Gå til innhold

Han skal i fengsel....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den Monday, May 02, 2016 at 10.19, AnonymBruker skrev:

Hun traff fyren for fem uker siden. Tror neppe hun "elsker" ham...

Han skal sone OM 4 uker. Det står ikke hvor lenge han skal være i fengsel.

Jeg tenker det er voldsrelatert, kanskje slått til noen i fylla, men vet ikke. Hvis det er to år siden, han er ung og har sluttet å feste overdrevent, kan det vel hende dette var en engangstabbe han angrer på. Unge mennesker kan utvikle seg mye på to år.

Jeg tenker at om det er en kort dom, trenger du ikke tenke så mye på det. Dere er i bli kjent-fasen. Du vil jo finne ut hvem han er etter hvert som dere blir bedre kjent og du ser miljøet han er i. Er han ikke bra, får du trekke deg unna. 

Er det en lengre dom, ville jeg nok ikke anbefalt å binde deg til ham, siden du ikke rekker å bli ordentlig kjent med ham før han settes inn. Da kan du bli værende med ham lenge før du får sett hans sanne jeg.... Bedre da å be ham kontakte deg når han er ute igjen.

Anonymkode: 458ad...65a

Dett er bare ts som vet om hun  elsker han etter fem uker. Det gå fint an . Hvem er du til å uttale deg om kjærlighet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, OPIgirl skrev:

Når man er stormende forelsket er fire uker ulidelig lang tid.

Selv om 4-5 uker er nok til å bli stormende forelsket, så må man tenke seg godt om før man gjør noe mer ut av den forelskelsen med noen som skal sitte inne. Vi vet jo alle at de ukene der kan føles ut som 2 mnd + når man er forelsket, men her må Ts tenke seg nøye gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎02‎.‎05‎.‎2016 at 9.48, AnonymBruker skrev:

Jeg traff en fantastisk mann for omtrent 5 uker siden. Vi har hatt masse kontakt og treffes jevnlig. Jeg liker han så utrolig godt og han er en av de snilleste og mest godhjertede menneskene jeg noen gang har kjent. Vi har hele tiden vært åpen og ærlige med hverandre, men så fortalte han meg at han skal i fengsel om 4 uker. Grunnen vil jeg ikke gå inn på i detalj men jeg kan si at det var en stor feil han gjorde en kveld på byen for  snart 2 år siden. Han var i et dårlig forhold og slet litt på hjemmebane. Ikke at det rettferdiggjør det han har gjort men det er iallfall en av grunnene bak hendelsen. 

Jeg ble så lei meg. Begynte å gråte. Fordi jeg ble så skuffet . Følte det ødela hele det flotte inntrykket mitt av han.  Og tanken på at han skal sitte inne i noen måneder den er veirkelig tung å svelge. Det han har gjort er jo  faktisk noe som "alle" kunne funnet på egentlig, men jeg tror jeg har litt fordommer akkurat på det området der.

og jeg føler meg så dritt fordi jeg tenker sånn fordi han er jo fortsatt den han er uansett hvilke feil han har gjort tidligere. Jeg har gjort mye dumt i livet jeg også men jeg har jo vokst på det og gjort meg til den jeg er idag. 

Han sier han har jobbet mye med se selv de siste to årene og han drikker aldri alkohol lenger. Fordi han er redd for seg selv etter det som skjedde sier han, når han drikker.

han er så herlig på alle mulige måter. Men hvordan skal jeg kunne la dette synke inn og godta det? Det er faktisk ikke verdens undergang og jeg synes det er så synd om alt det bra vi har sammen skal bare kastes vekk pga noe han gjorde for to år siden. For han er veldig spesiell for meg selv om vi bare har kjent hverandre i en mnd. 

Han gråt når han fortalte det til meg og så hvordan jeg reagerte. Jeg ble ikke sint. Bare utrolig skuffa og lei meg. 

Hva gjør jeg? Hvordan godtar man en sånn ting? Jeg vil vente på han, men er det dumt av meg? Vil jeg angre? 

Jeg er så forvirret. Vet ikke hva jeg skal tenke eller føle. Tør ikke si det til noen venner heller, er så red for at de skal dømme han og be meg glemme hele fyren. 

