Gå til innhold

Hun jeg dater har hatt tinder-ons med en bekjent av min kompis.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette kom ikke fra henne, men kom frem via min venn. Riktignok var dette noen måneder før vi møttes, men jeg føler meg likevel kvalm. Vet hun ikke har ligget med mange, og hun er veldig skikkelig. Likevel føler jeg nå at forelskelsen min trakk seg mye tilbake. Det tok lang tid før vi hadde sex. (På begges i itiativ) Men så er hun i stand til å møte en  fyr fra ti der og ligge med han med en gang? Føler meg rådvill. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? 

Anonymkode: 1c078...435

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på og ha det gøy, men ikke få følelser eller la det bli seriøst. Hold deg til sex og flørting, ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt perfekt selv? Var det ikke slik at vi skulle ta en person for den en er når vi møter en. Du får spør deg selv er dette et problem. Kan du ikke gi slipp på fortiden og fokusere på fremtiden?

Anonymkode: 0ebb0...08b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri hatt tilfeldig sex?

Hun har da ikke gjort noe galt. Tilfeldig sex og forhold er selvsagt noe helt annet. Dersom du ikke klarer å komme deg over det bør du bare trekke deg unna. Det er helt greit og mye bedre enn at du driver og dveler på dette og "straffer" henne fordi hun har hatt tilfeldig sex før hun møtte deg. 

Anonymkode: 866cc...997

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg inn i hennes situasjon. Dersom du hadde prøvd ut tinder og var så uheldig at jenta du hadde sex med viste seg å være en bekjent av venninnen til jenta du nå i senere er forelsket i, hva ville du ønsket at jenta skulle gjøre? 

Anonymkode: 56af5...66e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det som et komplimang at dere ventet med sex. At hun vil ha et forhold med deg og ikke ser på deg som en tilfeldig flørt 

Anonymkode: 0ebb0...08b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dette så big deal? Sex er sex liksom. Ikke legg så mye i det, vier alle noen kåte dyr! 

En ekte selvsikker mann bryr seg ikke hvor mange en dame har ligget med eller hvem hun har ligget med, får han vet at han er best å ingen annen mann kan måle seg med ham. :vimse:

 

Anonymkode: 2e16b...b99

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hadde jeg likt dama hadde jeg ikke brydd meg særlig om at hun ventet.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Jeg vet det kan være vanskelig å vite slike ting om dama du liker. Men vær nå realistisk: damer puler som aldri før. Du kan da enten velge å oppsøke en jomfru (lykke til med å finne en 20+), eller så kan du svelge stoltheten din. Ja, det har vært noe du ikke kommer til å være komfortabel med å høre, men hun er i ett nytt stadie i livet nå, og da må du respektere at hun oppfører seg annerledes

Push derimot mer mot å ha mer sex, vær mer tilbakeholden om forpliktelse, og ta ting sakte. La henne bevise at hun er verdt din tid og deg.

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mistet følelsene mine momentant dersom jeg fikk vite noe sånt. En skikkelig dame har ikke tinder-ons, rett og slett. :S Skjønner deg godt. Hadde jeg vært deg hadde jeg trukket meg unna. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: f1150...fd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kom ikke fra henne, men kom frem via min venn. Riktignok var dette noen måneder før vi møttes, men jeg føler meg likevel kvalm. Vet hun ikke har ligget med mange, og hun er veldig skikkelig. Likevel føler jeg nå at forelskelsen min trakk seg mye tilbake. Det tok lang tid før vi hadde sex. (På begges i itiativ) Men så er hun i stand til å møte en  fyr fra ti der og ligge med han med en gang? Føler meg rådvill. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? 

Anonymkode: 1c078...435

:rolleyes:

Anonymkode: 6ed8a...0fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det som et komplimang at dere ventet med sex. At hun vil ha et forhold med deg og ikke ser på deg som en tilfeldig flørt 

Anonymkode: 0ebb0...08b

For et kompliment at hun lar ham vente, mens hun har sex med andre etter et par timer! 

Kvinnelogikk de luxe. 

Anonymkode: 6ed8a...0fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som er vanskelig for moderne kvinner. Ligger du rundt er du løs, ligger du ikke rundt er du prippen. Alle menn ønsker seg likevel et billig ligg, men de vil ikke ha dem for evig. Kun for en natt eller to. Tinder og mange andre institusjoner legger opp til tilfeldig sex. Det jentene ikke skjønner er at det moderne livet med fri sex ikke er kompatibelt med å senere være konservativ. Man må velge å være enten liberal og frilynt eller konservativ. Jeg tror mange ønsker å få ting litt i pose og sekk, samtidig som man gjør mye fordi å være kul og bli likt. Mange jenter vil være den tøffe jenta som tar for seg av det livet byr på, men er innerst inne en helt annen person. En person som tvert imot vil bli brukt for hullet sitt, men som er opptatt av intime relasjoner. Tilfeldig sex passer ikke for alle. Det er mange som angrer fælt i etterkant. 

Det beste er å ikke ha tilfeldig sex i det hele tatt. Flere og flere kvinner forstår hvordan det som skulle være en moderne greie er en annen ny måte å bli brukt på. Det skjer på mannens premisser, og for mange kvinner gjør det vondt følelsesmessig i lang tid etter. Det er jo ikke sånn det skulle være, men det akkurat sånn det blir. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke likt det. Jeg er dame og jeg hadde ikke likt at han hadde ligget med venninnen min. 

Anonymkode: 5d60e...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange bygder i Norge har omtrent hele vennegjenger "ligget" med hverandre.

Ting er ofte så ville i bygdene at man kan få inntrykk av at hvis en får klamydia så har snart hele bygde det også.

Men TS forventer altså å treffe omtrent en jomfru?

Da må du lete lenge eller bli muslim!

Anonymkode: d21ec...ee1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mange bygder i Norge har omtrent hele vennegjenger "ligget" med hverandre.

Ting er ofte så ville i bygdene at man kan få inntrykk av at hvis en får klamydia så har snart hele bygde det også.

Men TS forventer altså å treffe omtrent en jomfru?

Da må du lete lenge eller bli muslim!

Anonymkode: d21ec...ee1

Tro meg, muslimene er ikke noe bedre de heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes du bør trekke deg, for hennes skyld. Ellers ser jeg en fremtid for henne med en irrasjonell, kontrollerende og sjalu kjæreste.

Anonymkode: 1c9d0...ecc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er mer tiltrukket han hun møtte på tinder enn deg. Derfor hadde hun sex med han med en gang, mens du må vente. Dette er helt åpenbart og avsløres av hennes atferd. Aldri hør på det kvinner, men se heller på hva de gjør.

Anonymkode: 3675f...234

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke likt det. Jeg er dame og jeg hadde ikke likt at han hadde ligget med venninnen min. 

Anonymkode: 5d60e...443

En bekjent av venninnen din! Altså noen du ikke kjenner! 

Anonymkode: 0ca9b...dd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun har knullet en du så og si aldri kommer til å treffe. Høres ut som om du har bestemt deg allerede. Håper hun finner en skikkelig kar. Lykke til med å finne en dame som ikke har hatt minst ett tinder knull/ ons/ whatever. Vedder på at du aldri har hatt ons eller knullet noen du ikke har følelser for :P

Anonymkode: 84202...648

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...