Gå til innhold

Sjokkregning i posten til typen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Alle kan gå på ræv. 

Det gjelder bare å jobbe seg ut av det når en kommer på fote igjen.

Mhm. Og han viser i aller høyeste grad at han jobber seg opp! 😊

Anonymkode: 3e45d...44f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Adam- skrev:

Jeg skulle likt å visst hvor mange betalings-anmerkninger de som skriver "dump han" har i snitt. Jeg tipper 3-4++

Han er heldig som har der som ordner oversikt og hjelper med å holde stramme nedbetalingsplaner. Utrolig kjipt med 11 mnd ekstra, men 11 mnd er ikke verdens undergang. 

Bare ett tips, ikke gi slipp på styringen når alt er ferdig nedbetalt. Ut fra historikken virker det som du burde ha 100% innsikt og kontroll over begges økonomi. 

Lykke til og ta en stor fest når alt er ferdig! :)

Folk liker å rakke ned på andre. Sånn er det bare. 

Fint at noen kan skrive et hyggelig innlegg 😊

Som om man dumper typen fordi kg mener det 😅 da hadde alle vært single. 

Anonymkode: 3e45d...44f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez så mye (ufortjent) pepper du fikk her da TS

Jeg synes faktisk både du og han er flinke jeg. Han, fordi han står på og jobber så mye som han gjør, og du, fordi du støtter han på den måten du gjør (og den måten tror jeg er helt riktig)

Jeg har ikke vært i situasjonen dere har vært i, så jeg har dessverre ingen gode råd å komme med, men jeg syns innsatsen han gjør for å rydde opp er imponerende. Skjønner selvfølgelig at det er kjipt for dere begge at han ikke er ferdig til jul likevel, men hvis dere har tenkt til å bli gamle sammen, så er kanskje ikke 11 mnd ekstra så mye i den store sammenhengen..?

Stå på videre, og lykke til! :blomst:

Anonymkode: 163f7...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og har god økonomi.

Har aldri hatt inkassosaker og har alltid stålkontroll på pengene.

Tar gjerne en kaffe med deg en dag for å bli bedre kjent, når du har gjort det slutt med fyren.

 

Anonymkode: f5e20...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hvordan er det egentlig mulig å "glemme" noen så store lån ?

Anonymkode: c7da5...41b

Akkurat det har jeg redegjort for at kreditor ikke gjør, og minner skyldneren på ganske ofte. Derfor er det noe med opplysningene i tråden som ikke stemmer med vanlig praksis. Dette har heller ikke ts kommentert men glatt oversett.  

Anonymkode: 06ed3...3dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er singel og har god økonomi.

Har aldri hatt inkassosaker og har alltid stålkontroll på pengene.

Tar gjerne en kaffe med deg en dag for å bli bedre kjent, når du har gjort det slutt med fyren.

 

Anonymkode: f5e20...c56

Har stålkontroll selv. Og trenger ikke folk som deg som trenger denne type selvhevdelse. 

Anonymkode: 3e45d...44f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det har jeg redegjort for at kreditor ikke gjør, og minner skyldneren på ganske ofte. Derfor er det noe med opplysningene i tråden som ikke stemmer med vanlig praksis. Dette har heller ikke ts kommentert men glatt oversett.  

Anonymkode: 06ed3...3dc

Det er mye jeg glatt kan overse av kommentarer i denne tråden. 

Anonymkode: 3e45d...44f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange nedlatende besserwissere spinn uttaler seg her på kg. Må le av hvordan mange forhøyer seg selv til perfekte mennesker. Og  som kan "beordre " ukjente til å dumpe partnere eller flytte eller skifte jobb! 

Får meg til å tro at de i virkeligheten ikke har det så bra! 

TS: Du og din partner kommer dere gjennom dette. 167000 er jo ikke en vanvittig stor sum. Sliter ikke med gjeld resten av livet pga dette. Lykke til! 

Anonymkode: 8e9a6...ac7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor insistere på å kjøre rundt i en bil med punkterte dekk, når du har tre splitter nye biler stående i garasjen?

Folk skjønner vel ikke hvorfor TS vil seg selv så vondt.

Anonymkode: 42144...9af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor insistere på å kjøre rundt i en bil med punkterte dekk, når du har tre splitter nye biler stående i garasjen?

Folk skjønner vel ikke hvorfor TS vil seg selv så vondt.

Anonymkode: 42144...9af

Jeg har det ikke vondt?

Anonymkode: 3e45d...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg hjelper også samboeren min med sin gjeld. Heldigvis er det ikke så mye som det din har.

Anonymkode: ed3c6...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 20.55, AnonymBruker skrev:

Feil link, var visst Norsk Idrettsforening 😂

Inkasso.no er riktig ☺

Anonymkode: fc3de...3b0

Den siden så litt shady ut, er den trygg?

Anonymkode: ed3c6...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skummet gjennom mye av tråden. Du fremstår som ei real og flott dame TS. Et mønster til etterfølgelse damer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Peter007 skrev:

Jeg har skummet gjennom mye av tråden. Du fremstår som ei real og flott dame TS. Et mønster til etterfølgelse damer. 

Så koselig at du sier det 😊 har fått høre før og at jeg er real. 

Anonymkode: 3e45d...44f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor insistere på å kjøre rundt i en bil med punkterte dekk, når du har tre splitter nye biler stående i garasjen?

Folk skjønner vel ikke hvorfor TS vil seg selv så vondt.

