Gå til innhold

Hanne; og alt det rare, fine og triste.


Gjest Hannemor76

Anbefalte innlegg

Gjest Hannemor76

Torsdag!

Onsdag var stille og rolig, var på et møte og ble enig om at jeg skulle holde et foredrag om et par uker, gruer meg :spy::fnise:
I dag kjempe koselig på jobb, føler jeg får mer kontakt også med de kollegaene jeg har følt jeg har hatt litt vanskelig for å komme innpå, og det er så kjekt å se at de setter pris på meg. Etter det var vi hos mamma, er noe familietrøbbel(som ikke angår meg) men kjenner jeg er litt heldig som slapp det når jeg var i en lignende situasjon. Føler meg egentlig ganske heldig jammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannemor76

Lørdag: Helt fantastisk helg egentlig :hjerte: Så fantastisk at jeg sliter med fremtidsangst :fnise: får bare prøve å nyte det som best jeg kan. I kveld blir det stille og rolig, kunne gått tenke meg å gått ut, men tror ikke det ville gitt meg så mye i lengden slik situasjonen er nå. Ber for at dette går veien :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag:

Hva har skjedd siden sist... hmmm 
Har vært stille og rolig, kost meg masse på jobb og hatt lite angst. Hatt fremføring i dag, var utrolig skummelt, men fikk gode tilbakemeldinger, og jeg tror med litt øvelse kan jeg nok bli trygg på det også. Har generelt så mye bedre selvtillit og tryggere i meg selv så det er jo flott :) Bare noen få ting som må på plass nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Hannemor76

Jo, det er veldig godt! Skulle gjerne kjent mer på den! :fnise:

Ser jeg blir bare dårligere og dårligere å skrive i denne dagboka, men men, i dag er det

Fredag; Har vært syk de siste dagene så har bare ligget i senga, og hjelpe meg det skal visst ikke mer til før angsten kommer som bølger over meg sammen med smådepressive symptomer. Nytter ikke å slappe av her altså. :fnise: Får prøve å komme meg ut i dag og se om det blir bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag:

Lykkelig :nordvesta:

Fått bevist at ting kan være like bra som før, jeg er på vei, og selv med tingenes tilstand er det ganske fantastisk! Og bedre vil det bare bli :D

Nå er jeg dødsliten da! 

Lenge siden jeg har kunnet gå til sengs med en slik følelse av tilfredstillhet, heldige meg :hjerte:

Så takknemlig for at jeg ble ledet på denne veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Onsdag 1 mars! 


Fortsatt lykkelig :nordvesta:

Var på jobb i dag og koste oss masse, det er så rart når man kommer innpå folk og innser at de fleste sliter med like mye som oss selv, bare på andre plan i livet. Jeg har også masse tro på videre behandling, og at vi kan jobbe oss gjennom dette sammen. Skikkelig godt humør i dag, selv om jeg hadde verdens verste angst i går, var en veldig snodig dag uten å gå for mye i detaljer pga gjenkjenningsfare. :alice:Klarte likevel å reversere tanker om at andres dårlige humør handlet om meg, og igjen kom det fram at nei det hadde faktisk ingenting med meg å gjøre i det hele tatt. Jeg må bare lære meg å stole på det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det å greie å reverse sånne typer tanker er vanskelig altså. Flink! :klem:
Og så bra du greier å kose deg på jobb :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Ååå takk for det Monstrum :klem: Nei, det er jammen ikke lett etter så mange år i samme spor!

Som alltid blir jeg dårligere og dårligere på å skrive i dagboka, kjenner jeg er litt lei kg for tiden, er så mye negativt her :kaklehone:
Men i dag er det Søndag; igjen! Har hatt det super travelt, men har nå klart å kose oss en del allikevel! Var på middag hos mor i dag med ungene, de spiste en hel pakke is på deling :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Mandag; 
Kjempe koselig morgen, alle i godt humør og tok oss god tid ved frokostbordet og til barnehagen. Nå skal jeg snart møte søsteren min som skal få gjort en prosedyre på sykehuset. Ellers skal jeg bare slappe av og rydde litt. Kanskje spille litt også? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Tirsdag: 

Vi har stoooorkost oss på jobb, nå kommer delen med jobben som jeg virkelig elsker :hjerte::laugh: Føles som terapi å være på jobb :fnise:

I kveld skal jeg møte en gammel bekjent som tok kontakt med meg, på date! Blir spennende :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Onsdag:

Jobb var koselig, snakket en del med noen kollegaer i lunsjen som jeg ikke har snakket med på lenge, kjente angsten blusset opp litt da, men alt i alt trivelig. Så var jeg på besøk hos en kompis som har flyttet, snakket lenge og hygget oss veldig! :laugh:

Daten i går var kjempe koselig! Vet ikke om vi passer sammen som par da, selv om vi er ganske like, er vi ulike på mye av kommunikasjon og humor, men det kan jo gå seg til ettersom vi har fått opp kontakten igjen! Får ta det som det kommer!

