Gå til innhold

Cyrus skipper Skjeggday!!!


Gjest Ajax

Anbefalte innlegg

Lørdag idag og jeg er så klar for en siste innsats før hviledagen i morra.

Rygg og skuldre står på menyen, og den retten serveres best varm. @rh1 @Uchiha Madbrah @Yme Har dere noen brennhete skulderøvelser dere kan tipse meg om? Da med fokus på bakre og midtre del av skulderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For bakside tenker jeg feks facepulls med stang (ligge på magen på en skråbenk og løfte stanga opp mot benken) Ikke så lett å jukse med tyngdekraften da som når man bare gjør dem i en kabelmaskin! ;) 
..Og feks reverse flys. Hvis du bruker kabelmaskinen da, får du samme motstand hele veien, så du får ikke pause mot bunnen. Også kan du ikke "jukse" med å svinge kablene opp, slik du på en måte kan svinge manualen. Synes kabelmaskinen derfor er bedre til akkurat denne. 

...Men alt dette vet vel du fra før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stående millitærpress og sidehev med manuler. Både stående og sittende foroverbøyd.
Man er veldig svak i sidehevøvelser, så det er lurt å gjøre dem.

Man trener jo skuldrene omtrent uansett hva man gjør av øvelser for overkroppen, så det er bare de 3 der jeg bruker for å gå spesifikt på skuldrene.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, rh1 skrev:

For bakside tenker jeg feks facepulls med stang (ligge på magen på en skråbenk og løfte stanga opp mot benken) Ikke så lett å jukse med tyngdekraften da som når man bare gjør dem i en kabelmaskin! ;) 
..Og feks reverse flys. Hvis du bruker kabelmaskinen da, får du samme motstand hele veien, så du får ikke pause mot bunnen. Også kan du ikke "jukse" med å svinge kablene opp, slik du på en måte kan svinge manualen. Synes kabelmaskinen derfor er bedre til akkurat denne. 

...Men alt dette vet vel du fra før :fnise:

 

4 timer siden, Yme skrev:

Jeg bruker stående millitærpress og sidehev med manuler. Både stående og sittende foroverbøyd.
Man er veldig svak i sidehevøvelser, så det er lurt å gjøre dem.

Man trener jo skuldrene omtrent uansett hva man gjør av øvelser for overkroppen, så det er bare de 3 der jeg bruker for å gå spesifikt på skuldrene.


 

Takk for gode tips 😄 skal absolutt prøve facepulls med stang, for det har jeg aldri gjort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!! Long time no see!!

Tok frem målebåndet og sjekket litt. Skal bli moro/grusomt å se hvordan måla forandrer seg, eller snarere hvor gainza legger seg.

Midje: 88cm

Bryst: 112cm

Overarm: 40cm

Underarm: 32cm

Skuldre: 126cm

Hofter: 97cm

Lår: 59cm

Legger: 38cm

Hals: 42cm

IMG_1407.JPG

Moro å se at v-formen kommer seg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
Den 25.8.2016 at 20.54, Cyrus skrev:

Kjære dagbok!! Long time no see!!

Tok frem målebåndet og sjekket litt. Skal bli moro/grusomt å se hvordan måla forandrer seg, eller snarere hvor gainza legger seg.

Midje: 88cm

Bryst: 112cm

Overarm: 40cm

Underarm: 32cm

Skuldre: 126cm

Hofter: 97cm

Lår: 59cm

Legger: 38cm

Hals: 42cm

IMG_1407.JPG

Moro å se at v-formen kommer seg hvertfall.

Jævlig kul genser! Hvor kjøpte du den? Og dat phsyique brah. i'd marry you in a heartbeat. 

Ang. bakre skulder, så vet jeg seriøst ikke hva navnet på øvelsen er, men det er der hvor du sitter på benken med ene beinet, og skal trene lætsa, men istedenfor å ta vekten mot hoftene, så tar jeg dem litt høyere opp, føler det trener både læts og bakre skuldre/traps. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Jævlig kul genser! Hvor kjøpte du den? Og dat phsyique brah. i'd marry you in a heartbeat. 