Anonymkode: 42144...9af

Jeg vil heller snu på det. Hvorfor kjøpe ny bil bare fordi du har et punktert dekk? Spesielt hvis du ellers er veldig glad i bilen og har ingen ønsker om en ny.

Mange kg folk fremstår som merkelig kalde og forholder seg til kjærlighetsforhold som det er en bruksting. Er det noen mangler her? Hvis ja: SKAFF NY! 

Begynner å lure på hvordan deres eget kjærlighets liv forholder seg. Blir fort en enorm mengde med ekser. Som ironisk nok setter en i KG`s uønsket kategori, så mange ekser/sexpartnere vil jo ingen ha...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flinke dere er! Vi har ikke erfaring med annen gjeld enn hus og studier, men vi sparer nesten 20% av inntektene hvert år og vet litt om å leve økonomisk, selv med 1 hus, 2 biler og 3 barn. 

Stå på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ts er kjip og gjerrig. Greit nok at ts sin forlovede selv er skyld i gjelden sin. Men her beskriver hun en mann som virkelig har tatt tak. Tjent masse penger det siste året til betaling av gjeld. Endatil jobber han livet av seg, 07-23!!, for å kvitte seg med gjeld. Mens ts selv sier hun driver et firma som går meget godt. Hvorfor hjelper hun han ikke med å betale gjelden så han ikke må jobbe seg ned i senk. Han har allerede vist at han tar ansvar. Er faktisk grenser for hvor mye et menneske tåler. Når ts har midler (har et firma som går bra) til å hjelpe så er hun derimot ekstra kjip og skal til og med dele halvparten av  utgifter til husholdning. Slik behandler man altså sin fremtidige ektemann?? Mitt og ditt, halve 50/50..liksom. Teller du også hvor mange extra egg han spiser i forhold deg?

Hadde jeg vært ts , og hatt et en forlovede som en skal tilbringe resten av livet med, vile jeg hjulpet økonomisk. Dere har jo ikke noe forhold. Han jobber jo 07-23. Er du virkelig glad i han ville du spyttet inn penger slik at dere kunne ha vært sammen lengre og oftere. 

Anonymkode: 2bade...c2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ts er kjip og gjerrig. Greit nok at ts sin forlovede selv er skyld i gjelden sin. Men her beskriver hun en mann som virkelig har tatt tak. Tjent masse penger det siste året til betaling av gjeld. Endatil jobber han livet av seg, 07-23!!, for å kvitte seg med gjeld. Mens ts selv sier hun driver et firma som går meget godt. Hvorfor hjelper hun han ikke med å betale gjelden så han ikke må jobbe seg ned i senk. Han har allerede vist at han tar ansvar. Er faktisk grenser for hvor mye et menneske tåler. Når ts har midler (har et firma som går bra) til å hjelpe så er hun derimot ekstra kjip og skal til og med dele halvparten av  utgifter til husholdning. Slik behandler man altså sin fremtidige ektemann?? Mitt og ditt, halve 50/50..liksom. Teller du også hvor mange extra egg han spiser i forhold deg?

Hadde jeg vært ts , og hatt et en forlovede som en skal tilbringe resten av livet med, vile jeg hjulpet økonomisk. Dere har jo ikke noe forhold. Han jobber jo 07-23. Er du virkelig glad i han ville du spyttet inn penger slik at dere kunne ha vært sammen lengre og oftere. 

Anonymkode: 2bade...c2d

Jeg holder hus og hjem i orden, har ikke han råd til husleie en mnd eller strøm en annen så tar jeg det. Har han lite penger å kaste i til mat til oss begge så tar jeg det. Jeg er støttende og lager lunsj til han hver dag, middagen står på bordet uansett tid han kommer hjem, klærne er rene og bretta i klesskapet hans og i tillegg er det rent her. Jeg bidrar med massasjer og godt humør.

Men jeg skjønner hva du tenker om at han nå har vært flink og vi er folovet. Jeg har jo mine egne utgifter så hvem sier at jeg sitter så veldig i pluss i slutten av mnd. Jeg velger da å kunne gi han fine julegaver og bursdagsgaver i stedet for å betale ned hans gjeld. Det syns jeg ikke er feil.

Anonymkode: 3e45d...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ts er kjip og gjerrig. Greit nok at ts sin forlovede selv er skyld i gjelden sin. Men her beskriver hun en mann som virkelig har tatt tak. Tjent masse penger det siste året til betaling av gjeld. Endatil jobber han livet av seg, 07-23!!, for å kvitte seg med gjeld. Mens ts selv sier hun driver et firma som går meget godt. Hvorfor hjelper hun han ikke med å betale gjelden så han ikke må jobbe seg ned i senk. Han har allerede vist at han tar ansvar. Er faktisk grenser for hvor mye et menneske tåler. Når ts har midler (har et firma som går bra) til å hjelpe så er hun derimot ekstra kjip og skal til og med dele halvparten av  utgifter til husholdning. Slik behandler man altså sin fremtidige ektemann?? Mitt og ditt, halve 50/50..liksom. Teller du også hvor mange extra egg han spiser i forhold deg?

Hadde jeg vært ts , og hatt et en forlovede som en skal tilbringe resten av livet med, vile jeg hjulpet økonomisk. Dere har jo ikke noe forhold. Han jobber jo 07-23. Er du virkelig glad i han ville du spyttet inn penger slik at dere kunne ha vært sammen lengre og oftere. 

Anonymkode: 2bade...c2d

Så hva om det blir slutt når gjelden er betalt ned?

Anonymkode: d4220...1a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...