Gå til innhold

Vid vagina - dealbreaker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Frk.Råsa
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere sier lite om deres eget utbytte av samleie, mest om hvordan mannlige partnere opplever det. For min del ville jeg klart foretrekke ei som er "vid", men som nyter og aller helst kommer av knulling, isteden for ei med "trang og pen" fitte som bare ligger der......Men så er vel jeg mere opptatt av den mentale stimulansen  av en dame som kommer, enn av den fysiske stimulansen av "ei trang ei". Selv om det er godt det og.

Anonymkode: 51033...08b

Skulle ønske du kunne ligge med meg og si hva du mener! Siden du sier d du gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min forrige eks var vid i forhold til min penis som er på 12cm omkrets, og det merket hun selv... Vi var sammen i 4 år, og hadde mye bra sex for det. Helt ærlig, så plagde det ihvertfall ikke meg. Når følelser er i bildet, så sitter det meste i hodet uansett. :P Og noen stillinger er selvfølgelig bedre enn andre, men for min del er dette ingen dealbreaker i det helle tatt... Hun gjorde det slutt, men var av andre grunner... :)

Anonymkode: 97a2f...63c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Råsa
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min forrige eks var vid i forhold til min penis som er på 12cm omkrets, og det merket hun selv... Vi var sammen i 4 år, og hadde mye bra sex for det. Helt ærlig, så plagde det ihvertfall ikke meg. Når følelser er i bildet, så sitter det meste i hodet uansett. :P Og noen stillinger er selvfølgelig bedre enn andre, men for min del er dette ingen dealbreaker i det helle tatt... Hun gjorde det slutt, men var av andre grunner... :)

Anonymkode: 97a2f...63c

Hvor gammel er du? J har møtt en unggutt på 24 , mens j er 10 år eldre enn han:( så kommer til p dumpe han da j ikke tør å ha sex m han. D kjipe er st vi har en spesiell gnist og han skjønner ingenting stakkar, kan bare ikke prate med en "unggutt" om dette:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frk.Råsa skrev:

Skulle ønske du kunne ligge med meg og si hva du mener! Siden du sier d du gjør...

Ville ikke vært meg imot ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frk.Råsa skrev:

Skulle ønske du kunne ligge med meg og si hva du mener! Siden du sier d du gjør...

 

24 minutter siden, Resignert skrev:

Ville ikke vært meg imot ☺

Hehe... Aner vi at et KG-knull er på gang her? :laugh:

Anonymkode: ebef8...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 5/22/2016 at 23.30, Frk.Råsa skrev:

Hei! Dette lurer jeg også på!! Har det akkurat slik selv, har hatt to tøffe vanskelige fødsler med sugekopper som har gjort vagina vid! Er også operert for å rette opp i skadene og få strammere vagina, men føler meg ekstremt vid og stygg der nede uansett! Var veldig trang før, synes underlivet var perfekt! Jeg. Er så deprimert ogs dette, hat ikke greid å stå opp av sengen i hele dag! Tør aldri mer å ha samleie med noen mann og det er uendelig trist!! Har truffet en flott mann jeg hsr lyst på og han er vill etter meg, men må avslutte med han da jeg ikke tør å ha sex:(! Føler at livet er ødelagt etter barnefødsler, jeg mener d alvorlig! Sex er jo viktig for livskvaliteten og det tør jeg aldri å ha igjen og ingen mann vil jo være med noen dom ikke har sex med dem! Løsfitta.

Å pule ei løs fitte kan være pirrende og opphissende. Finn deg en mann som tenner på at du er for vid for han, så kan dere kose masse med dildo og andre sexleketøy og fisting osv hehe.:) Kan være pirrende å vite at dama ikke kjenner noen ting selv om penis er stor, man må bare bruke fantasien..

Anonymkode: 1f2ad...b46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. mai 2016 at 22.44, Frk.Råsa skrev:

Skulle ønske du kunne ligge med meg og si hva du mener! Siden du sier d du gjør...

Under Ris og Ros her forleden så ba du om at brukeren din skulle slettes pga uttalelsene dine i denne tråden, alternativt at det du hadde skrevet skulle slettes. Kanskje du skal begynne å tenke deg litt bedre om før du skriver noe heretter...