Ang. bakre skulder, så vet jeg seriøst ikke hva navnet på øvelsen er, men det er der hvor du sitter på benken med ene beinet, og skal trene lætsa, men istedenfor å ta vekten mot hoftene, så tar jeg dem litt høyere opp, føler det trener både læts og bakre skuldre/traps. 

Det blir jo tilnærmet facepull 😄

Genseren er fra liftcorps. De vil vi skal pushe klærne deres på IG så vi la ut et bilde, men egentlig er jeg ikke så stor fan av akkurat den. De har flere kule stringletter som vi er så glade i da 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Det blir jo tilnærmet facepull 😄

Genseren er fra liftcorps. De vil vi skal pushe klærne deres på IG så vi la ut et bilde, men egentlig er jeg ikke så stor fan av akkurat den. De har flere kule stringletter som vi er så glade i da 😉

næmmmen. blir du sponsa og greier da? faen det er kult altså!! Skal sjekke ut Liftcorps. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

næmmmen. blir du sponsa og greier da? faen det er kult altså!! Skal sjekke ut Liftcorps. :) 

Sponsa og sponsa du 😄 de sender en trøye dersom vi lover å poste bilde av den. Tenkte be om en kul stringlet, så det kan hende det blir fler 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
Et øyeblikk siden, Cyrus skrev:

Sponsa og sponsa du 😄 de sender en trøye dersom vi lover å poste bilde av den. Tenkte be om en kul stringlet, så det kan hende det blir fler 😎

Åååååååååh. Gleder meg til å se. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget syk i helgen, men idag følte jeg meg såpass at jeg tok en tur på senteret. Helt ustrukturert trening idag, men jeg må ha en rolig start etter 3 dager med kaldsvette og hoste.

Frontbøy 6-6-6 70kg

Benkpress 3-3-4 100kg

Pull-ups med vekt 5-5-5 10kg

OHP med stang 5-5-5 50kg

Tåhev i benpressmaskin 8-8-8 170kg

Cable curls 8-8-8 20kg

Lateral raises med 10 pseudo pushups som superset 10-10-10 8kg

Prøver en good old fashioned rygg-skuldre i morra så får vi se hva formen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du bli sånn sponsa at du poserer med en boks Nocco, uansett hva? De instagramkontoene er fantastiske!

Men ja, du har gaaaanske grei fysikk til mann å være! :biggrin:  Jeg har ikke sendt frierbrev eller funnet deg på fb enda, da (som, ehh, noen her inne så på som sannsynlig at ville skje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hot mess skrev:

Kan du bli sånn sponsa at du poserer med en boks Nocco, uansett hva? De instagramkontoene er fantastiske!

Men ja, du har gaaaanske grei fysikk til mann å være! :biggrin:  Jeg har ikke sendt frierbrev eller funnet deg på fb enda, da (som, ehh, noen her inne så på som sannsynlig at ville skje).

Om et så profilert merke som nocco skal sponse meg så trenger jeg nok litt flere følgere først 😂

Slapp av, det er det ingen andre som har gjort heller 😅

Og takk for fysikkkompliment 😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cyrus skrev:

Om et så profilert merke som nocco skal sponse meg så trenger jeg nok litt flere følgere først 😂

Slapp av, det er det ingen andre som har gjort heller 😅

Og takk for fysikkkompliment 😘😘

Nocco hiver jo bokser etter alle damer som ser bra nok ut til at folk ser ig-bildene deres, men jeg lurer egentlig på om det er så mangle flere måter å se blid ut med en boks nocco nå. Jeg kunne tenke meg å se noen av de damene bruke Nocco som blandevann og drikke seg drita, for så å sjekke hvor vantett mobiltelefoner til folk på fest er ved å helle Nocco på dem, eller bare se sure ut og bruke emneknagg #Noccohjelperfaenikkemotalt.

