Gå til innhold

Menn som ikke ser at damer bruker mye sminke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke hvorfor noen ønsker å ha svært unaturlige former på øyenbrynene

Kan noen forklare meg?

Anonymkode: 84a1f...444

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner er blant de som bruker vanvittig mye sminke!

. Får helt sjokk når jeg er i Norge. Utviklingen er ekstrem i retning sminke,  parykker  ,botox etc. 

Anonymkode: 9e245...afb

Er du sikker på det er parykker du mener? :fnise:

Anonymkode: 7f59a...a0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på det er parykker du mener? :fnise:

Anonymkode: 7f59a...a0b

Sikkert.

Det finnes jo også en parykkåker i Norge :)

Anonymkode: 84a1f...444

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på det er parykker du mener? :fnise:

Anonymkode: 7f59a...a0b

Vel, trodde folk forstod parykk som i extensions. Falsk hår som spottes rimelig enkelt.  Ja, det har blitt ekstrem ukultur og du finner knapt en EKTE naturlig pen kvinne gående eks i Oslo. Norge er da også på Europa topp i bruk av midler på botox ,plastisk kirurgi osv etter hva jeg helt klart ser. 

Jeg kan ankomme fra LA og det kommer en tropp dragqueens og møter meg 

Anonymkode: 9e245...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor noen ønsker å ha svært unaturlige former på øyenbrynene

Kan noen forklare meg?

Anonymkode: 84a1f...444

Du tenker på de brynene som er nappet til streker? Nei, det har heller ikke jeg forstått. Jeg har naturlig tykke bryn og beholder dem.

Anonymkode: 7cf49...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker på de brynene som er nappet til streker? Nei, det har heller ikke jeg forstått. Jeg har naturlig tykke bryn og beholder dem.

Anonymkode: 7cf49...b39

Nei. Jeg tenker på de brynene som er tegnet på (i unaturlige fasonger) oppå brynene

Anonymkode: 84a1f...444

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, trodde folk forstod parykk som i extensions. Falsk hår som spottes rimelig enkelt.  Ja, det har blitt ekstrem ukultur og du finner knapt en EKTE naturlig pen kvinne gående eks i Oslo. Norge er da også på Europa topp i bruk av midler på botox ,plastisk kirurgi osv etter hva jeg helt klart ser. 

Jeg kan ankomme fra LA og det kommer en tropp dragqueens og møter meg 

Anonymkode: 9e245...afb

Kanskje det har litt å gjøre med hvilke venner du har her? :nigo:

Ingen av mine venninner har extensions, plastikkirurgi eller botox. Jeg selv har botox av og til, men det vet ingen av de jeg kjenner. ;)

Anonymkode: 7cf49...b39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tenker på de brynene som er tegnet på (i unaturlige fasonger) oppå brynene

Anonymkode: 84a1f...444

Enig.   Vanvidd hvor mange som går rundt med disse ekstreme brynene.   Fikk sjokk etter å komme tilbake til Norge.  Vipper som alle da må se er falske også?  Kan ikke forstå hva som er positivt ved å søke og å få oppmerksomhet for noe som er falsk som et Rimi juletre.  Jeg hadde følt meg ydmyket og flau av å måtte dekke meg til ved slikt. 

Anonymkode: 9e245...afb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tenker på de brynene som er tegnet på (i unaturlige fasonger) oppå brynene

Anonymkode: 84a1f...444

Det er dårlig håndverk, og kunder med dårlig smak. Noen av de som tegner på bryn gjør det pent og naturlig.

Anonymkode: 7cf49...b39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dårlig håndverk, og kunder med dårlig smak. Noen av de som tegner på bryn gjør det pent og naturlig.

Anonymkode: 7cf49...b39

Sorry to break it to you,  kan se ok pent ut men naturlig? Nope. Rimelig åpenbart. 

Anonymkode: 9e245...afb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, trodde folk forstod parykk som i extensions. Falsk hår som spottes rimelig enkelt.  Ja, det har blitt ekstrem ukultur og du finner knapt en EKTE naturlig pen kvinne gående eks i Oslo. Norge er da også på Europa topp i bruk av midler på botox ,plastisk kirurgi osv etter hva jeg helt klart ser. 

Jeg kan ankomme fra LA og det kommer en tropp dragqueens og møter meg 

Anonymkode: 9e245...afb

Da lurer jeg på hvilke strøk du henger i, for jeg synes det er veldig langt mellom slike damer du beskriver.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dårlig håndverk, og kunder med dårlig smak. Noen av de som tegner på bryn gjør det pent og naturlig.

