Gå til innhold

Major dealbreaker eller jeg som overreagerer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir stadig overasket over kvinnfolk som synes dette er motbydelig, så sitter dere selv og spiser popcorn og ser på Magic mike og alt det driten der, og ja dere snapper det. og er stolt av det. FOR DET ER HELT GREIT SIDEN DERE ER DAMER.

Skam dere.

 

Anonymkode: 03eb8...82c

Hvem er magic mike?

Anonymkode: ba327...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thumbnail_20683.jpg

Det settes opp slike forestillinger året rundt her i Norge, hvor kvinnfolka drar og lar safta renne. Men at noen tar seg en guttetur på strippeklubb kanskje en eller to ganger i livet, FY. Damer er så dobbelmoralske at jeg blir kvalm.

Anonymkode: 03eb8...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser virkelig ikke problemet. Makan til hysteri blant folk her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Det står i H.I at det er en strippeklubb, ikke prostitusjon eller bordell. Jeg er som sagt ikke spesielt glad i dette selv, men du må ha tunga litt rett i munnen her. Om det å se på stripping er "modbydelig, amoralsk spark i trynet".. Osv. Hva med Brulesk? Eller magedans? Eller bikinibilder på et dameblad?? Du kan ikke feie alt under en og samme fane, isåfall blir det ekstreme generaliseringer.  

Eh.....hate to break it to you: dette er et miljø der det med MEGET stor sannsynlighet foregår salg /kjøp av kropp.  Å tro noe annet er uendelig naivt! Denne infoen er allmennkunnskap om man har reist mye rundt I verden. 

Anonymkode: c6628...83b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

thumbnail_20683.jpg

Det settes opp slike forestillinger året rundt her i Norge, hvor kvinnfolka drar og lar safta renne. Men at noen tar seg en guttetur på strippeklubb kanskje en eller to ganger i livet, FY. Damer er så dobbelmoralske at jeg blir kvalm.

Anonymkode: 03eb8...82c

Men.. jeg tenker at det er litt annerledes enn en strippebule i Asia hvor f eks mindreårige jobber?

Anonymkode: 8c17d...ee1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at han skulle sjekke reakjsonen din ts? Hvor liberal du er...

 

Anonymkode: 726a4...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.5.2016 at 21.10, AnonymBruker skrev:

Datet en fyr i rundt 6 uker. Alt gikk på skinner, han har gjort alt riktig, virket veldig seriøs og alt det der. Nå har det seg sånn at han skulle reise bort i 8 uker til Asia med en kompis, noe som var planlagt lenge før han møtte meg. Under hele oppholdet har han vært veldig på å sende sms hver eneste dag, spør meg hvordan det går hjemme osv osv. Før han dro ville han ikke at jeg skulle date andre i mellomtiden, men vente på han. For et par dager siden la han ut et besøk fra en strippeklubb på mystoryen på snapchat. Det var flere close ups av én dame (eller det jeg mistenker er en shemale, men meg om det) hvor hun kysset inn i kamera osv. Også var det to videoer av henne som ga han en privat striptease. Jeg skjønner jo at gutta drar på strippeklubb og alt det der, har vel ingen rett til å bli sur eller usikker, men alikevel ble jeg litt uvel. 

Hva hadde dere tenkt om dette?

Anonymkode: 8c17d...ee1

Hadde ikke kastet bort mer tid på en sånn fyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet, kjekt med en fyr som ikke lyver om dette. Jeg og typen gikk både på sexshow og stripping i Amsterdam sammen, han fikk lapdance. Det er bare underholdning og en opplevelse, noe helt annet å kjøpe sex. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Torelli skrev:

Ser ikke problemet, kjekt med en fyr som ikke lyver om dette. Jeg og typen gikk både på sexshow og stripping i Amsterdam sammen, han fikk lapdance. Det er bare underholdning og en opplevelse, noe helt annet å kjøpe sex. 

 

Det blir jo likevel noe helt annet når dere er sammen om det,ikke sant?

Spørs om du hadde likt det like godt om du satt hjemme mens han dro med andre.

Anonymkode: e7dcf...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo likevel noe helt annet når dere er sammen om det,ikke sant?

Spørs om du hadde likt det like godt om du satt hjemme mens han dro med andre.

Anonymkode: e7dcf...451

Han har vært på strippeklubb i Praha også på guttetur, og de skal i utdrikkingslag til en storby nå om litt, tipper det blir strippeklubb da også. Null stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Jeg har ingenting imot skikkelige strippeklubber med ordnede forhold, men å motta lapdance, og ikke minst å dokumentere besøket på snap...?! Det hadde vært ekstremt turnoff. Folk med lav sosiale medier-intelligens er turnoff. 

Hadde jo ikke vært noen forskjell om ei dame hadde lagt ut på snap at hun hadde fått lapdance av en mannlig stripper. Kleint. Det sier mye om hva slags person man er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...