Anonymkode: 98f55...f89

Min samboer måtte også inn i fengsel pga. noe bråk på byen... Men han er verdens nydeligste.
Jeg ventet på han jeg og vi bor sammen nå :)

Anonymkode: 39361...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min samboer måtte også inn i fengsel pga. noe bråk på byen... Men han er verdens nydeligste.
Jeg ventet på han jeg og vi bor sammen nå :)

Anonymkode: 39361...aec

Ts her.

litt godt å høre at jeg ikke er alene. Kan jeg spørre hvor lenge han satt inne og om dere var kjærester når han dro inn? 

Anonymkode: 98f55...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her: 

vi hsr nå snakket mye om dette sammen og eg har bestemt meg for å godta det og støtte han 100%. Det han har gjort er ikke verdens undergang og jeg ser ikke annerledes på han enn jeg gjorde før. Nesten som at jeg liker han bedre, fordi han viser at han stoler på meg ved å betro seg til meg på den måten.  Jeg føler det også er stygt av meg å feie han vekk og tråkke han enda mer ned ved å kutte kontakten. Ikke vil jeg det heller, han har så mange bra sider at jeg vil ikke kaste vekk alt det gode  pga en feil han gjorde for år siden.  Han er bare et menneske og gjør feil akkurat som meg, mannen som jobber på rema, venninnene mine og mamma. Og når han aldri har gjort noe lignende tidligere, har aldri fått bot for noe, aldri hatt en eneste inkasso varsel, aldri fravær på skolen, får masse skryt både på jobb og privat, aldri vært borti bråk med noen og er generelt sett snill som dagen er lang..jeg kan rett og slett ikke la denne tingen ødelegge. 

Men takk for alle svar, selv om sikkert mange nå mener jeg gjør en feil. Men jeg mener at alle mennesker fortjener en sjanse. Og jeg gleder meg til han kommer ut igjen og vi kan starte sammen på skikkelig:) dette er bare en liten hindring i veien og jeg rister det av meg. Og kanskje så vokser vi på dette i det lange løp.  Litt dum start er det jo, men jeg gir han ikke opp. 

Anonymkode: 98f55...f89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

litt godt å høre at jeg ikke er alene. Kan jeg spørre hvor lenge han satt inne og om dere var kjærester når han dro inn? 

Anonymkode: 98f55...f89

Vi var kjærester, men vi bodde ikke sammen. Dommen ble på 6 måneder, men det er noen regler som inspiller + god oppførsel så han satt bare i 4. Men i den tiden fikk jeg komme på besøk, gi han hjemmelaget mat osv. og vi hadde sex. Han fikk også komme hjem til juleaften :) 

Anonymkode: 39361...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi var kjærester, men vi bodde ikke sammen. Dommen ble på 6 måneder, men det er noen regler som inspiller + god oppførsel så han satt bare i 4. Men i den tiden fikk jeg komme på besøk, gi han hjemmelaget mat osv. og vi hadde sex. Han fikk også komme hjem til juleaften :) 

Anonymkode: 39361...aec

Kjenner jeg gruer meg til han skal inn. Men samtidig så gleder jeg meg så enormt til månedene er ferdig og han er fri at det på en måte veier opp for det vonde:) tiden går sikkert fortere enn jeg tror, pluss at det snart er sommer og masse spennende som skjer i livet mitt akkurat nå.

Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan hadde dere sex mens han satt inne? Må man ikke sitte inne på et rom under hele besøket da, under oppsyn? 

Anonymkode: 98f55...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg gruer meg til han skal inn. Men samtidig så gleder jeg meg så enormt til månedene er ferdig og han er fri at det på en måte veier opp for det vonde:) tiden går sikkert fortere enn jeg tror, pluss at det snart er sommer og masse spennende som skjer i livet mitt akkurat nå.

Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan hadde dere sex mens han satt inne? Må man ikke sitte inne på et rom under hele besøket da, under oppsyn? 

Anonymkode: 98f55...f89

Besøk skjer stortsett i et privat besøksrom, uten tilsyn ( med mindre det er en ustabil psyko man besøker) Dørene blir låst, og vaktene banker høflig på og gir beskjed litt før bedøkstiden er over før de låser seg inn og besøket avsluttes. Så sex er nok ikke noe problem å få til. 