Anonymkode: 7cf49...b39

Enig

Her er fine tips for vakre øyenbryn http://gilmakeup.blogg.no/1425229940_yenbryn_gjr_du_disse_.html

 

Anonymkode: 84a1f...444

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, peppermyntete skrev:

Da lurer jeg på hvilke strøk du henger i, for jeg synes det er veldig langt mellom duslike damer du beskriver.

Mulig du har blitt imun/rett og slett blind. Jeg viser til de største byene I Norge,  østkant og vestkant. En utenlandsk eks fattet ikke hvorfor jenter var så gule I ansiktet I Oslo. Antar det var klovnelag med foundation han siktet til.  

Før var nordmenn kjent for å være litt avslappede og kule. Idag,  siste 5-10 årene syns jeg vi går I feil retning. Folk har penger mellom fingrene og brenner det av på utseendet. Det er unormalt å ikke bruke sminke.

Anonymkode: 9e245...afb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, trodde folk forstod parykk som i extensions. Falsk hår som spottes rimelig enkelt.  Ja, det har blitt ekstrem ukultur og du finner knapt en EKTE naturlig pen kvinne gående eks i Oslo. Norge er da også på Europa topp i bruk av midler på botox ,plastisk kirurgi osv etter hva jeg helt klart ser. 

Jeg kan ankomme fra LA og det kommer en tropp dragqueens og møter meg 

Anonymkode: 9e245...afb

Er Norge på Europatoppen?

Du får hoste frem noe dokumentasjon på det.  "...etter hva jeg helt klart ser" er ikke godt nok.

Anonymkode: 7f59a...a0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er Norge på Europatoppen?

Du får hoste frem noe dokumentasjon på det.  "...etter hva jeg helt klart ser" er ikke godt nok.

Anonymkode: 7f59a...a0b

Jeg husker det stod om i norsk avis for tja halv år siden.   Min personlige oppfatning er helt klinkende på at sminke+botox/restylane  etc har tatt helt  av. Mulig annerledes på bygda.  

Anonymkode: 9e245...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dårlig håndverk, og kunder med dårlig smak. Noen av de som tegner på bryn gjør det pent og naturlig.

Anonymkode: 7cf49...b39

Dårlig håndverk?

Jeg mener at mange ikke trenger å gjøre noe særlig med brynene sine. Det er ikke alle som kler markerte øyenbryn, mange faktisk som ikke kler det!

Så nylig ei venninne jeg ikke har sett på mange år, hvor hun tydeligvis har vært og fått fikset brynene sine. Hun var MYE penere uten! Hun har fantastik hår, men brynene var nå blitt alt for markerte, ødela ansiktet på en måte. Synes det er mange damer som holder på sånn. Tegner, napper, gjør de mye mørkere osv. Noen kler markerte bryn, og de har det gjerne naturlig, andre kler det IKKE.

Konklusjon : la brynene være ifred.

Anonymkode: c55a7...76d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Klopp
1 time siden, AnonymBruker skrev:

For å være ærlig synes jeg noen av damene uten sminke ser lite pene ut. Især de med rødt hår og lyse øyevipper. (Unnskyld!)

Anonymkode: 7cf49...b39

Tull! Kvinner ser deilige ut og trenger lite/ingen sminke så lenge de ikke har ødelagt eget utseende med skjønnhets operasjoner. De er tross alt det vakreste kjønnet! Finnes ikke akkurat så mange damer som aldri har stelt seg så det vokser mose i fjeset på de hahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En liten dæsj photoshop :)

Anonymkode: f054e...6f4

Ja det er åpenbart :P Men ser jenter på gata med sånn fløyelshud også! *CRAVE* *misunnelig!*
Tips??

Anonymkode: 5af03...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norske kvinner er blant de som bruker vanvittig mye sminke!

. Får helt sjokk når jeg er i Norge. Utviklingen er ekstrem i retning sminke,  parykker  ,botox etc. 

Anonymkode: 9e245...afb

Enig! Trist! Gir tommel opp til de som tørr å gå uten sminke og likevel viser at de er fornøyd med eget utseendet. De får faen meg all respekt og får det til å stramme enda mer i buksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tenker på de brynene som er tegnet på (i unaturlige fasonger) oppå brynene

Anonymkode: 84a1f...444

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig.   Vanvidd hvor mange som går rundt med disse ekstreme brynene.   Fikk sjokk etter å komme tilbake til Norge.  Vipper som alle da må se er falske også?  Kan ikke forstå hva som er positivt ved å søke og å få oppmerksomhet for noe som er falsk som et Rimi juletre.  Jeg hadde følt meg ydmyket og flau av å måtte dekke meg til ved slikt. 

Anonymkode: 9e245...afb

Dere to!! Join my club!! Blir gal av disse fæle bryna som er overalt :bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...