Gå til innhold

Vid vagina - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske vid nedentil og opplever at enkelte partnere sliter en del med å komme når vi har sex. Jeg gjør daglige knipeøvelser og bruker dem aktivt under sex uten at det ser ut til å hjelpe. Er dette en dealbreaker i et forhold for de fleste? :/ 

Anonymkode: a1303...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er du vid? Er du født sånn eller blitt sånn? 

Anonymkode: bfd3a...9a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du vid? Er du født sånn eller blitt sånn? 

Anonymkode: bfd3a...9a3

blitt sånn etter fødsel.

Anonymkode: a1303...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing, men hvordan vet du at du er vid?

Anonymkode: 0f5fa...0df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avsporing, men hvordan vet du at du er vid?

Anonymkode: 0f5fa...0df

Lurer jeg også på. Hvordan kjenner man forskjell?

Anonymkode: c8ae1...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma

Jeg har aldri hørt om at noen har vært så vid at det har vært et problem, men jeg kan tenke meg at det er vondt og vanskelig.

Hva med å snakke med en gynekolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på. Hvordan kjenner man forskjell?

Anonymkode: c8ae1...562

Stikk en finger inn? Strammer det dårlig når hun kniper eller generelt at hun ikke er stram overhodet når du stikker en finger inn, er hun slakk/vid.

Kjære TS. Noen har kanskje vagina som er såpass tøyd etter fødsel, at det ikke kan trekkes sammen igjen, men er du sikker på at du trener riktig? Hva med å prøve indirekte trening, f.eks situps av nederste del av magen, hvor du også kniper under øvelsen? Evnt. disse bekkenbunn-treningene man får anbefalt å gjøre når man går gravid? Jeg husker med førstemann, at jeg fikk gooood effekt av Jillian Michaels 30 day shred. Og det var ikke knipeøvelser involvert engang. Men, så var ikke jeg vid i utgangspunktet, men litt tøyd/mindre utholden i muskulaturen noen måneder etter fødsel. 
Kanskje, om problemet er såpass stort, at det kan være en idè å ta en tur til lege/gyn. Kanskje de har noen triks i ermet? Evnt. at du har et tilfelle som kan opereres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar. Jeg har fått sjekket at jeg gjør øvelsene rett, og er faktisk også operert da jeg var meget utvidet. Det er litt bedre, men det er begrenset hvor mye man kan stramme inn. Jeg kan få inn 4 fingre i skjeden, men kjenner godt når jeg strammer heldigvis. For meg er det til å leve med, men jeg er redd for at en evt partner kan se på det som et stort problem. Som om det å finne en som matcher ikke er vanskelig nok fra før.. 

 

TS

Anonymkode: a1303...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for mange svar. Jeg har fått sjekket at jeg gjør øvelsene rett, og er faktisk også operert da jeg var meget utvidet. Det er litt bedre, men det er begrenset hvor mye man kan stramme inn. Jeg kan få inn 4 fingre i skjeden, men kjenner godt når jeg strammer heldigvis. For meg er det til å leve med, men jeg er redd for at en evt partner kan se på det som et stort problem. Som om det å finne en som matcher ikke er vanskelig nok fra før.. 

 

TS

Anonymkode: a1303...936

En røykpakke da? Går den inn eller streiker det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, lunamuna skrev:

Stikk en finger inn? Strammer det dårlig når hun kniper eller generelt at hun ikke er stram overhodet når du stikker en finger inn, er hun slakk/vid.

Kjære TS. Noen har kanskje vagina som er såpass tøyd etter fødsel, at det ikke kan trekkes sammen igjen, men er du sikker på at du trener riktig? Hva med å prøve indirekte trening, f.eks situps av nederste del av magen, hvor du også kniper under øvelsen? Evnt. disse bekkenbunn-treningene man får anbefalt å gjøre når man går gravid? Jeg husker med førstemann, at jeg fikk gooood effekt av Jillian Michaels 30 day shred. Og det var ikke knipeøvelser involvert engang. Men, så var ikke jeg vid i utgangspunktet, men litt tøyd/mindre utholden i muskulaturen noen måneder etter fødsel. 
Kanskje, om problemet er såpass stort, at det kan være en idè å ta en tur til lege/gyn. Kanskje de har noen triks i ermet? Evnt. at du har et tilfelle som kan opereres...

Mener du nå bare musklene i skjedeåpningen? Hvordan vet man at man er vid i selve skjeden?

Anonymkode: c8ae1...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, waco skrev:

En røykpakke da? Går den inn eller streiker det da?

Nå har jeg ikke en pakke røyk liggende så usikker :fnise:

Anonymkode: a1303...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mener du nå bare musklene i skjedeåpningen? Hvordan vet man at man er vid i selve skjeden?

Anonymkode: c8ae1...562

Du har muskler i hele skjeden... Er du mann, eller er det virkelig ikke en kvinnelig allmennviten? Når du kniper, skal det stramme i hele skjeden, ikke bare i åpningen... Da kniper du feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Født sånn eller blitt sånn, får en ny betydning ;) 

TS, er du sikker på at du er vid? Eller kan den tanken sitte i hodet etter at du er operert og så sliter du med å slippe deg løs og dermed sliter de med å komme?

Bruker du f.eks. Aquaflex-vekter?

Anonymkode: 3b1d3...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for mange svar. Jeg har fått sjekket at jeg gjør øvelsene rett, og er faktisk også operert da jeg var meget utvidet. Det er litt bedre, men det er begrenset hvor mye man kan stramme inn. Jeg kan få inn 4 fingre i skjeden, men kjenner godt når jeg strammer heldigvis. For meg er det til å leve med, men jeg er redd for at en evt partner kan se på det som et stort problem. Som om det å finne en som matcher ikke er vanskelig nok fra før.. 

 

TS

Anonymkode: a1303...936

Jeg tenker at så lenge du kan stramme godt, så vil ikke et eventuelt forhold bli skadelidende, med mindre han har tynn penis. Hvis du bare strammer aktivt under samleie, ser jeg for meg at det kan bli godt for begge parter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde gått alvorlig ut over min nytelse, så hadde det muligens vært en dealbreaker. Selv ikke analsex er ville vært en god erstatning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Om det hadde gått alvorlig ut over min nytelse, så hadde det muligens vært en dealbreaker. Selv ikke analsex er ville vært en god erstatning.

Regnet nesten med det.. :( Huff

Anonymkode: a1303...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske vid nedentil og opplever at enkelte partnere sliter en del med å komme når vi har sex. Jeg gjør daglige knipeøvelser og bruker dem aktivt under sex uten at det ser ut til å hjelpe. Er dette en dealbreaker i et forhold for de fleste? :/ 

Anonymkode: a1303...936

 

49 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for personangrep.

Ann Christin, mod

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa
Den 22. mai 2016 at 23.24, Frk.Råsa skrev:

 

 

Endret av Frk.Råsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...