Gå til innhold

Uføretrygd og blogging.


Gjest MafiaBoSS

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

På FB velger du jo hvem du deler alt med. Der har du kontrollen.  Og det gjør dut på instagramkonto og. Blogg blir værre. Det vet jeg og at de følger med.

Du velger da hva du vil dele med folk på en blogg også? Det er jo helt opp til deg hva du skriver der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MafiaBoSS
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

tror du virkelig at nav har tid og anledning til og følge med bloggere? det tror ikke jeg. . 

Jeg tror ikke, jeg vet

 Regjeringen følger med på blogger også.  Det vet jeg og med 100 % sikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MafiaBoSS
2 minutter siden, 2shy skrev:

Du velger da hva du vil dele med folk på en blogg også? Det er jo helt opp til deg hva du skriver der.

Det gjør man. Og det blir som man selv ønsker det.  Desverre for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Jeg tror ikke, jeg vet

 Regjeringen følger med på blogger også.  Det vet jeg og med 100 % sikkerhet.

nei det nekter jeg og tro på men kanskje de har lest bloggen til noen av topp bloggerne som er kjente fra før men en liten nisje blogg følger de ikke med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MafiaBoSS
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

nei det nekter jeg og tro på men kanskje de har lest bloggen til noen av topp bloggerne som er kjente fra før men en liten nisje blogg følger de ikke med. 

Beklager men jo de følger med. Jeg bruker Statcounter teller. Og der dukket stadig både nav og regjeringen opp på min blogg. Og jeg er en BUNN blogger.

Så hva de lette etter det kan jeg bare tenke meg. 

Om de brukte innhold til konstruktivt. Så er det bra. For jeg blogget mye om egen helse. Og når helsen var på bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Beklager men jo de følger med. Jeg bruker Statcounter teller. Og der dukket stadig både nav og regjeringen opp på min blogg. Og jeg er en BUNN blogger.

Så hva de lette etter det kan jeg bare tenke meg. 

Om de brukte innhold til konstruktivt. Så er det bra. For jeg blogget mye om egen helse. Og når helsen var på bunnen.

jeg nekter og tro at nav ansatte har tid til og lese på blogger. vel du om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MafiaBoSS
5 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg nekter og tro at nav ansatte har tid til og lese på blogger. vel du om det. 

Vet nå ikke annet en detur jeg ser av beviser på hvem som er innom. Statlige organisasjon også den og det stedet.:fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, MafiaBoSS skrev:

Vet nå ikke annet en detur jeg ser av beviser på hvem som er innom. Statlige organisasjon også den og det stedet.:fart2:

jeg sa jo du om det. jeg tror bare ikke nav eller regjering sitter og leser blogger. det nekter jeg og tro på. de har viktigere ting og holde på med enn og sitte og lese en blogg. ferdig snakka. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MafiaBoSS

På tide å slå ut håret.  Og leve livet.  Så lenge vi har det.

 

Ta alt med en klype salt .beste medisin.

Og ville nav og regjeringen se mine turbileder.  Så værsågod.  De har vel ikke så flott natur i Oslo som her.

Så det så

 

Endret av MafiaBoSS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, MafiaBoSS skrev:

På tide å slå ut håret.  Og leve livet.  Så lenge vi har det.

 

Ta alt med en klype salt .beste medisin.

Og ville nav og regjeringen se mine turbileder.  Så værsågod.  De har vel ikke så flott natur i Oslo som her.

Så det så

 

Nå har vel Oslo veldig flott natur. Oslo består av mer enn Karl Johan og Grunerløkka vet du ;)

Denne tråden sklei jo bare helt ut til de villeste korrupsjonsteorier. Herlighet, bare blogg! Det er god medisin for mange som ikke kan jobbe. NAV kommer ikke og tar deg for litt blogging, det hadde vært verre hvis du hadde blogget 8 timer daglig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MafiaBoSS
15 minutter siden, 2shy skrev:

Nå har vel Oslo veldig flott natur. Oslo består av mer enn Karl Johan og Grunerløkka vet du ;)

Denne tråden sklei jo bare helt ut til de villeste korrupsjonsteorier. Herlighet, bare blogg! Det er god medisin for mange som ikke kan jobbe. NAV kommer ikke og tar deg for litt blogging, det hadde vært verre hvis du hadde blogget 8 timer daglig. 

På tide å slå ut håret.  Og leve livet.  Så lenge vi har det.

Det sto i ei bok. At det er verdens undergang for ørene gang. Fortsatt lever vi.

Ta alt med en klype salt. Er visst beste medisin.

Og ville nav og regjeringen se mine turbileder.  Så værsågod.  De har vel ikke så flott natur i Oslo som her.