Anonymkode: d9a3d...92f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det rolig, du møter nok menn som meg, 1.90 med penis 19x14 som kan fylle deg opp. 

Vi liker sånne som deg også. 

Anonymkode: 0687f...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.5.2016 at 23.30, Frk.Råsa skrev:

Hei! Dette lurer jeg også på!! Har det akkurat slik selv, har hatt to tøffe vanskelige fødsler med sugekopper som har gjort vagina vid! Er også operert for å rette opp i skadene og få strammere vagina, men føler meg ekstremt vid og stygg der nede uansett! Var veldig trang før, synes underlivet var perfekt! Jeg. Er så deprimert ogs dette, hat ikke greid å stå opp av sengen i hele dag! Tør aldri mer å ha samleie med noen mann og det er uendelig trist!! Har truffet en flott mann jeg hsr lyst på og han er vill etter meg, men må avslutte med han da jeg ikke tør å ha sex:(! Føler at livet er ødelagt etter barnefødsler, jeg mener d alvorlig! Sex er jo viktig for livskvaliteten og det tør jeg aldri å ha igjen og ingen mann vil jo være med noen dom ikke har sex med dem! Løsfitta.

Hvem tar seg av barna når du ikke orker å stå opp? Er de så store at de klarer seg selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella skrev:

Hvem tar seg av barna når du ikke orker å stå opp? Er de så store at de klarer seg selv?

Vennligst hold deg til tema. 

Anonymkode: a1303...936

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vennligst hold deg til tema. 

Anonymkode: a1303...936

Med mindre du er en moderator tar jeg ikke imot ordre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.5.2016 at 22.56, Frk.Råsa skrev:

Hvor gammel er du? J har møtt en unggutt på 24 , mens j er 10 år eldre enn han:( så kommer til p dumpe han da j ikke tør å ha sex m han. D kjipe er st vi har en spesiell gnist og han skjønner ingenting stakkar, kan bare ikke prate med en "unggutt" om dette:( 

Jeg er 28 år. Og hu var 2 år yngre enn meg. Hun var også trangere ved utsiden, også føltes det mer "romslig" jo lengre inn jeg kom liksom. Det hendte jeg ble slapp under penetrering også, men da gikk vi over til andre form for sex, ingen problem å få den stiv igjen liksom.. :P Vil anbefale deg å fokusere på løsninger, for om du gjør dette til et problem, blir det til et problem. Om han karen på 24 år virkelig har lyst på deg, og har den kjemien med deg som du føler for han, så blir det uansett deilig for dere begge altså. Viser du at du virkelig har lyst på han, er trygg på deg selv, og klarer å slappe av. Så skal jeg love deg han blir revet med! :D

Om min neste utkårede er trang, medium eller slapp, er for meg likegyldlig.... Tenninga og nytelsen sitter i hodet, ikke la usikkerheten din forsømme din egen kropp, for det bare ødelegger for deg selv og nytelsen uteblir. Virker som det er hovedproblemet hos deg.

Anonymkode: 97a2f...63c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25. mai 2016 at 17.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er 28 år. Og hu var 2 år yngre enn meg. Hun var også trangere ved utsiden, også føltes det mer "romslig" jo lengre inn jeg kom liksom. Det hendte jeg ble slapp under penetrering også, men da gikk vi over til andre form for sex, ingen problem å få den stiv igjen liksom.. :P Vil anbefale deg å fokusere på løsninger, for om du gjør dette til et problem, blir det til et problem. Om han karen på 24 år virkelig har lyst på deg, og har den kjemien med deg som du føler for han, så blir det uansett deilig for dere begge altså. Viser du at du virkelig har lyst på han, er trygg på deg selv, og klarer å slappe av. Så skal jeg love deg han blir revet med! :D

Om min neste utkårede er trang, medium eller slapp, er for meg likegyldlig.... Tenninga og nytelsen sitter i hodet, ikke la usikkerheten din forsømme din egen kropp, for det bare ødelegger for deg selv og nytelsen uteblir. Virker som det er hovedproblemet hos deg.

