Gå til innhold

Cyrus skipper Skjeggday!!!


Gjest Ajax

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Yme skrev:

Like greit! Da slipper du den utgiften. Kan jo slutte å spise også, så blir det enda mindre utgifter, i tillegg til at du får sånn sexy thigh gap av det :ler: 

Ja dét også begynner penisen min å se veldig liten ut i forhold til resten av kroppen. Så nå går jeg for DJ Qualls-looken 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest- silje
Den 13.09.2016 at 23.53, Cyrus skrev:

Har slutta å trene...

Så bra, da kan vi andre få trene oss store og sterke, mens du går for skral/utrent kropp, med thigh gap (som Yme så fint skriver) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjest- silje skrev:

Så bra, da kan vi andre få trene oss store og sterke, mens du går for skral/utrent kropp, med thigh gap (som Yme så fint skriver) :danse:

20160913_121413.jpg

Neida! Jeg holder på, men dagboka har desverre blitt nedprioritert 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje
Den 16.09.2016 at 22.30, Cyrus skrev:

20160913_121413.jpg

Neida! Jeg holder på, men dagboka har desverre blitt nedprioritert 😄

Selvsagt så kommer du med et bilde som ingen kan diskutere / kverulere imot :angry:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, gjest- silje skrev:

Selvsagt så kommer du med et bilde som ingen kan diskutere / kverulere imot :angry:

 

Du kan prøve da. Critique my physique 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Cyrus skrev:

Du kan prøve da. Critique my physique 😄

Vel, er du ikke litt vel stor nå? Det blir liksom så maskulint, og alle vet at folk med for bra kropp, mangler personlighet og hjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Hot mess skrev:

Vel, er du ikke litt vel stor nå? Det blir liksom så maskulint, og alle vet at folk med for bra kropp, mangler personlighet og hjerne.

GODT INNSPILL!!! Ignorerer det du sier om størrelse, for alle vet jo at det ikke teller ;) WINTERBULK!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cyrus skrev:

GODT INNSPILL!!! Ignorerer det du sier om størrelse, for alle vet jo at det ikke teller ;) WINTERBULK!!!!

Jeg tror jeg surret med fordommene, det er damer som skal være redde for å bli store. Menn kan tillate seg å bli litt større, men ikke for store, for da ser det ut som om de prøver så hardt. Dette er nesten ordrett sitert en kommentar en dame jeg kjenner, i en Facebookdiskusjon.

Bulk blir bra, da ser det sikkert ut som om du ikke prøver så hardt, hvis man skal være i form, må man være det casually og det må skyldes kroppsarbeid, ikke at man løfter vekter (løst sitert fra samme fb-diskusjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje
Den ‎20‎.‎09‎.‎2016 at 8.47, Cyrus skrev:

Du kan prøve da. Critique my physique 😄

Aldri :erter:

Bulker du nå? Eller hva er greia :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjest- silje skrev:

Aldri :erter:

Bulker du nå? Eller hva er greia :trene:

Hvorfor ikke? Jeg liker tips og råd med hva jeg kan bli bedre på 😄

Eeeehh JA JEG BULKER! Bare det at du er nødt til å spørre vil jo si at jeg ikke bulker hardt nok... *lager seg sin tredje gainer for dagen med tårer i øynene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
13 minutter siden, jabx skrev:

Hva putter du i gapet for tiden? Prottis-shake til du gulper det opp igjen?

Det blir ikke noe mer enn 2 scoops whey om dagen. Og 2 scoops gainer. Resten får jeg i meg med vanlig mat og drikke. Spiser mye grønnsaker, for det fant jeg ut at jeg har vært dårlig på en periode, og det merker man fort 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

10 minutter siden, Teriyaki skrev:

Hallo! :) Nå skal jeg begynne å følge med i dagboken din, så da må jeg legge ved et lite spor. :jepp:

Jeg har oversatt for deg, Cyrus:

"Jeg vil at du skal legge ut flere bilder av kroppen din, for den er jævla digg."

Det ser ikke ut til at Cyrus er så veldig aktiv lenger, dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jabx skrev:

Jeg har oversatt for deg, Cyrus:

"Jeg vil at du skal legge ut flere bilder av kroppen din, for den er jævla digg."

Det ser ikke ut til at Cyrus er så veldig aktiv lenger, dog.

Haha. Hvem liker ikke å se bilder? Når det er sagt så var det mer det at jeg er ute etter treningsinspirasjon både her og der. ;) Har satt meg noen nye mål og da er det greit å følge med på andre sine mål også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Teriyaki skrev:

Haha. Hvem liker ikke å se bilder? Når det er sagt så var det mer det at jeg er ute etter treningsinspirasjon både her og der. ;) Har satt meg noen nye mål og da er det greit å følge med på andre sine mål også. :)

Bilder kommer heretter bare på pm 😄

Jeg kan gjerne oppdatere her litt oftere om det er ønskelig, men pc'en min er ødelagt og det er en reel pain å skrive på tlf. Derfor kommer jeg ikke til å gi noen grundige oppdateringer før ny harddisk er på plass 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Mobiler er generellt en pain da 😅 om du ønsker å oppdatere oftere får du gjøre som du vil med, for din egen del 😎 og hva skal du med logg, hvis du ikke skal legge inn bilder? 

You do as you want, dhat is the truth, the whole truth, and nothing else ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, gjest- silje skrev:

Mobiler er generellt en pain da 😅 om du ønsker å oppdatere oftere får du gjøre som du vil med, for din egen del 😎 og hva skal du med logg, hvis du ikke skal legge inn bilder? 

You do as you want, dhat is the truth, the whole truth, and nothing else ;)

Jeg har av en eller annen grunn alltid trodd det var en kattepus du hadde bilde av der, men nå ser jeg at det er en ugle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest gjest- silje
På ‎13‎.‎11‎.‎2016 den 11.08, Gjest Ajax skrev:

Jeg har av en eller annen grunn alltid trodd det var en kattepus du hadde bilde av der, men nå ser jeg at det er en ugle.

OMG!! Jeg er ikke innom i denne boka på en stund, også byttes det på brukernavn og what not :jolie: Ikke ligger det flere dvaske bilder av deg her heller, så da regner jeg loggen som død da :vetikke:

BTW ble du ferdig med bulken eller, var det bare en unnskyldning til å stappe i deg masse digg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...