Så holdt jeg helt på å glemme en time jeg har på Fredag, godt jeg kom på å sjekke :fnise:

Ellers mye som skjer i venners liv, og jeg kjenner jeg sliter litt med å være en god nok støtte.

Har også hatt en del angstanfall de siste dagene, uten at jeg føler det er noe som plager meg veldig foreløpig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Fredag; 

For en nydelig daaag, fuglesang, sol, og --- avlyst møte? Det var jo litt irriterende :fnise:

Har begynt på det gamle kosttilskuddet for en uke siden og det hjelper jammen meg, blir i bedre humør og har lettere for å takle stresset! Senere skal jeg møte min gamle bekjent igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannemor76

Lørdag:

Kjempe koselig date i går! Vi ble enige om å være ekslusive, veldig rart, er over 5 år siden jeg har vært i noe som lignet et forhold :fnise: Vi hadde sex 3 ganger, og det er rart hvor mye kvaliteten varierer fra gang til gang, når jeg var yngre var det nesten alltid bra. 1 gangen var bra, 2 var fantastisk, og 3 var helt ok. Tror jeg må jobbe litt med mindfullnessen igjen, jeg har lett for å falle ut av alt av sinnstemninger! Ellers var vi på en liten tur i går, var også veldig koselig, men jeg synes det er litt skummelt, er så vant med å være alene etter alle disse årene :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag:

Bare chille dag i dag, og i går egentlig. Koser meg så veldig i eget selskap at jeg har lett for å bare bli værende alene, huff. Godt jeg MÅ ut i morgen. Så også at jeg hadde overdosert på et av kosttilskuddene, haha. Hadde lurt lenge på hva slags liten skje de mente, og bare brukt teskje. Halveis oppi pakken finner jeg noe tilsvarende et kryddermål. :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Happy happy happy! :fnise: Av og til tar jeg meg selv i å flyte tilbake til "hva hvis"- osv, men tar meg fort i det og tenker, hva hjelper det meg egentlig? Ting som har skjedd vil ikke ha skjedd mer eller mindre om jeg tenker på det. Utganspuntet er her og nå, og det er bare veien videre jeg kan ha noe kontroll over! Det er utrolig at jeg kan ha det så godt som jeg har det med meg selv nå, selv under så mye stress som jeg har for tiden. Jeg hadde ikke vært i nærheten av å klare 1/8 del engang av dette før. I går var jeg sosial i 9 timer i strekk uten problem, for et par år siden hadde jeg vært utslitt og på grininga etter 3 timer. :laugh:

Tirsdag i dag;

I går var jeg med søsteren min igjen på noe sykehusgreier, gikk veldig fint, og vi koset oss masse i butikker etterpå, og spiste god mat :hjerte:

I dag har jeg til nå bare vært på jobb. Fikk prøve noe nytt som jeg ikke har vært borti før. Meget koselig, og noe jeg kunne tenkt meg å drive meg på fritiden også. Veldig avslappende :laugh:

Det er mye som skjer i familien for tiden, og jeg misunner dem ikke. Får meg til å sette enda mer pris på det jeg har. Alle rundt meg ser egentlig ut til å slite med sitt, og det er vel slik livet er.. 

Jeg er i allefall takknemlig jeg er i live, noe jeg aldri trodde jeg kunne si og mene

:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannemor76

Onsdag:

VI koste oss såååå masse i går! :sengekos::hjerte::hjerter::fnise: og lo masse og bare hadde det veldig fint rett og slett! 

I dag på jobb var herlig og litt skummel. Hadde foredrag som gikk veldig bra, og som jeg klarte å roe ned angsten i forkant av, selv om den såklart dukket opp under foredraget. Men det vistes heldigvis ikke :nori:Nå skal jeg bare slappe av og nyte hvor bra gårsdagen og idag har vært! Super dupert! :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Lørdag!

Koser meg på sofaen og nyter at det er helg! Vi har kost oss masse i dag, vært på kjøpesenter å handlet litt, og ungene har vært i strålende humør :hjerter:

Men oppdateringer;

Torsdag på jobb var kjekk, gjorde ikke så masse, men fikk med meg noe snodige greier hjem og god lunsj :D Hadde et møte som gikk skikkelig dårlig, så er litt i villvrede på hva jeg skal gjøre nå, men det ordner seg vel. :)

Fredag; Var jeg å besøkte en plass jeg ikke har vært på flere år, møtte masse gamle kjente og var veldig kjekt! Følte på litt savn da :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannemor76

Søndag; 

Har storkost oss i dag! Var i bursdag til ei i klassen til eldstemann. Heldig jeg er som har havnet i et kull hvor foreldrene er så inkluderende og koselige! Står jammen ikke like bra til i selskapene med minstemann :fnise:. Nå er helgen over for denne gang. Har vært en super helg i allefall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deiilig å lese i dagboka di for tiden; det virker som du har det skikkelig bra :klem:

 

Men det er klart... :sengekos: har en tendens til å hjelpe på humøret ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...