Gå til innhold

Er dette utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Jeg tenker at du må stille noen krav til han: dersom det er umulig for han å være trofast når han går ut på byen alene og og drikker, hva skal da til for at dette ikke skjer igjen?

Jeg har ikke helt klart dor meg om boligen er en ny oppført bolig eller om dere overtar en renovert bolig. Den nye boligen er det nok et krav om at man formelt overtar hvis en skal selge, ellers blir det bot til utbygger. En brukt bolig kan en selge uten å bo i. I begge tilfeller betyr salg før en har bodd der et år skatt på gevinst av salget (eventuelt fratrekk i skatt for tap ved salget).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa
4 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg tenker at du må stille noen krav til han: dersom det er umulig for han å være trofast når han går ut på byen alene og og drikker, hva skal da til for at dette ikke skjer igjen?

Jeg har ikke helt klart dor meg om boligen er en ny oppført bolig eller om dere overtar en renovert bolig. Den nye boligen er det nok et krav om at man formelt overtar hvis en skal selge, ellers blir det bot til utbygger. En brukt bolig kan en selge uten å bo i. I begge tilfeller betyr salg før en har bodd der et år skatt på gevinst av salget (eventuelt fratrekk i skatt for tap ved salget).

Han har jo allerde bevist at han kommer til å være utro før eller siden så snart muligheten byr seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg tenker at du må stille noen krav til han: dersom det er umulig for han å være trofast når han går ut på byen alene og og drikker, hva skal da til for at dette ikke skjer igjen?

Jeg har ikke helt klart dor meg om boligen er en ny oppført bolig eller om dere overtar en renovert bolig. Den nye boligen er det nok et krav om at man formelt overtar hvis en skal selge, ellers blir det bot til utbygger. En brukt bolig kan en selge uten å bo i. I begge tilfeller betyr salg før en har bodd der et år skatt på gevinst av salget (eventuelt fratrekk i skatt for tap ved salget).

Takk for svar :) Boligen er helt ny oppført. 

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.

Anonymkode: 24d9f...62f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
21 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Han har jo allerde bevist at han kommer til å være utro før eller siden så snart muligheten byr seg. 

Jeg trenger ingen overbevisning. TS, derimot, skal inn i en dialog med en mann uten impulskontroll. Hun trenger å få mannen til å reflektere over hvorfor han oppfører seg sånn.Kanskje dialog hjelper disse to menneskene til felles forståelse av hvor veien går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde klassifisert det som utroskap. Han hadde intensjon om å være utro. Hadde jenten bare sagt ja hadde han vært det. Jeg håper du finner ut av det TS. Det høres ikke ut som ei god relasjon du har der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Stum481 skrev:

Jeg hadde klassifisert det som utroskap. Han hadde intensjon om å være utro. Hadde jenten bare sagt ja hadde han vært det. Jeg håper du finner ut av det TS. Det høres ikke ut som ei god relasjon du har der.

Nei det er kjempe vanskelig dette her :-( Han har nå gått med på at han aldri skal gå ut uten meg.. For han innrømmer han blir en idiot når han får i seg alkohol.. Påstår han aldri hadde tatt skrittet å ligget med andre men sier han føler en "spenning" når han sender disse meldingene når han er ute alene. Vet ikke hva jeg skal tro..

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er kjempe vanskelig dette her :-( Han har nå gått med på at han aldri skal gå ut uten meg.. For han innrømmer han blir en idiot når han får i seg alkohol.. Påstår han aldri hadde tatt skrittet å ligget med andre men sier han føler en "spenning" når han sender disse meldingene når han er ute alene. Vet ikke hva jeg skal tro..

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

 

Slitsomt å være sammen med en type du aldri kan la dra ut på byen alene fordi du er redd han skal være utro... 

Anonymkode: 24d9f...62f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er kjempe vanskelig dette her :-( Han har nå gått med på at han aldri skal gå ut uten meg.. For han innrømmer han blir en idiot når han får i seg alkohol.. Påstår han aldri hadde tatt skrittet å ligget med andre men sier han føler en "spenning" når han sender disse meldingene når han er ute alene. Vet ikke hva jeg skal tro..

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

Hva slags liv kommer dere å ha sammen om du må passe på han for at han skal holde seg trofast? Og om han trenger denne "spenningen" etter bare en 2 år, hva må til om enda flere år? Hva sa han sist du fersket han? 

