Gå til innhold

Donald Trump vant nominasjonsvalget!


ajarRun

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, fotosyntesen skrev:

Jeg tror du svarte feil person..

Nei, du spurte feil person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Nei, du spurte feil person.

Nei, det var dette med taktikken til Trump som var så lik taktikken til Hitler ifølge en AB. Så dersom taktikken er så lik Hitler burde vel kanskje målet være lik Hitlers mål eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Forskjellen mellom Bernie Sanders og Trump er enkel. Bernie hater vegger (wall street, walmart, mexicomuren) mens Trump elsker murer. 

Dessuten vil Trump fikse økonomien mens Bernie vil ødelegge den.

Du glemte tollmurer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fotosyntesen skrev:

Nei, det var dette med taktikken til Trump som var så lik taktikken til Hitler ifølge en AB. Så dersom taktikken er så lik Hitler burde vel kanskje målet være lik Hitlers mål eller?

Post hoc, ergo propter hoc? Jeg tror det er alment akseptert at det er en tankefeil og ikke en gyldig teori. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er skremmende er at folk ikke ser at Trump bruker samme taktikk som det Hitler brukte i 1928.

Anonymkode: d44dd...d57

Hvilken taktikk er dette? Fint hvis du utdyper.

Jeg ser folk er opptatt av at han vil bygge en mur, men jeg antar at folk vet at det allerede finnes en 3145 km langt gjerde på grensen mellom USA og Mexico for å holde innvandre ute. Noen steder er gjerde flere meter høyt, noen steder er det piggtråd, osv. 

Rart vi har kommet til det punktet, hvor beskyttelse av egen nasjon blir sett på som rasistisk galskap. 

Anonymkode: 33e1a...86e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Nordmenn lever vel i en slags boble, her på berget. Situasjonen med president-kandidatene i USA er vel en slags konsekvens av mange år økonomisk krise og utrygghet. Mange amerikanere kan vel bare drømme om å ha samme helse-tilbud, økonomisk trygghet og velferdsordninger som i Norden.

Det kan sikkert være vanskelig for alle nisse-fjottene her på berget, å sette seg inn i hvordan veldig mange amerikanere egentlig lever. Men muligheten for at Donald Trump muligens blir valgt til president, er sikkert en veldig bitter pille å svelge for noen - iallefall med tanke på all den ensidige venstrevridde propagandaen som norske medier har pumpet ut i mange måneder allerede.

Anonymkode: e3992...fbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Han kommer til å knuse Hillary i valget.

Tippeselskapene er uenige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Summers skrev:

Tippeselskapene er uenige.

Noen som tar i mot norske veddemål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Noen som tar i mot norske veddemål?

Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Tuller du? Trump skal jo bygge en fantastisk mur som kan sees fra månen og som holder innvandrere ute! 

En som er større enn den kinesiske mur? Mange tror at den kan sees fra månen. Det er bare tull og tøys. Intet byggverk på jorden kan sees fra månen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett har han enda ikke vunnet. Han ligger fortsatt under 1237 delegater. Men Kasich er omtrent som en tverr 4-åring som nekter å gi seg, men det har lite å si. Med Cruz ute av spillet, så når han nok 1237 kanskje allerede før California. Og da er det over og ut.

Jeg har støttet GOP i alle presidentvalg jeg har fulgt siden 2004. I år må jeg nok se over til LP og Gary Johnson. Fru Clinton vinner i november, så får vi endelig håpe at Walker eller helst Rubio dukker opp igjen i 2020 og tar partiet tilbake.

Dette er bare trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Han kommer til å knuse Hillary i valget.

Det tror ikke jeg, for Clinton ligger mye nærmere det politiske sentrum enn Trump. Skal man bli president, må man appellere til flertallet, og da er det en fordel å ligge nærmest sentrum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Severin skrev:

Teknisk sett har han enda ikke vunnet. Han ligger fortsatt under 1237 delegater. Men Kasich er omtrent som en tverr 4-åring som nekter å gi seg, men det har lite å si. Med Cruz ute av spillet, så når han nok 1237 kanskje allerede før California. Og da er det over og ut.

Jeg har støttet GOP i alle presidentvalg jeg har fulgt siden 2004. I år må jeg nok se over til LP og Gary Johnson. Fru Clinton vinner i november, så får vi endelig håpe at Walker eller helst Rubio dukker opp igjen i 2020 og tar partiet tilbake.

Dette er bare trist.

Kasich trakk seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Om ikke annet, så kommer det til å bli mye popcorn-tid fremover. Denne valgkampen blir moro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Trump! Sivilisasjonens beskytter! De svakes forkjemper!

Anonymkode: c84ba...1f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Les om Operasjon Mockingbird. Det er hva media handler opp. Å få oss til og tro det eliten vil at vi skal tro.

Trump er farlig for eliten. Fordi han har betalt sin egen kampanje. Han er ikke korrupt.

Det han gjør er utrolig farlig han kan bli drept sånn som kennedy ble. Han er en patriot.

Han skal bygge en mur med mexico. Men visste du at mexico er en verdens farligste land?

Det er flere tonn narkotika som blir smuglet fra mexico vært år.

Han skal ikke kaste ut alle muslimer. Han skal sjekke hvem som faktisk kommer for det blir ikke gjort grundig.

Han ønsker og gjøre noe Obama Care fordi det er kun forsikringselskapene som tjener på det altfor dyrt for vanlige folk.

Han er den beste av de værste. Hvis clinton vinner så vil hun fortsette og undergrave folks rettigheter.

Anonymkode: 26d4d...13e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er skremmende er at folk ikke ser at Trump bruker samme taktikk som det Hitler brukte i 1928.

Anonymkode: d44dd...d57

Kan du utdype teorien din?

 

Ellers synes jeg at begge er like ikke, så uansett hvem som vinner, er det et elendig resultat ... Altså mellom Trump og Clinton. Men jeg foretrekker en smule mer Trump enn Clinton.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen vet om en støttegruppe for desillusjonerte Republikanere, (i Norge, Europa, USA?), som ikke vet hvordan de skal takle hverdagen med Trump som GOPs presidentkandidat?

Jeg har prøvd å få tak i SCs senior senator i dag, men han svarer ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det eneste argumentet Trumps motstandere klarer å komme opp med er "Hitler", så kommer Trump til å vinne enkelt.

Anonymkode: c84ba...1f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...