Jeg tror ikke jeg skal satse på å noengang prøve å bli "ambassadør" for Nocco, eller noe annet. :biggrin:

Og versågod! Du har jobba for det resultatet, så, credit where credit´s due. Virker som om du er klar over det selv, uansett. ;)

De der stroppy singletene dine er jeg dog litt usikker på, men wifebeater- looken er vel beregna på annet publikum enn meg, den andre parten i bromancen liker deg jo best sånn. :biggrin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hot mess skrev:

Nocco hiver jo bokser etter alle damer som ser bra nok ut til at folk ser ig-bildene deres, men jeg lurer egentlig på om det er så mangle flere måter å se blid ut med en boks nocco nå. Jeg kunne tenke meg å se noen av de damene bruke Nocco som blandevann og drikke seg drita, for så å sjekke hvor vantett mobiltelefoner til folk på fest er ved å helle Nocco på dem, eller bare se sure ut og bruke emneknagg #Noccohjelperfaenikkemotalt.

Jeg tror ikke jeg skal satse på å noengang prøve å bli "ambassadør" for Nocco, eller noe annet. :biggrin:

Og versågod! Du har jobba for det resultatet, så, credit where credit´s due. Virker som om du er klar over det selv, uansett. ;)

De der stroppy singletene dine er jeg dog litt usikker på, men wifebeater- looken er vel beregna på annet publikum enn meg, den andre parten i bromancen liker deg jo best sånn. :biggrin:

 

Du skulle bare visst hvor mye enklere det er for damer å hevde seg på IG. De trenger ikke være spesielt fit engang, bare slanke nok til å presse seg inn i noe kompresjonstøy, finne godvinkelen, knips knips 1000 likes 😄

Jeg kan trene og spise riktig i årevis, ta 5 forskjellige kosttilskudd før trening for å få ekstra pump, knipse et bilde der det ser ut som om musklene er i ferd med å hoppe ut av kroppen min, 60 likes max 😂

Jeg legger merke til at folk stirrer litt ekstra de dagene jeg trener i tank, men det er vanskelig å tolke hva de tenker utifra uttrykkene deres. Hva tror du de tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Cyrus skrev:

Du skulle bare visst hvor mye enklere det er for damer å hevde seg på IG. De trenger ikke være spesielt fit engang, bare slanke nok til å presse seg inn i noe kompresjonstøy, finne godvinkelen, knips knips 1000 likes 😄

Jeg kan trene og spise riktig i årevis, ta 5 forskjellige kosttilskudd før trening for å få ekstra pump, knipse et bilde der det ser ut som om musklene er i ferd med å hoppe ut av kroppen min, 60 likes max 😂

Jeg legger merke til at folk stirrer litt ekstra de dagene jeg trener i tank, men det er vanskelig å tolke hva de tenker utifra uttrykkene deres. Hva tror du de tenker?

Dude, jeg er dame. Jeg trneger omtrent bare legge ut en selfie der jeg spiser is på en ikke-seksuell måte for å få oppmerksomhet, uten å være 20 og iført bikini engang. Å hevde seg på IG for damer er litt som å hevde seg som mann på dette forumet. :fnise:

 

Dessuten er damer så mye bedre på å litt sneaky posere på måtene de vet får mest likes, det er ikke snakk om å skaffe seg pump, bare finne vinkelen der rumpa ser Kardashian ut i. :laugh: Menn er visuelle vesener, og IG hypnotiserer selv kompiser av meg som hevder å være oppegående.

 

Ang.tank tenker de vel enten

 

1) OMFG, han der MÅ vise frem at han er trent? Flashe musklene sine, sånn uten å skamme seg?

2) "Oooh! Them muscles! Everywhere! Can I keep him?"

3) Sånne som meg, som til slutt ender opp med å henge meg opp i om ikke stroppene burde vært bredere, sånn med tanke på estetikk i forhold til klær.

 

Hva gutter/menn tenker aner jeg ikke, det er fortsatt et mysterie for meg uansett sammenheng, men du får vel enten sjalu, snarky blikk fra noen som skjuler det godt sånn at du ikke kommer etter ham, eller et like skjult beundrende blikk fra en bro som liker det han ser, på en heteroseksuell måte?

Å våge å gå kledt sånn i jantelovslandet betyr jo at du får blikk, uansett. Men, som Harry Winston (?) sa, "people will stare, make it worth their while".

Og du verken ser sånn ut eller kler deg sånn fordi du er livredd oppmerksomhet, så, run with it!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Like greit! Da slipper du den utgiften. Kan jo slutte å spise også, så blir det enda mindre utgifter, i tillegg til at du får sånn sexy thigh gap av det :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...