Jeg kjenner ikke kjæresten din, men det høres ut som som han bare jatter med å gir en halvhjertet unnskyldning og håper du blir å kjøpe den. Og med tanke at hun skrev "det passet dårlig i natt" får meg til å undre på når de sist hadde kontakt? De har kanskje ikke hatt sex, men det virker som de har snakket om det. Jeg ville iallefall ikke svart sånn på en melding fra en ekskjæreste ut av det blå, sånn som jeg leser det så virker det som de har en løs avtale om å ha sex når det passer for begge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Stum481 skrev:

Jeg hadde klassifisert det som utroskap. Han hadde intensjon om å være utro. Hadde jenten bare sagt ja hadde han vært det. Jeg håper du finner ut av det TS. Det høres ikke ut som ei god relasjon du har der.

Om du har som intensjon å gå tur i skogen. Men ingen kan bli med deg så du går ikke tur i skogen. Har du da gått tur i skogen?

Anonymkode: f4880...d6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har som intensjon å gå tur i skogen. Men ingen kan bli med deg så du går ikke tur i skogen. Har du da gått tur i skogen?

Anonymkode: f4880...d6d

Nei, men du hadde prøvd igjen og igjen helt til du fikk gått den turen!

TS har funnet meldinger to ganger. Det betyr ikke at han bare har sendt to meldinger! Dette er bare hva hun fant. Det kommer til å bli slitsomt å leve med en hun vet hun ikke kan stole på. Det er galskap å fortsette forholdet hvis hun beholde selvrespekten og få et lykkelig liv!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap er så forskjellig fra person til person, ettersom man har ulike grenser for hvor den grensen er. Dette hadde vært et massivt overtramp for meg, og jeg hadde ansett det som utroskap. 

Som den bitchen jeg er, hadde jeg nok pakka de viktigste sakene mine, skrevet et kort brev (eller eventuelt ingenting) og dratt til ei venninne/foreldrene mine, før typen hadde våkna. Så skulle han ha fått tenkt seg kraftig om.. Kanskje hadde han virkelig innsett hva han holder på å miste med den oppførselen. 

Anonymkode: 080f9...f8d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er kjempe vanskelig dette her :-( Han har nå gått med på at han aldri skal gå ut uten meg.. For han innrømmer han blir en idiot når han får i seg alkohol.. Påstår han aldri hadde tatt skrittet å ligget med andre men sier han føler en "spenning" når han sender disse meldingene når han er ute alene. Vet ikke hva jeg skal tro..

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

Ville kategorisert det som tillitsbrudd. Og det er ikke greit, kan se ut som om han præver å være utro, men ikke har vært det ennå. Hva hvis jenta hadde vært med på det? Ville han da vært utro? Har han svart på det?

 

Har vennepar som ikke drar ut alene. Ingen av de har vært utro eller noe, men de liker å ha det slik. Selv etter 4 år så fungerer dette for de.

Anonymkode: a538a...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE ER UTROSKAP!! Herregud jeg blir så sint, stakkars deg! 
Synes du burde ta dette opp på en ordentlig måte med han og se hva han har å si til sitt forsvar, selv om det ikke finnes en eneste god unnskyldning til å gjøre noe så respektløst.

Dette fortjener du ikke, lille venn :hjerte: sender en stor klem til deg. :hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er du som "bestemmer" om det er utroskap eller ikke. Personlig hadde jeg vurdert dette som utroskap. Like mye som om de fysisk hadde hatt sex, men det er jo mitt syn, og basert på min definisjon av utroskap. Du må selv finne ut hvor du vil sette grensen. 

 "ikke til å stole på for fem flate ører"

Er dette virkelig en beskrivelse av en kjæreste du kan se en framtid med?

 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Beeblebrox skrev:

Det er du som "bestemmer" om det er utroskap eller ikke. Personlig hadde jeg vurdert dette som utroskap. Like mye som om de fysisk hadde hatt sex, men det er jo mitt syn, og basert på min definisjon av utroskap. Du må selv finne ut hvor du vil sette grensen. 

 "ikke til å stole på for fem flate ører"

Er dette virkelig en beskrivelse av en kjæreste du kan se en framtid med?

 

 

 

 

Enig. For meg handler det ikke om handlinga, men intensjonen. 

Få han ut av livet ditt, TS. Det er forferdelig trist og vanskelig mens det står på, men jeg tror du vil ha det bedre uten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...