Gå til innhold

Synes du det er greit om kjæresten har krav til utseendet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uhh :klo: Selvfølgelig! Alle har da krav og sine preferanser hva utseende på sine kjære angår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, til en viss grad er det helt greit. Om jeg skulle legge på meg 20 kg, vil kroppen min mest sannsynlig se veldig annerledes ut, og det er forståelig om sexlivet dabber av. Nå har jeg gått ned 6-7 kg siden vi ble sammen da kostholdet mitt er blitt mye bedre i tillegg til at jeg trener.

Men over-all er det jo sånn det er; man velger partner mest pga personlighet, men for de aller fleste er utseende også en faktor; og det er klart tenningen på hverandre kan gå ned om man f eks går masse opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, incognita skrev:

Selvsagt er det greit å ha preferanser. Disse bør dog tas hensyn til før valg av partner, og ikke slik at man velger partner for så å prøve å endre personen til å passe egne preferanser. 

Jeg synes også det er greit å ha visse krav utseendemessig til den man er sammen med. Jeg og min kjære har en avtale om at jeg beholder mitt lange hår, og han opprettholder sine veltrente skuldre og armer. Vinn/vinn for oss begge med andre ord. :)

Det var fin deal for deg :P Lett å holde langt hår fremfor muskler! 

Og ja, så klart det er greit å ha preferanser, men som noen andre sier, man kan ikke komme etter man er blitt sammen å begynne å forandre på noe. Om ikke forandringen skjedde etter man ble sammen, og er grunnet latskap eller noe annet som det går an å gjøre noe med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor lite spiser du for å opprettholde den kroppen? 

Anonymkode: 94e91...5e5

For å opprettholde en normalt slank kropp med fett både her og der? Helt vanlig mat i helt vanlige mengder. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har visse krav til utseende samtidig så viser han at han ikke bryr seg om de 10 kiloene som har kommet på. 

Anonymkode: 30f8e...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enten krav eller eventuelt bare sterke preferanser? Er det greit å ha preperanser for utseenset til kjæresten sin?

Anonymkode: 2e9b6...019

Han kan foretrekke, men ikke kreve at jeg skal se slik eller slik ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Jeg har krav til hvordan min fremtidige kjæreste skal se ut og oppføre seg og han må score på de aller fleste punktene for at jeg skal finne noe kjemi mellom oss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev ble visst slettet.. Men essensen var at det kommer vel litt an på hvordan man føler det omkring sitt eget utseende - føler man at man selv ser bra ut stiller man gjerne litt mer krav til den andre enn dersom selvtilliten er på bunn.

Endret av applestories
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann med muskler, er singel nå, men hadde jeg hatt dame så hadde jeg regnet med at hun ikke blandet seg i om jeg kuttet ut styrketreningen. Gidder jeg ikke å trene så gidder jeg ikke å trene. Trist om dama går fra meg pga noe sånt, men da hadde jo forholdet tatt slutt engang uansett, musklene blir jo naturligvis mindre når man blir eldre.

 

Anonymkode: e0890...581

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita
1 time siden, Adara skrev:

Det var fin deal for deg :P Lett å holde langt hår fremfor muskler! 

Og ja, så klart det er greit å ha preferanser, men som noen andre sier, man kan ikke komme etter man er blitt sammen å begynne å forandre på noe. Om ikke forandringen skjedde etter man ble sammen, og er grunnet latskap eller noe annet som det går an å gjøre noe med. 

Joda, men jeg forventer ikke at han skal være muskuløs resten av livet heller da, bare litt brede skuldrer så er jeg fornøyd :P Men som du sier, lett for meg ja. :fnise:

Han har helt sikkert andre preferanser hva gjelder min kropp og utseende også, men jeg tror at hvis jeg skulle spurt ham ville langt hår være blant det viktigste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og jeg hadde ikke følt meg attraktiv eller at jeg "fortjente" å være i et forhold om jeg begynte å se fæl ut (legge på meg kjempemye, flassete og fett hår osv som jeg ikke gjorde noe med). Føler litt på det etter at jeg begynte få rødlig utslett i ansiktet som godt voksen, at jeg blir for stygg for partneren min. Ikke at jeg er en skjønnhet fra før av, men da hadde jeg i det minste frisk og fin hud. 

Anonymkode: 4039e...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ha skjegg, ikke klippe håret for kort og ikke legge mye på seg. Han har et par krav til meg og. Gått fint i 7 år dette :) 

Anonymkode: efec6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uN91s

Ja, det synes jeg er greit. Jeg er interessert i å ta vare på meg selv og forventer at en partner gjør det samme. Men jeg er selvfølgelig ikke interessert i å være i forhold med en som ser seg blind på krav. Utseende og helse er viktig å opprettholde for være attraktiv for partner, men om han f.eks. går opp noen kilo slår ikke jeg opp. Det går ikke an å planlegge noe i livet og man vet aldri hva et forhold har å by på. En dag kan kanskje kjæresten din havne i en arbeidsulykke og f.eks. bli brannskadet i ansikt, eller utvikler en sykdom som gjør at man mister hår. Så det viktigste er at man tenner på sin kjærestes personlighet.Jeg ønsker i hvert fall et sterkt forhold basert på mer enn utseende. Men slike småting som at han vil jeg skal ha langt hår, gå ofte i kjoler og holde meg slank er null problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt greit med preferanser (har det jo selv), men har han krav, bør de komme før vi blir sammen. Er ikke vits å komme for å forandre meg etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Ja, det synes jeg er fair. Jeg vet endel ting med meg sjøl som kjæresten hadde syntes var kjipt om ble borte, og vica verca. 

Tror faktisk jeg hadde syntes det var verre om han ikke hadde noen meninger eller preferanser mtp utseendet mitt. 

Vika verka? Vice versa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er helt greit med preferanser, ikke krav. Han ønsker at jeg holder meg på den vekten jeg har nå og at jeg ikke klipper meg kort. Jeg ønsker at han ikke går ned i vekt. Dette synes jeg er helt greie ting å ønske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk91 skrev:

Jeg synes det er helt greit med preferanser, ikke krav. Han ønsker at jeg holder meg på den vekten jeg har nå og at jeg ikke klipper meg kort. Jeg ønsker at han ikke går ned i vekt. Dette synes jeg er helt greie ting å ønske.

Med mindre du blir gravid håper jeg?

Anonymkode: ff5e0...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du blir gravid håper jeg?

Anonymkode: ff5e0...af6

Selvfølgelig, om han kritiserer vekten min da så blir han singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ViljaH skrev:

Vika verka? Vice versa :)

:ler: Jeg tenkte "sånn skrives det ikke, sjekk det" mens jeg skrev, så glemte jeg det. Tenkju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...