Gå til innhold

Eurovision song contest 2016


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper virkelig Norge kommer videre. Synes låta er fin, og Agnete er nydelig. Samtidig tenker jeg at psykiske problemer ikke er noe å spøke med, og det er veldig bra at NRK tar hensyn. Likevel mener jeg at det kanskje hadde vært lurt å sendt noen andre til Eurovision, nettopp pga psykiske plager ikke er noe å tulle med og at Eurovision består av to deler: en promoteringsdel og selve syningen. Tenker at hvis man frivillig er med på en sånn konkurranse bør man stille opp på det meste. Man vet jo hva man går til..

Anonymkode: f3c0c...594

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper virkelig at Norge går videre, liker låta veldig godt :-) Jeg tenker at det kan jo godt hende at disse psykiske problemene hun sliter med nå dukket opp etter at hun vant finalen i Norge. Hun har jo slit med noe hele livet høres det ut som. Men at det kanskje gikk bra frem til hun vant finalen i Norge, og så gikk hun på en smell igjen etter finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff

Latvia ok. Polen ok. :PJeg merker at jeg ikke er fenget når jeg sitter og lurer på hvordan Amir fra Frankrike er på scenen. Jeg så noen klipp av han som de sendte på tirsdag og jeg syns han så mye lavere ut enn jeg fikk inntrykk av han fra videoen (som jeg sikkert har hørt på 100 og et eller annet ganger) :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kastet meg på.

Så ikke 1. semi, så kommer til å veksle mellom opptaket av det, og 2., som sendes nå,  hvis sangen ikke fenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New Girl
Et øyeblikk siden, Keiserensnyeklær skrev:

Trine Rein?

Ligna ja! :)

men koreografen hennes må ha tatt ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits hadde svak stemme og merkelige bevegelser under refrenget.

Anonymkode: 000c5...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Perelandra skrev:

Aina mun pitää! Jeg likte gutta i Pertti Kurikan Nimipäivät. Leit at Finland røk ut på tirsdag. Siden jeg studerer finsk følger jeg med på deres sendinger.

 

 

 

 

Har den ennå i spillelista mi, liker den sangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...