Gå til innhold

Sannheten om størrelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Silje97 skrev:

Nei, det kan være helt fint det!

ja det har jeg og det har vært både fint og mer ordinært

Er du født i 97?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Silje97 skrev:

Ja

Og har hatt sex med 20+?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Aye skrev:

17 cm er den perfekte størrelsen for alle kvinner.

For det har du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Aye skrev:

17 cm er den perfekte størrelsen for alle kvinner.

Omkretsen teller mest.

Heller 13/13 enn 17/10.

Anonymkode: fe580...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Arabella skrev:

For det har du? ;)

Ja men ikke bare derfor. Er bare akkurat passe. Ikke for liten og ikke for stor.

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omkretsen teller mest.

Heller 13/13 enn 17/10.

Anonymkode: fe580...e30

Hva med 17/13 eller 14 da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aye skrev:

Ja men ikke bare derfor. Er bare akkurat passe. Ikke for liten og ikke for stor.

Hva med 17/13 eller 14 da? 

Har det nå. Helt fint det!

Men så er det også viktig at den blir helt stiv og holder seg stiv (de store gutta jeg har vært med har slitt med dette. De normale og små har ikke.)

Og krumningen er viktig. Bøyd oppover så det treffer g-punktet perfekt forfra! Kommer også lett bakfra når den krummer slik. 

Anonymkode: fe580...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har det nå. Helt fint det!

Men så er det også viktig at den blir helt stiv og holder seg stiv (de store gutta jeg har vært med har slitt med dette. De normale og små har ikke.)

Og krumningen er viktig. Bøyd oppover så det treffer g-punktet perfekt forfra! Kommer også lett bakfra når den krummer slik. 

Anonymkode: fe580...e30

Min nåværende partner "har det nå". :P

Anonymkode: fe580...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det nå. Helt fint det!

Men så er det også viktig at den blir helt stiv og holder seg stiv (de store gutta jeg har vært med har slitt med dette. De normale og små har ikke.)

Og krumningen er viktig. Bøyd oppover så det treffer g-punktet perfekt forfra! Kommer også lett bakfra når den krummer slik. 

Anonymkode: fe580...e30

Så i prioritert rekkefølge blir det dette du vektlegger i vurderingen av en penis.

1. Omkrets 2. stivhet 3. krumming (oppover) 4. lengde.

Riktig?

Anonymkode: 69cfb...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så i prioritert rekkefølge blir det dette du vektlegger i vurderingen av en penis.

1. Omkrets 2. stivhet 3. krumming (oppover) 4. lengde.

Riktig?

Anonymkode: 69cfb...a67

Nei.

1.krumning

2.stivhet (henger sammen med krumning)

3.omkrets

4.lengde

Anonymkode: fe580...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min nåværende partner "har det nå". :P

Anonymkode: fe580...e30

Vil en på 15/12 med bøy oppover funke? Eller blir det for lite?

Anonymkode: bf194...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det nå. Helt fint det!

Men så er det også viktig at den blir helt stiv og holder seg stiv (de store gutta jeg har vært med har slitt med dette. De normale og små har ikke.)

Og krumningen er viktig. Bøyd oppover så det treffer g-punktet perfekt forfra! Kommer også lett bakfra når den krummer slik. 

Anonymkode: fe580...e30

Ja har ikke akkurat problemer med å holde meg helt stiv hele tiden så kåt som jeg er! Stiv og lekker! Men skjønner noen sliter med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du til grunn for dette utsagnet? 

At stor kuk er arvelig? 

Anonymkode: dab17...527

I naturen er det som regel slik at avvik ikke er positivt. Det er ikke alltid slik, men som regel. Hadde den gjennomsnittlige penisstørrelsen ikke vært tilstrekkelig er det nærliggende å anta at naturen hadde gjort det slik at kvinner hadde selektert bort alle menn med en slik størrelse. Nå kan man innvende at det vel i grunnen kanskje er nettopp en slik selektering enkelte i debatten her faktisk hevder at forekommer.

Hva gjelder arvelighet av stor kuk, så ser jeg at du selv har lagt ved en lenke som svarer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil en på 15/12 med bøy oppover funke? Eller blir det for lite?

Anonymkode: bf194...605

Exen var 16/12. Han ble ofte for lang, spesielt i doggy, så 15 er perfekt lengde for meg!

Anonymkode: fe580...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Aye skrev:

Ja har ikke akkurat problemer med å holde meg helt stiv hele tiden så kåt som jeg er! Stiv og lekker! Men skjønner noen sliter med det. 

Sexy!

Anonymkode: fe580...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Exen var 16/12. Han ble ofte for lang, spesielt i doggy, så 15 er perfekt lengde for meg!

Anonymkode: fe580...e30

Så en str på 13 lengde og 13 bredde er for lite?

Anonymkode: 89906...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så en str på 13 lengde og 13 bredde er for lite?

Anonymkode: 89906...37a

Jeg skrev tidligere at nei, det er ikke for lite. Du er tykkere enn exen. Lengden har lite å si for nytelsen, så lenge penis er lang nok til å kunne brukes uten at penis detter ut. 10cm hadde sikkert også fungert. Aldri prøvd kortere enn 12. 12 fungerte helt fint i alle stillinger! 😊

Anonymkode: fe580...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.5.2016 at 22.29, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del måtte slutte å lese om hva menn egentlig vil ha, for jeg ble bare deprimert av hele greia. For i følge flere her(blant annet), vil alle menn uansett gå lei av å ha sex med den samme kvinnen over tid, og til slutt være utro/dumpe kvinnen fordi han har gått lei av henne. Det spiller ingen rolle hvor utforskende hun er i senga, eller hvor attraktiv hun holder seg for sin mann. I beste fall vil det kanskje forlenge tiden det tar før han går lei av henne. Mennenes versjon av pose og sekk er konstant tilgang til mange forskjellige kvinner, og gjerne med omvendt proporsjonal alder i forhold til mannens, da kvinnekroppen visstnok er som best i de unge år. Disse kvinnene er også med på alt mannen ønsker, når han ønsker det. De skal helst ikke ha særlig erfaring fra før heller, for hvem vil vel stappe pikken der hele resten av byen har vært? Nei, da er det mye bedre å være den eneste ene for disse kvinnene. For ikke å snakke om variasjonene i definisjonen på hva som er fysisk attraktivt. Enten er man for tynn, eller så er man for feit. Enten er puppene for små, eller så er de (riktig nok i mer sjeldne tilfeller) for store. Enten er kjønnsleppene for store eller slarkete, eller så skulle han gjerne hatt litt mer å leke med. Hår "i maten" er ekkelt, men et barbert underliv ser barnlig ut, og bare pedofile vil ha sex med en femåring.

Hehe, godt skrevet. Og jammen kan man finne noen som liker en likevel, er ikke det rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...