Gå til innhold

Kan jeg erstatte melk med morsmelk?


Guarana

Anbefalte innlegg

Hadde du servert meg boller med morsmelk i hadde jeg aldri spist hos deg igjen samme hvor mye du sa i fra på forhånd. Jeg syntes nesten det er litt frekt å servere gjestene dine dette. Det blir litt sånn: "Her har vi deilig bakst. Vil du ikke spise min morsmelk får du gå uten servering!"

Anonymkode: cc1f1...4cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 27.7.2016 at 11.58, Guarana skrev:

Ja, det kan det. Jeg ble testet for HIV ved fødsel, så hos meg er ikke dette en risiko. 

Hvorfor det? Det er da ikke vanlig?

Anonymkode: 4feea...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Det er da ikke vanlig?

Anonymkode: 4feea...e03

De tester alle gravide for HIV jo.

Anonymkode: b37c5...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De tester alle gravide for HIV jo.

Anonymkode: b37c5...e9d

Rundt 12. svangerskapsuke ja. Mye kan ha skjedd mellom da og nå.

Anonymkode: 4feea...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Salka skrev:

Nei, ikke greit! Fy faen så kvalmt! :spy::kvalm: Hvorfor kunne du ikke dra på butikken og kjøpe mer melk? Eller låne av en nabo? Stakkars gjestene dine som måtte spise dette. Håper de turte å takke nei. Og du, sjekk at du har alle ingrediensene før du starter neste gang. ;) 

 

3 timer siden, venus_ skrev:

Hadde blitt fly forbannet om noen hadde fortalt meg at de hadde servert meg mat med sin egen morsmelk i.

Gjestene mine ble megselv, mannen og ungen... Som skrevet tidligere ville ikke mannen ha, han synes det var ekkelt. Jeg har nå fryst resten, og skulle vi få gjester kommer jeg nok til å by på noe annet... spesielt etter alle reaksjonene her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du servert meg boller med morsmelk i hadde jeg aldri spist hos deg igjen samme hvor mye du sa i fra på forhånd. Jeg syntes nesten det er litt frekt å servere gjestene dine dette. Det blir litt sånn: "Her har vi deilig bakst. Vil du ikke spise min morsmelk får du gå uten servering!"

Anonymkode: cc1f1...4cf

Det ville vært helt greit, og jeg ville ikke invitert deg til middag e.l heller. Tror jeg hadde eliminert deg som venn faktisk, orker ikke slike dømmende folk i mitt nærvær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rundt 12. svangerskapsuke ja. Mye kan ha skjedd mellom da og nå.

Anonymkode: 4feea...e03

Jeg ble testet ved fødsel fordi legen stakk seg selv ved et uhell da hun sydde meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så utrolig ekkelt. Hadde lurt på om du var klin gærn om jeg hadde vært gjest hos deg.

Anonymkode: 6b554...3f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel skjønne at dette er en trolletråd vel, ha ha.

Anonymkode: 8986b...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...