Gå til innhold

Emmaljunga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som har handlet emmaljunga i det siste. Har dere fått med regntrekk. Jeg fikk ikke det å lurer på om jeg skulle dratt å fått et hvis alle andre har fått. 

Anonymkode: 07443...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som har handlet emmaljunga i det siste. Har dere fått med regntrekk. Jeg fikk ikke det å lurer på om jeg skulle dratt å fått et hvis alle andre har fått. 

Anonymkode: 07443...534

Hei. Det fulgte ikke med når vi kjøpte vogn i oktober i fjor, måtte kjøpe ved siden av. Kostet 499. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, regntrekk følger ikke med. 

Anonymkode: 61d56...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny

Vi har akkurat kjøpt Emmaljunga. Det fulgte med insektnetting, men regntrekk måtte vi kjøpe ved siden av som de andre her skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som over. Kjøpte i Bergen for noen uker siden, var med noe netting, men regntrekk kommer utenom :) og prisen var vell 499 eller noe i den dur som nevt over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regntrekk følger ikke med. Vi var ikke fornøyd med emmaljunga sitt eget, kjøpte tinkafu isteden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en Emmaljunga mondial 2014 og en supernitro 2016 følgte regntrekk med til begge.. Men liker det som hører til super nitro bedre en det formløse til Mondial

Anonymkode: ba255...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte med trekk til vår 2015-modell. Eller.. Allværstrekk som ikke tåler noe særlig med vann. Endte opp med Tinkafu sitt, kjempefornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga er Harry motevogner! Bare sauer kjøper sånne! Sauer i flokk! Bæææææææ sier sauene og triller på hemmaljunga-vognene sine. Mye bedre med brune vogner i cordfløyel fra 70-tallet! Mye kulere og man slipper å bli forvekslet med andre brekende sauer! 

Anonymkode: 342e1...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emmaljunga er Harry motevogner! Bare sauer kjøper sånne! Sauer i flokk! Bæææææææ sier sauene og triller på hemmaljunga-vognene sine. Mye bedre med brune vogner i cordfløyel fra 70-tallet! Mye kulere og man slipper å bli forvekslet med andre brekende sauer! 

Anonymkode: 342e1...1b8

Oi? Mammamotepoliti? Finnes faktisk det?

Anonymkode: dc8ba...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emmaljunga er Harry motevogner! Bare sauer kjøper sånne! Sauer i flokk! Bæææææææ sier sauene og triller på hemmaljunga-vognene sine. Mye bedre med brune vogner i cordfløyel fra 70-tallet! Mye kulere og man slipper å bli forvekslet med andre brekende sauer! 

Anonymkode: 342e1...1b8

:fnise: Det kan være mange grunner til å velge og ikke velge en vogn. Men om alle andre har det, eller ikke har det, det ville jeg ikke brydd meg om. Jeg ville aldri valgt Emmalunga på grunn av den er alt for stor, tung og blir uhåndterlig i byen, upraktisk på buss, kaffe og kjøpesentre, men nå bor jeg i Oslo og har helt sikkert andre behov enn en mamma som bor på landet og må trille på grus. Og alle må få velge den vognen som de synes passer best til dem.

Anonymkode: ad36f...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor delvis landlig til og har svært bil og er veldig fornøyd med Emmaljunga, og sauer er ålreite dyr. :) 

Min fulgte det regntrekk til (eller allværstrekk til som noen sier), den ble kjøpt sent 2013. Trekket har fungert veldig bra og jeg har ikke hatt behov for å kjøpe noe nytt. Dumt om de har endret på det, men supert at andre, gode trekk passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Havrekjeksen skrev:

Bor delvis landlig til og har svært bil og er veldig fornøyd med Emmaljunga, og sauer er ålreite dyr. :) 

Min fulgte det regntrekk til (eller allværstrekk til som noen sier), den ble kjøpt sent 2013. Trekket har fungert veldig bra og jeg har ikke hatt behov for å kjøpe noe nytt. Dumt om de har endret på det, men supert at andre, gode trekk passer.

Jeg kjøpte city cross våren 2013 og det fulgte IKKE med annet enn det som er integrert (myggnett og "solskjerming" (som er verdens verste solskjerming))

Anonymkode: c97cb...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emmaljunga er Harry motevogner! Bare sauer kjøper sånne! Sauer i flokk! Bæææææææ sier sauene og triller på hemmaljunga-vognene sine. Mye bedre med brune vogner i cordfløyel fra 70-tallet! Mye kulere og man slipper å bli forvekslet med andre brekende sauer! 

Anonymkode: 342e1...1b8

I alle dager...! Er det et voksent menneske som skriver dette? (nei, har ikke Emmaljunga, men ærlig talt, for en sau du er! Håper ikke smålammene dine tar etter oppførselen din).

Anonymkode: 4e65e...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte City Cross i 2015, da fulgte det med trekk! Men det var så dårlig at jeg kjøpte fra Tinkafu og det fungerer mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emmaljunga er Harry motevogner! Bare sauer kjøper sånne! Sauer i flokk! Bæææææææ sier sauene og triller på hemmaljunga-vognene sine. Mye bedre med brune vogner i cordfløyel fra 70-tallet! Mye kulere og man slipper å bli forvekslet med andre brekende sauer! 

Anonymkode: 342e1...1b8

Smaken er som baken vet du ;) Jeg har kjøpt Emmaljunga. Ikke fordi "alle andre" har den, tvert imot er det ingen i min omgangskrets som har den. Jeg har kjøpt den fordi den har knallbra kvalitet, jeg elsker utseendet og funksjonaliteten, den er stor og romslig, og den passer godt til vårt bruk. Jeg hadde ikke villet ha en retrovogn fra 70-tallet, rett og slett fordi jeg ikke er så glad i den stilen. Folk er forskjellige, og det er fint det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Edge Duo i 2014, og da fulgte regntrekket med :) men kjøpte scooter nå i 2016, og da fikk jeg ikke med regntrekk. Kjøpte tinkafu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...