Anonymkode: 97a2f...63c

Det er vanlig at det er trangest helt ytterst og romsligere på innsiden. Knipemusklene sitter på den ytterste tredjedelen. 

Anonymkode: bfd3a...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen.. Var ganske trang før, men etter fødsel for 4 år siden er jeg kjempe vid føler jeg selv. Når jeg og samboer har sex går det greit i begynnelsen, men etter en stund kjennes det veldig vidt ut. Høres og kjennes ut som en vannbøtte.. På toppen av det hele får jeg vondt etterhvert og da er det kun et fåtall stillinger som funker. Gynekologen sa jeg hadde veldig kort kjede, så det siste problemet kan nok ha noe med å gjøre.

Før vi fikk barn hadde vi sex minst en gang om dagen, nå har vi sex 1 gang i mnd. Skulle helst  vært foruten sex i det hele tatt, men må jo nesten gi samboer noe.. Har forresten sett at kondomeriet selger vekter du kan trene musklene i underlivet med. Vurderer å skaffe meg slike, men har ikke kommet så lang enda. Kan være verdt å prøve det?:)

Anonymkode: 974b4...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg godt igjen.. Var ganske trang før, men etter fødsel for 4 år siden er jeg kjempe vid føler jeg selv. Når jeg og samboer har sex går det greit i begynnelsen, men etter en stund kjennes det veldig vidt ut. Høres og kjennes ut som en vannbøtte.. På toppen av det hele får jeg vondt etterhvert og da er det kun et fåtall stillinger som funker. Gynekologen sa jeg hadde veldig kort kjede, så det siste problemet kan nok ha noe med å gjøre.

Før vi fikk barn hadde vi sex minst en gang om dagen, nå har vi sex 1 gang i mnd. Skulle helst  vært foruten sex i det hele tatt, men må jo nesten gi samboer noe.. Har forresten sett at kondomeriet selger vekter du kan trene musklene i underlivet med. Vurderer å skaffe meg slike, men har ikke kommet så lang enda. Kan være verdt å prøve det?:)

Anonymkode: 974b4...5d7

Akkurat det samme her! Enten kjenner jeg ingenting eller så er det smertefullt.. Har også fått beskjed om kort skjede og har hatt en del blødninger etter sex som følge av mye støt mot livmortappen som heller ikke akkurat gir mer lyst. Har prøvd med vekter uten hell dessverre, men skal begynne i fysioterapi etter sommeren så håper på noe effekt der. Hva synes samboeren din om at du er blitt løsere(i mangel av et finere ord)? :)

Anonymkode: 3b830...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel begge veier. Friksjon er jo det som gir nytelse ved sex for begge parter uansett. Hva med å kjøpe slike kegel kuler, vagina- kuler som hjelper med knipeøvelser?

Anonymkode: 62017...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det samme her! Enten kjenner jeg ingenting eller så er det smertefullt.. Har også fått beskjed om kort skjede og har hatt en del blødninger etter sex som følge av mye støt mot livmortappen som heller ikke akkurat gir mer lyst. Har prøvd med vekter uten hell dessverre, men skal begynne i fysioterapi etter sommeren så håper på noe effekt der. Hva synes samboeren din om at du er blitt løsere(i mangel av et finere ord)? :)

Anonymkode: 3b830...43e

Vi snakker ikke akkurat om at jeg er løsere, men ser jo at det tar mye lengre tid for han å komme enn før. Det kan jo hende at noe av dette skyldes hans ønske om at jeg også skal få orgasme slik jeg pleide. Uansett har dette ført til at når vi først har sex varer det ulidelig lenge for min del. Jeg skulle helst sett at han bare gjorde seg ferdig så fort som mulig. I halvparten av tilfellene slutter vi bare fordi ingen av oss kommer noen vei uansett. Samboer prøver seg ofte men som regel avviser jeg han. Hadde faktisk ikke gjort meg noe om han fant seg en elsker hvis det betyr at jeg slipper å ha sex. Dette tærer veldig på forholdet.

Anonymkode: 974b4...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...