Gå til innhold

Hvis du vant 5 mill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den ‎20‎.‎08‎.‎2016 at 17.26, AnonymBruker skrev:

Hva ville du ha gjort med pengene?

Selv ville jeg betalt ned resten av boliglånet, kjøpt meg ny bil, fått noen malere til å pusset opp her, med oss blir det jo aldri... aldri tid og ikke liker vi sånt arbeid heller :D Kanskje leid en gartner til å fikset i hagen, altså ikke fast, men hjulpet oss til å lage bed og ulike løsninger :)
Hm ja og noen malere til å male bordkledningen :) Kanskje vi skulle fornyet kjøkkenet og, det er ikke så gammelt, men pga vi måtte pusse opp to bad den gangen, så ble badene prioritert, slik at vi valgte en billigere kjøkkenløsning. Nå vil jeg ha f.eks. benkeplate av stein og dørene - kanskje heltre... de jeg har går jo opp i limingen! Meget misfornøyd... 
Hm, så ville jeg satt litt på bok etter å ha fornyet noen av møblene, kjøpt et par nye reoler og fornyet garderobeløsningen, kjøpt nye senger, og så ville jeg kjøpt meg noen fine klær :D

Resten på bok :D

 

Anonymkode: 42084...62b

Personlig ville jeg blitt irritert over at jeg ikke vant mer når jeg først skulle vinne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpt meg ut av husbyggekontrakten vår og kjøpt et større hus. Får en ganske ok enebolig til 5mill her. 

Anonymkode: ea875...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...