Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2016


Scoop

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men skjønner ikke at de som ikke gir av seg selv blir "sjokkert" fordi de blir valgt vekk. F.eks slik som Sunna Inga. Man må jo gi litt av seg selv og ta litt initiativ. Gjelder også et par andre damer som dater de andre bøndene. 

Også joggetur-daten da! Herlighet. Finnes det en kjedeligere date? 

Anonymkode: a47a0...542

Jeg har litt dårlig kondisjon og blir fort andpusten etter å bare ha jogget i 5 minutter. Hadde daua hvis jeg måtte jogge på date!  Vil da ikke han skal tenke at jeg har ræva kondisjon, og jeg puster og peser. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingvild  (feieren til Sondre) minner meg om Katinka fra forrige sesong. Frieren til Ruben. Ingvild er også veldig sosial og tar mye plass. Det kan fort bli vanskelig for de andre. Man ser jo hvem som er sjenert og hvem som tar mye plass. 

Anonymkode: 5c99f...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild er litt "butch". Hjelper ikke med "regnbuehår" når man går som en cowboy og "breier" seg. Harry og veldig ufeminin dame!

Blir lei av sutringa til hun langhåra blondina til han yngste bonden, hun som stod i den gule regnfrakken ved bussholdeplassen.. Hun klager på de andre frierne "hele tiden" og sutrer over at hun ikke tør å ta plass, mens det skinner igjennom at hun ser på henne selv og bonden som nærmest et par allerede og at alle andre forstyrrelser skal ryddes av vegen. Lyser desperasjon LANG veg. Egentlig skjønner jeg mindre og mindre av hvorfor han yngste bonden ble med i serien. Han er jo ikke noe kjekk, har null utstråling og personligheten er like tørr som krepp-papir. Faen altså.

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vær rimelig desperat når man melder seg på sånne type program

Anonymkode: e38f5...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NuckingFutz skrev:

Ingvild er litt "butch". Hjelper ikke med "regnbuehår" når man går som en cowboy og "breier" seg. Harry og veldig ufeminin dame!

Blir lei av sutringa til hun langhåra blondina til han yngste bonden, hun som stod i den gule regnfrakken ved bussholdeplassen.. Hun klager på de andre frierne "hele tiden" og sutrer over at hun ikke tør å ta plass, mens det skinner igjennom at hun ser på henne selv og bonden som nærmest et par allerede og at alle andre forstyrrelser skal ryddes av vegen. Lyser desperasjon LANG veg. Egentlig skjønner jeg mindre og mindre av hvorfor han yngste bonden ble med i serien. Han er jo ikke noe kjekk, har null utstråling og personligheten er like tørr som krepp-papir. Faen altså.

 

 

Enig angående Ingvild. Synes hun er litt irriterende allerede. Hun er klar over hun tar mye plass, men gidder liksom ikke å ta et steg tilbake og la de andre slippe litt til. Jeg tror hun kan være slitsom i lengden. Sier til han hun ikke er helt propell hele tiden, men virker som hun er det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Enig angående Ingvild. Synes hun er litt irriterende allerede. Hun er klar over hun tar mye plass, men gidder liksom ikke å ta et steg tilbake og la de andre slippe litt til. Jeg tror hun kan være slitsom i lengden. Sier til han hun ikke er helt propell hele tiden, men virker som hun er det.

Gjenstår å se om de filmer deltakerne mens de sover, men inntil da tror jeg at hun er propell 24/7 fram til det motsatte er bevist. Dessuten virker det som om hun synes hun selv er SÅ morsom og SÅ kul, og at alle andre bare MÅ digge henne fordi hun er jo SÅ kul og SÅ frampå og SÅ eplekjekk blablabla. AAAAARGGG, får fnatt! Faen ass!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kattjaa skrev:

Jeg synes regnbue-Ingvild er fargerik og fin, men jeg hadde nok blitt sliten av å være rundt henne over lenger tid. Lurer litt på hvorfor hun valgte å sende brev til Sondre, de virker som to veldig ulike personligheter.

 

Sondre vs Ingvild? :fnise:

cc7e91b883e39db199e47565ed934830.jpg

Enig. Jeg kan liksom ikke se for meg at de ender opp sammen. Skal aldri si aldri,  men tror kanskje han vil ha en litt mer rolig dama :) 

Synes det var teit med hun frieren til Morten? Altså han på 22. Hun klaga og offa seg. Hun ene tok for mye plass visst og det var feil hun bare stilte faglig spørsmål. Hun var nysgjerrig og ville vite mer om dyra osv. Prøv heller å dra i gang en samtale du og still noen ikke faglig spørsmål da :roll: 

Anonymkode: 5c99f...2ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.9.2016 at 16.13, AnonymBruker skrev:

Må vær rimelig desperat når man melder seg på sånne type program

Anonymkode: e38f5...b7a

Nei.

Anonymkode: a0ed8...e4c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av bøndene liker dere best? Jeg liker Sondre jeg. Han virker god og omtenksom. Når han begynte å gråte under valget, så viser det hvor mye han bryr seg om de. 

Jeg håper han eldste bonden ender opp med Camilla (hun sjenerte) Synes hun er veldig søt og snill. Hun minner meg litt om meg selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LeilaS skrev:

Hvem av bøndene liker dere best? Jeg liker Sondre jeg. Han virker god og omtenksom. Når han begynte å gråte under valget, så viser det hvor mye han bryr seg om de. 

Jeg håper han eldste bonden ender opp med Camilla (hun sjenerte) Synes hun er veldig søt og snill. Hun minner meg litt om meg selv. 

Axel Tobias er litt smådeilig ;-) Litt for gammel for meg, but still..

Anonymkode: a541d...53b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Axel Tobias er litt smådeilig ;-) Litt for gammel for meg, but still..

Anonymkode: a541d...53b

Synes han ser eldre ut enn 43. Han har fine øyne da :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Synes han ser eldre ut enn 43. Han har fine øyne da :) 

Enig. Han ser ut som han er 50(+). Grålig hår er fint, men det gjør også at man ofte ser noe eldre ut enn man egentlig er.

Men han er en kjekk kar. Fin tattoo på underarmen også har jeg lagt merke til :jepp:

Hvem håper dere at står igjen med frierne til slutt?

Anonymkode: a541d...53b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Sondre og hun kristne  (dårlig på navn) ender opp sammen 

Morten og Silje

AT med Camilla 

Audun med hun som ikke ville smake på fisk.

Anonymkode: 5c99f...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært noen år eldre hadde jeg kapret Sondre for lenge siden, herlighet en sånn fyr må jeg bare finne meg:fnise:

Anonymkode: 85900...fcc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det er bra at hoppe-i-høyet jenta røk ut i går, tror ikke hun og Martin var helt match.

Anonymkode: a541d...53b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært noen år eldre hadde jeg kapret Sondre for lenge siden, herlighet en sånn fyr må jeg bare finne meg:fnise:

Anonymkode: 85900...fcc

Enig i at det er en fin fyr 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han yngste bonden er så kjedelig og har lite sjarm. Det er jo ikke sikkert han er sånn til vanlig da. Han fremstår bare slik på tv.

Jeg synes det er irriterende at det ikke er noen samer med i år. Kjedelig når det kun er mannebønder. 

Anonymkode: 5c99f...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som måtte snu meg vekk da Martin kysset frieren sin? 

'Blei det kleint nå?'

 

Anonymkode: a2526...469

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...