Så det så

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MafiaBoSS skrev:

På tide å slå ut håret.  Og leve livet.  Så lenge vi har det.

Det sto i ei bok. At det er verdens undergang for ørene gang. Fortsatt lever vi.

Ta alt med en klype salt. Er visst beste medisin.

Og ville nav og regjeringen se mine turbileder.  Så værsågod.  De har vel ikke så flott natur i Oslo som her.

Så det så

 

Jeg kan ikke si annet enn "neida..så..jodda...":eeeh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MafiaBoSS

Tragisk .At folk tror at de slipper unna NAV og skattemyndighetene. Når de tjener ved siden av uføretrygd.  De blir jo alle sjekket ofte av NAV. Er jo ikke uten grunn at folk blir anmeldt for trygdesvindel. Man leser jo ofte om det i avisen.

Man får jo ikke vite hvem som  svindler av NAV

 De har taushetsplikt. 

Når det er sagt , så ødelegger de som svindler for de som er redelig.

 

Endret av MafiaBoSS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MafiaBoSS
37 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Tragisk .At folk tror at de slipper unna NAV og skattemyndighetene. Når de tjener ved siden av uføretrygd.  De blir jo alle sjekket ofte av NAV. Er jo ikke uten grunn at folk blir anmeldt for trygdesvindel. Man leser jo ofte om det i avisen.

Man får jo ikke vite hvem som  svindler av NAV

 De har taushetsplikt. 

Når det er sagt , så ødelegger de som svindler for de som er redelig.

 

Mener når de ikke varsler de 2 respektive kontorene om den ekstra inntekten de har. Med eller uten skatt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Tragisk .At folk tror at de slipper unna NAV og skattemyndighetene. Når de tjener ved siden av uføretrygd.  De blir jo alle sjekket ofte av NAV. Er jo ikke uten grunn at folk blir anmeldt for trygdesvindel. Man leser jo ofte om det i avisen.

Man får jo ikke vite hvem som  svindler av NAV

 De har taushetsplikt. 

Når det er sagt , så ødelegger de som svindler for de som er redelig.

 

 

9 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Mener når de ikke varsler de 2 respektive kontorene om den ekstra inntekten de har. Med eller uten skatt.  

Du har en enestående evne til å hoppe fra et tema til et annet i denne tråden. Hvorfor i all verden er det din sak å vite hvem som svindler NAV eller skatteetaten?

Du har lov til å jobbe og tjene penger ved siden av trygd, noe inntekt (hvis det er "hobby") er også skattefritt inntil en viss grad. Det er ingen som ødelegger for deg, du får fortsatt pengene dine. Du virker helt paranoid.

 

Anonymkode: abe2c...78c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MafiaBoSS
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du har en enestående evne til å hoppe fra et tema til et annet i denne tråden. Hvorfor i all verden er det din sak å vite hvem som svindler NAV eller skatteetaten?

Du har lov til å jobbe og tjene penger ved siden av trygd, noe inntekt (hvis det er "hobby") er også skattefritt inntil en viss grad. Det er ingen som ødelegger for deg, du får fortsatt pengene dine. Du virker helt paranoid.

 

Anonymkode: abe2c...78c

Synes det er viktig igjen vær ærlig.  

For om noen er svindel på skogen, så går det utover uskyldige parter og. For alle blir uglesett, for at en uærlige person ikke følger reglene. 

Slikt synes jeg ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

Synes det er viktig igjen vær ærlig.  

For om noen er svindel på skogen, så går det utover uskyldige parter og. For alle blir uglesett, for at en uærlige person ikke følger reglene. 

Slikt synes jeg ikke om.

"Svindel på skogen"☺

Det går jo ikke ut over deg om andre svindler. Du får pengene dine.                                                         Er det virkelig så mange bloggere som svindler staten for penger?

Om det er det så ville jeg varslet Nav rimelig fort

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MafiaBoSS
19 minutter siden, Lapper skrev:

"Svindel på skogen"☺

Det går jo ikke ut over deg om andre svindler. Du får pengene dine.                                                         Er det virkelig så mange bloggere som svindler staten for penger?

Om det er det så ville jeg varslet Nav rimelig fort

De finner ut av det selv på NAV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MafiaBoSS skrev:

De finner ut av det selv på NAV. 

Skjønner ikke hvorfor du ikke varsler..

Det er eneste måten vi får stoppet de som svindler. Hvorfor vil du på dø og liv beskytte de som ikke er ærlige?

Har selv varslet nav 1 gang og gjør det igjen om jeg ser noen håve inn penger å få trygd samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...