Anonymkode: 492ea...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 9.53, AnonymBruker skrev:

Men takk for alle svar, selv om sikkert mange nå mener jeg gjør en feil. Men jeg mener at alle mennesker fortjener en sjanse. Og jeg gleder meg til han kommer ut igjen og vi kan starte sammen på skikkelig:) dette er bare en liten hindring i veien og jeg rister det av meg. Og kanskje så vokser vi på dette i det lange løp.  Litt dum start er det jo, men jeg gir han ikke opp. 

Anonymkode: 98f55...f89

Lykke til :)

Jeg skal ikke si at du gjør feil, og jeg skal heller ikke stille meg i heiagjengen. Det er umulig å vite om det er positivt eller urovekkende uten å vite hva som har skjedd. 
Men en krangel kan alle havne i. Men jeg har alltid trodd at det skal en del til før en må sitte inne i flere måneder. Men det er godt mulig at jeg tar feil og at et kan være strenge dommer for ubetydelige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 9.53, AnonymBruker skrev:

Ts her: 

vi hsr nå snakket mye om dette sammen og eg har bestemt meg for å godta det og støtte han 100%. Det han har gjort er ikke verdens undergang og jeg ser ikke annerledes på han enn jeg gjorde før. Nesten som at jeg liker han bedre, fordi han viser at han stoler på meg ved å betro seg til meg på den måten.  Jeg føler det også er stygt av meg å feie han vekk og tråkke han enda mer ned ved å kutte kontakten. Ikke vil jeg det heller, han har så mange bra sider at jeg vil ikke kaste vekk alt det gode  pga en feil han gjorde for år siden.  Han er bare et menneske og gjør feil akkurat som meg, mannen som jobber på rema, venninnene mine og mamma. Og når han aldri har gjort noe lignende tidligere, har aldri fått bot for noe, aldri hatt en eneste inkasso varsel, aldri fravær på skolen, får masse skryt både på jobb og privat, aldri vært borti bråk med noen og er generelt sett snill som dagen er lang..jeg kan rett og slett ikke la denne tingen ødelegge. 

Men takk for alle svar, selv om sikkert mange nå mener jeg gjør en feil. Men jeg mener at alle mennesker fortjener en sjanse. Og jeg gleder meg til han kommer ut igjen og vi kan starte sammen på skikkelig:) dette er bare en liten hindring i veien og jeg rister det av meg. Og kanskje så vokser vi på dette i det lange løp.  Litt dum start er det jo, men jeg gir han ikke opp. 

Anonymkode: 98f55...f89

You almost had me there...så kom det jeg uthev. Altså...SÅ perfekt er ingen. Jeg trodde også i begynnelsen av forholdet at mannen min er perfekt. Men sannheten blir avdekket bit for bit. Bare vær klar over det.. Det er normalt,  ja. Alle vil vise seg fra sin beste side. Men ikke tro at denne påståtte feilen hsn gjorde,  er den eneste og lifechanging feilen en ellers perfekt mann gjorde. Da blir du bare skuffet.

Men, med det sagt; Ingen vet hva framtiden bringer :)

Anonymkode: 95ef3...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.5.2016 at 9.48, AnonymBruker skrev:

si at det var en stor feil han gjorde en kveld på byen for  snart 2 år siden. Han var i et dårlig forhold og slet litt på hjemmebane. Ikke at det rettferdiggjør det han har gjort men det er iallfall en av grunnene bak hendelsen. 

Jeg ble så lei meg. Begynte å gråte. Fordi jeg ble så skuffet . Følte det ødela hele det flotte inntrykket mitt av han.  Og tanken på at han skal sitte inne i noen måneder den er veirkelig tung å svelge. Det han har gjort er jo  faktisk noe som "alle" kunne funnet på egentlig, men jeg tror jeg har litt fordommer akkurat på det området der.

og jeg føler meg så dritt fordi jeg tenker sånn fordi han er jo fortsatt den han er uansett hvilke feil han har gjort tidligere. Jeg har gjort mye dumt i livet jeg også men jeg har jo vokst på det og gjort meg til den jeg er idag.

Han banka opp noen i fylla? Og så unnskylder han det med at han sleit på hjemmebane? Det er ikke noe "alle" kunne gjort. 

Ja, som du skriver, han er fortsatt den han er. Vel og bra hvis han holder seg unna spriten. Men jeg lurer på om dere er der at dere er forsont med at han fikk dommen på grunn av noe han sjøl gjorde, og at det ikke er noen annens feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...