Gå til innhold

Sannheten om størrelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda en som ikke har hørt etter. Du må være fantastisk som kjæreste. :ironi:Hør hva det er vi sier, ikke det du vil vi skal si... 

Det har vært nevnt mange ganger nå. Skje skrev bla i innlegg #146: 

Det skal være en penis langt under gjennomsnittet (hvilket er 12-14 cm) for at det ikke skal kjennes. Vi kjenner en finger, for faen. 

Om dama di plutselig ikke orker sex, har jeg en mistanke om hvorfor, AB 605. :filer: Hint: Det har ingenting med penisen din å gjøre. 

Anonymkode: c3774...e9c

Hva mener du med det? Jeg vet selv godt at jeg ikke er noe kjærestemateriale, og pålegger ikke meg selv på noen kvinner. At du i det hele tatt klarer å forestille deg meg som en person som kan være i et forhold, det tar jeg som et kompliment :P

Anonymkode: bf194...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan si meg enig i at jeg kjenner bedre en tykk enn en veldig tynn. Men altså, jeg kjenner jo når en tampong av minste størrelse er full og på vei nedover i skjeden. Og omkretsen på den er mindre enn 10 cm, for å si det sånn ... Så jeg innbiller meg at det skal godt gjøres å ikke kjenne noe? Men sånt går jo like mye på kvinnens følsomhet og sånt. Jeg kan få orgasme av å vrikke én finger frem og tilbake helt ytterst i skjeden. En bekjent av meg betrodde meg i fylla en gang at hun trenger en tykkelse á la kubbelys(!) for å være i nærheten.

 

Jeg har ikke noe problem, sånn sett. (Ikke så lenge kjæresten vil ha meg, i alle fall.) Og jeg liker å tro at det fins noen for de fleste, så jeg håper jo at hvis det skulle bli slutt en vakker dag, så vil jeg kunne finne lykken igjen selv om jeg ikke har alle de fysiske attributtene som "alle menn egentlig vil ha". Men kanskje det er nettopp det; jeg klamrer meg til troen på at det finnes noen for alle, og ser ikke helt poenget med å liksom skulle få alle kvinner til å innrømme en gang for alle at "du"(generelt altså, ikke deg spesifikt) ikke er god nok for dem?

(Og jeg har irrasjonelle komplekser, jeg også. Det er helt surrealistisk å se alle leppeforstørrende midler som finnes på markedet i dag, når jeg i min sårbare ungdomstid ble mobbet nettopp for min fyldige munn. Ikke at jeg mener en munn kan sammenlignes med en penis, men ...)

Anonymkode: daf8c...7d4

Det føles bedre når den er tykkere, ikke sant? Det er der jeg ikke har noe å bidra med. Er det et irrasjonelt kompleks? Jeg ser det som høyst reelt at størrelsen (tykkelsen) min vil bli for tynt for mange jenter. Vet ikke om jeg er så veldig interessert i å finne det ut heller.

Anonymkode: bf194...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det føles bedre når den er tykkere, ikke sant? Det er der jeg ikke har noe å bidra med. Er det et irrasjonelt kompleks? Jeg ser det som høyst reelt at størrelsen (tykkelsen) min vil bli for tynt for mange jenter. Vet ikke om jeg er så veldig interessert i å finne det ut heller.

Anonymkode: bf194...605

Greit, jeg kan innrømme at det føles litt bedre med litt tykkere. (Fornøyd nå?) Men jeg holder nå fortsatt på troen om at det finnes noen for alle. Og jeg har fortsatt til gode å avvise/foretrekke noen basert på penisstørrelse alene. (Selv ved de tilfeller der jeg ikke har kjent noe særlig med kondomet på, har det vært andre grunner som har talt for at jeg ikke savner å være i den senga.) Du later til å ha bestemt deg for at ingen vil ha deg, og lukker øynene for alt annet enn bekreftelse på akkurat det.

Anonymkode: daf8c...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit, jeg kan innrømme at det føles litt bedre med litt tykkere. (Fornøyd nå?) Men jeg holder nå fortsatt på troen om at det finnes noen for alle. Og jeg har fortsatt til gode å avvise/foretrekke noen basert på penisstørrelse alene. (Selv ved de tilfeller der jeg ikke har kjent noe særlig med kondomet på, har det vært andre grunner som har talt for at jeg ikke savner å være i den senga.) Du later til å ha bestemt deg for at ingen vil ha deg, og lukker øynene for alt annet enn bekreftelse på akkurat det.

