Gå til innhold

Eurovision song contest 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at finalen er på lørdag 14.mai, men hvilket klokkeslett?

Anonymkode: b9084...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, mann_86 skrev:

Pleier å være 21.00.

Må vite nøyaktig. Prøver å google, men vanskelig å finne.

Anonymkode: b9084...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, visningsnamn skrev:

På eurovision.tv står det: " Grand Final: 14 May all starting 21:00 CEST"

Tusen takk ☺

Anonymkode: b9084...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agnete er sykt flink til å synge, men tror ikke vi vinner as

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både stemmen og sangen hennes er for svak. Hun er flink, men ikke amazing. Håper hun klarer å prestere tiltross for psykiske utfordringer hun har hatt den siste tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Tapas skrev:

Jeg synes både stemmen og sangen hennes er for svak. Hun er flink, men ikke amazing. Håper hun klarer å prestere tiltross for psykiske utfordringer hun har hatt den siste tiden. 

Synes rett og slett sangen er for anonym, men vi får se! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Elendig musikk. som alltid.

Anonymkode: e3d00...e07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Elendig musikk. som alltid.

Anonymkode: e3d00...e07

absolutt. 

Jeg får nesten utslett av enkelte sanger, dette er virkelig ikke arenaen for musikalske talenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge vinner. Alle andre bidrag blekner i forhold. 

Anonymkode: 4185b...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Altså, i NRKs forprogram "Adresse Stockholm" (som jeg bare har sett 1 episoden av) gir panelet poeng til MGP-sangene, men alle i panelet gir jo stort sett samme poengscore til hver sang?! Veldig lite uenighet; virker som om alle i panelet har samkjørt stemmene sine på forhånd? Kjeedelig.

Det er også kunstig at de ikke bruker hele poengskalaen. Neida, gir 8-12 poeng til hver eneste sang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Sitronmelisse skrev:

Altså, i NRKs forprogram "Adresse Stockholm" (som jeg bare har sett 1 episoden av) gir panelet poeng til MGP-sangene, men alle i panelet gir jo stort sett samme poengscore til hver sang?! Veldig lite uenighet; virker som om alle i panelet har samkjørt stemmene sine på forhånd? Kjeedelig.

Det er også kunstig at de ikke bruker hele poengskalaen. Neida, gir 8-12 poeng til hver eneste sang..

Det stemmer ikke i det hele tatt. I gårsdagens program strakk det seg fra 1-12 poeng. 

Anonymkode: d19d4...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Adresse Stockholm", ja... Har ingenting i mot Karlsen, men jeg ble skikkelig pinlig berørt av at han ikke klarte å snakke pent om et annet lands bidrag uten å understreke at at Norges bidrag er bedre. Agnete ditt og Agnete datt. Det er så lite generøst.

Syns egentlig det er mange gode låter i år. Har Frankrike som personlig favoritt. Men jeg tror det er Russland som vinner. Det får masse stemmer uansett hva slags ræl de stiller opp med. Så når de i år stiller med en relativ god låt, og det ligger an til skikkelig sceneshow, er de vanskelig å slå.

Gleder meg til GP-uke! :hoppendeglad:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Min interesse for Esc dabbet av etter åttitallet, men jeg må si at jeg liker Icebreaker utrolig godt. Så jeg kommer nok til å følge litt med denne gangen. Egentlig håper jeg ikke Norge vinner, da øker TV-lisensen til uante høyder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Norge har favorittsangen min. Jeg liker Tyskland's sang også men jeg vet ikke hvilke er publikkfavoritt akurrat nå.

Jeg bare vet at den nederlandske sangen er så sinnsykt kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...