si at det aldri har ført til noe sjalusi og krangling men vi har det uendelig mye bedre i forholdet og vi er ekstremt flinke til å være åpne og ærlige med hverandre så dette fungerer for oss begge. Vi bytter aldri partner helt og gjør alt sammen som et par. Dette fungerer for oss. 

Anonymkode: 9e904...1d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Nei, men du ba henne om å høre med mannen sin, som slik jeg tolker hovedinnlegget overhodet ikke ønsker å dele kona med andre, om han kan tenke seg å begynne å tenne på at hun har sex med flere. Det gir ingen mening. Man kan ikke overtale noen til å 'adoptere' en fetisj.

Åpent forhold betyr bare at begge har mulighet til å ha sex med andre, ikke at de nødvendigvis trenger å gjøre det.

Da forstår vi HI ulikt. Jeg forstod det slik at mannen er monogam, ikke at han har behov for å være sammen med en som er det.

Nei, man kan ikke overtale noen til å adoptere en fetisj, men man kan snakke om at man har en selv. Det trådstarter snakker om handler i stor grad om å være sammen med en mann, men ha sex med flere. Det passer inn i cuckolding/bull/hotwife mer enn det passer inn i åpent forhold, mener jeg.

Så må du ha meg unnskyldt, men jeg har lov å forstå HI annerledes enn deg, og i tillegg oppfatte cuckolding/åpent forhold annerledes enn deg. Jeg er her for å hjelpe ts, ikke for å krangle om begreper.

Anonymkode: 0450a...b9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

En ting som kan piffe opp rutinebasert pliktmessig sex, er avholdenhet i en fastsatt periode.

En annen ting kan være rollebasert sex.

Få gleden inn i soverommet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Nei, men du ba henne om å høre med mannen sin, som slik jeg tolker hovedinnlegget overhodet ikke ønsker å dele kona med andre, om han kan tenke seg å begynne å tenne på at hun har sex med flere. Det gir ingen mening. Man kan ikke overtale noen til å 'adoptere' en fetisj.

Åpent forhold betyr bare at begge har mulighet til å ha sex med andre, ikke at de nødvendigvis trenger å gjøre det.

Forøvrig ba jeg henne ikke om å høre med mannen sin, men om å lese om dette temaet og høre med Cuckold her på KG. Det er svært mange som ikke er klar over egen seksualitet, hvorfor er det så viktig å få dem til å la være å finne det ut?

Anonymkode: 0450a...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde/opplever det samme som deg. Jeg tok til slutt til mote og satt meg ned med mannen min og fortalte han hvordan jeg følte det. På en skikkelig måte, at det ikke handlet om at jeg ikke elsket han, ikke engang at han ikke tilfredsstilte meg men at han kun er en person og han kan ikke gi meg utspill for alle mine fantasier. Vi endte med å dra på swingersklubb mer tanken om at vi kun skulle være med hverandre men se og bli sett av andre. Vi hadde avklart faste regler på forhånd (som ingen av oss klarte å følge) men vi kommuniserte godt gjennom hele kvelden og det endte med 4kant første gangen. Ble en fantastisk opplevelse for oss begge. 

Det skal også sies at min man i utgangspunktet er ekstremt mongoam, og tenker at sex er kun mellom to personer. Men vi nyter begge av å bringe inn andre par. Jeg skal ikke lyve å si at det aldri har ført til noe sjalusi og krangling men vi har det uendelig mye bedre i forholdet og vi er ekstremt flinke til å være åpne og ærlige med hverandre så dette fungerer for oss begge. Vi bytter aldri partner helt og gjør alt sammen som et par. Dette fungerer for oss. 

Anonymkode: 9e904...1d0

Takk for at du deler dine erfaringer! Jeg skal forsøke å snakke med han igjen. Ts

Anonymkode: 974c8...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår vi HI ulikt. Jeg forstod det slik at mannen er monogam, ikke at han har behov for å være sammen med en som er det.

Nei, man kan ikke overtale noen til å adoptere en fetisj, men man kan snakke om at man har en selv. Det trådstarter snakker om handler i stor grad om å være sammen med en mann, men ha sex med flere. Det passer inn i cuckolding/bull/hotwife mer enn det passer inn i åpent forhold, mener jeg.

Så må du ha meg unnskyldt, men jeg har lov å forstå HI annerledes enn deg, og i tillegg oppfatte cuckolding/åpent forhold annerledes enn deg. Jeg er her for å hjelpe ts, ikke for å krangle om begreper.

Anonymkode: 0450a...b9d

Tusen takk for dine tips og for at du forsøker å hjelpe! Tviler på at han vil "dele" meg dessverre, han et ganske eiesyk. Men det går alltids an å lufte ideen igjen.... 

Anonymkode: 974c8...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig ba jeg henne ikke om å høre med mannen sin, men om å lese om dette temaet og høre med Cuckold her på KG. Det er svært mange som ikke er klar over egen seksualitet, hvorfor er det så viktig å få dem til å la være å finne det ut?

Anonymkode: 0450a...b9d

Du gjorde jo det da! Du skrev Det er nok ikke alle menn som liker tanken, men det er da langt bedre å høre om det er noe for mannen enn å la ekteskapet ryke på grunn av det?

Jeg syns heller ikke at cuckolding passer inn. Hun skulle jo ønske at mannen ikke var monogam :opplyser:

Anonymkode: 8fe47...565

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet hvordan du har det. Jeg er kvinne da, og ser etter andre kvinner i større grad enn min egen mann. Det er innmari slitsomt og det har blitt værre med årene. Jeg kunne derimot aldri vært utro. Det hadde ødelagt meg.

Anonymkode: da2c9...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for dine tips og for at du forsøker å hjelpe! Tviler på at han vil "dele" meg dessverre, han et ganske eiesyk. Men det går alltids an å lufte ideen igjen.... 

Anonymkode: 974c8...c1b

Ja, dette var mest ment for deg å finne ut av deg selv. Ikke for å finne ut av mannen din. Dessverre ser det ut for at jeg har ordlagt meg kinkig, og at flere har misforstått hva jeg mente, men heldigvis forstod du hva jeg mente. Eiesyk eller ikke eiesyk, DET er spørmålet for mannen din sin del :)

Lykke til i alle fall!

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du gjorde jo det da! Du skrev Det er nok ikke alle menn som liker tanken, men det er da langt bedre å høre om det er noe for mannen enn å la ekteskapet ryke på grunn av det?

Jeg syns heller ikke at cuckolding passer inn. Hun skulle jo ønske at mannen ikke var monogam :opplyser:

Anonymkode: 8fe47...565

Ja, men mitt første råd var å få trådstarter til å finne ut hva som var med henne. Jeg anbefalte henne å gjøre det først, ikke bare snakke med mannen sin uten å vite noe om seg selv.

Og dersom dere er ute etter å rakke ned på andres råd og meninger, hvorfor akkurat mine? Ville det ikke vært mer nyttig om dere hjalp trådstarter eller motsa de som mener hun bør være utro?

Folk, altså! Dere kan virkelig ikke ha mye nyttig å drive med! 

Anonymkode: 0450a...b9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vemmelig tråd! 

Forredten. Overrasket over at så mange synes dette er greit. Hadde dette vært skrevet av en mann, hadde dere hudflettet ham om hvaslags gris og drittsekk han var. Blir kvalm av dere. Hilsen kvinne.

Anonymkode: ef585...873

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...