Anonymkode: daf8c...7d4

Hvorfor kommer du inn her og prøver å overbevise menn til å tro noe annet enn at størrelse teller? Du syns jo selv at en tykk penis føles bedre, som jeg er overbevist om at flertallet av kvinner også vil synes. 

Anonymkode: bf194...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer du inn her og prøver å overbevise menn til å tro noe annet enn at størrelse teller? Du syns jo selv at en tykk penis føles bedre, som jeg er overbevist om at flertallet av kvinner også vil synes. 

Anonymkode: bf194...605

Tja, alt teller hvis det blir for mye eller for lite av det. Så sånn sett har jeg vel trampet litt i klaveret, ja. Men det teller ikke nok til at jeg avviser noen, eller foretrekker noen. Hittil har det i alle fall alltid vært andre faktorer som har gjort det. Størrelsen har ikke vært medvirkende faktor engang.

Anonymkode: daf8c...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, alt teller hvis det blir for mye eller for lite av det. Så sånn sett har jeg vel trampet litt i klaveret, ja. Men det teller ikke nok til at jeg avviser noen, eller foretrekker noen. Hittil har det i alle fall alltid vært andre faktorer som har gjort det. Størrelsen har ikke vært medvirkende faktor engang.

Anonymkode: daf8c...7d4

Sikker?

Anonymkode: bf194...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker?

Anonymkode: bf194...605

Jepp.

 

En angrer jeg på fordi det minte mer om å ha sex med sin egen bror. Jeg syntes heller ikke noe om forventningen om at jeg skulle være "ferdig oppvarmet" til han kom på besøk. (Greit at han var klar på et blunk, jeg for min del liker nå uansett litt forspill og litt oppmerksomhet til mine andre erogene soner. Å ta på mine egne pupper er som å spise sjokolade med papiret på, i forhold til når en mann koser med dem.) En annen var det liksom bare ikke noe særlig kjemi med sånn utenom, det var bare møte for sex. En hoppet av i svingen(som er helt greit), og sendte utløsningen i dyna si, som forøvrig var uten dynetrekk på(der dalte tiltrekningen). Han hadde det også med å si, hvis vi diskuterte noe, "hvis du nå svarer (sett inn), slår jeg deg". Han slo ikke hardt, det var bare et greit dask, men likevel, jeg ble ikke fristet til å bli med ham hjem flere ganger. Av dem jeg likte å ha sex med, er det også andre ting enn størrelsen jeg husker best.

Anonymkode: daf8c...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det? Jeg vet selv godt at jeg ikke er noe kjærestemateriale, og pålegger ikke meg selv på noen kvinner. At du i det hele tatt klarer å forestille deg meg som en person som kan være i et forhold, det tar jeg som et kompliment :P

Anonymkode: bf194...605

At du ikke lytter. 

:kyss2:

Anonymkode: c3774...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lyst til å gi ham klikk. Kort resymé?

Anonymkode: c3774...e9c

Er en fotograf som ønsker å ta bilder av norges minste penis! Bildet skal brukes i et kunstprosjekt som visstnok kommer til å få mye oppmerksomhet. :fnise:

Anonymkode: 9d316...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en fotograf som ønsker å ta bilder av norges minste penis! Bildet skal brukes i et kunstprosjekt som visstnok kommer til å få mye oppmerksomhet. :fnise:

Anonymkode: 9d316...af2

Olala. :sikle: Vet om en AB i denne tråden som vil forsøke å overbevise fotografen om at 12 cm er mikroskopisk. 

Anonymkode: c3774...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Olala. :sikle: Vet om en AB i denne tråden som vil forsøke å overbevise fotografen om at 12 cm er mikroskopisk. 

Anonymkode: c3774...e9c

Er ikke 12cm sånn omtrentlig mikroskopisk? ;)

Anonymkode: bf194...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke 12cm sånn omtrentlig mikroskopisk? ;)

Anonymkode: bf194...605

Der var du jo. God morgen. 

Anonymkode: c3774...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.6.2016 at 3.11, satan skrev:

Nei.

:) ok ;)

Anonymkode: 21a08...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke 12cm sånn omtrentlig mikroskopisk? ;)

Anonymkode: bf194...605

Er du seriøs? mener du det?

Anonymkode: 4c285...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs? mener du det?

Anonymkode: 4c285...495

Kanskje ikke i medisinsk forstand, men fra et kvinnelig perspektiv er vel det rimelig å anta

Anonymkode: bf194...605

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke i medisinsk forstand, men fra et kvinnelig perspektiv er vel det rimelig å anta

Anonymkode: bf194...605

Nei. 

Anonymkode: c3774...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...