Gå til innhold

Dere tre som ble spådd...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil veldig gjerne få lagt kort av deg. Har så mange ting jeg lurer på når det gjelder fremtiden.

Jeg skal selvfølgelig sende tilbakemelding om du vil være så snill å velge meg :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg melder meg også frivillig :) Jeg er evig skeptiker, så hadde vært morsomt å se om du kunne omvendt meg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, April 29, 2016 at 1.45, AnonymBruker skrev:

Håper jeg også kan bli spådd.. :)

- Ida 

Anonymkode: df207...15d

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ANONYM som undertegnet med IDA:

 

På tide med litt hvile. Dette er tiden for å ta en pause. Kortet kan også tyde på et nødvendig sykehusopphold eller en tilfeldig sykdom.

 

Det tyder på gode utsikter dersom spørsmålet dreier seg om økonomiske og materielle foreteender. Du har fremgang og er produktiv.Du gjør innkjøp, investeringer eller legger en ny materiell grunn.

 

Den fødte leder. Kreativ, inspirerende, autoritær, karismatisk, dristig, ærlig, lojal og pålitelig. Det føles naturlig å ha makt og være midtpunktet, og er vant til å få det som ønskes. 

 

Kortet dukker ofte opp i forbindelse med forhandlinger og avtaler. Det kan tyde på bryllup, eiendomsavtaler, arv, forretningsavtaler, veldedige organisasjoner eller andre økonomiske overenskomster. Kortet kan vise til et lykkelig kjærlighetsforhold. Kortet står også for selvstendighet.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, April 29, 2016 at 1.52, ClosedParadise skrev:

Jeg også, veldig gjerne .. :)<3 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CLOSED PARADISE:

 

Kommer opp festlige anledninger og feiringer. Målet er nådd, avlingen er overdådig, og du er full av livsglede. Det kan også vise til nødvendigheten av å bryte bånd, og den oppmuntrende følelsen av frihet. Kortet kan indikere flytting, men også framgang.

 

Er sjarmerende, vennlig, kjærlig, attraktiv, hjertelig, energisk, snill, forståelsesfull, generøs og munter. Fysisk og psykisk fruktbarhet er tilstede, og følelser som omsettes i dramatisk handling. Det kan også stå for gleder, lojalitet, kreative talenter og økonomisk suksess. Fremskritt i arbeidet.

 

Håp og inspirasjon. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Saturday, April 30, 2016 at 2.58, Carressa skrev:

Jeg og, jeg og! :)

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CARRESSA:

 

Generøsitet og hjelp fra andre. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

 

Muligheten for vekst kommer i form av et dilemma, og du bør ta utfordringene selv om du har lite lyst. Det er svært viktig å være sannferdig. Kortet kan også vise til sladder, skandaler, ordglede, nyheter, kontrakter, dokumenter og nye planer.

 

Struktur, autoritet og regulering. Han kan være litt av en tyrann og kan stå for en autoritet i livet ditt som hindrer deg å gå videre. Han er vant til å få det som han vil.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Evilposelos skrev:

Det virker jo som noe alle kan kjenne seg i igjen. Prøv litt mer personlig?

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til EVILPOSELOS! Man kan tolke kortene på flere måter, og klart man kan kjenne seg igjen i andres tarot, akkurat som man kan lese andres horoskop, og føle det stemmer. Men tarot spåingen er til hver enkelt her og dermed personlig, selv om flere skulle få eks et av samme kort! ;) Må huske på at her spår jeg også kun utfra forespørsel fra personer med nick, og ingen konkrete spørsmål! Da kommer det opp ting som berører eller gjelder for personen, enten nettopp vært, i nuet eller nærmere framtid! Husk også at tarot på ingen måte er fasiten på et levesett, men ment for mulig veileding og råd i situasjonen! ;) Legger ved tarot til deg også, så er det frivillig å lese! ;)

 

Bør bryte opp og vende ryggen til det gamle. Dette er et øyeblikk da du innser at fortiden er over. Det er på tide å gå videre. Det kan hende du slutter i jobben, flytter eller avslutter et kjærlighetsforhold. Du søker nye erfaringer og nye horisonter. Kortet kommer tilsyne vanligvis når noe har minsket i betydning, for eksempel ett problem føles ikke like skremmende. Du er nå moden og en erfaring rikere.

 

Offer for andre menneskers misoppfatninger. Kortet kan stå for en venting. Ingenting virker å skje.

 

Suksess, helhet, bra avslutning på noe og harmoni. Indikerer integrasjon, fullførelse og oppfyllelse. Kan også innebære lange reiser eller flytting.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CARRESSA:

 

Generøsitet og hjelp fra andre. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

 

Muligheten for vekst kommer i form av et dilemma, og du bør ta utfordringene selv om du har lite lyst. Det er svært viktig å være sannferdig. Kortet kan også vise til sladder, skandaler, ordglede, nyheter, kontrakter, dokumenter og nye planer.

 

Struktur, autoritet og regulering. Han kan være litt av en tyrann og kan stå for en autoritet i livet ditt som hindrer deg å gå videre. Han er vant til å få det som han vil.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tusen takk! Du ville ha tilbakemelding, sant? Den første delen stemmer godt med hva jeg skal i morgen:)

Avsnitt to var jeg først veldig usikker på, før jeg kom på et dilemma som passer. Men akkurat den utfordringen kan jeg ikke ta..

Tyrannen/autoriteten som hindrer meg i å gå videre kjenner jeg ikke igjen i det hele tatt, med mindre det kan være meg selv. Men det blir liksom feil det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

JESSICA: 

 

Nå befinner du deg på et nivå der det føles litt håpløst og urimelig urettferdig. Noe er tydelig forbi. Det kan være et personlig forhold, jobb, eller livsmåte. Denne avslutningen er ofte smertefull og krever stor forståelse og stort mot. Kanskje noen går bak ryggen din. Vær forsiktig med hvem du betror deg til, og tenk deg om to ganger før du undertegner noe.

Tross din styrke, føles det slik at livets skole kan være tøff. Du har møtt mye motgang og begynner å tvile på deg selv.

 

Stikkord for deg nå er seier og triumf! Du vil motta gode nyheter. Du har seiret til tross for motstand.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tusen takk 😄😄 Ja akkurat  nå går jeg gjennom noe som føles meget urettferdig 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

NETTMEG:

 

Nå handler det om å begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide. Det handler også om å begynne en utdannelse.

 

I kjærlighet er det et tøft moralsk valg som du må gjøre selv. Det indikeres en tredje person i relasjonen, og også mulig svik.

 

Et ønske om å stikke av. Du er en ensom ulv som føler at du er mer effektiv på egen hånd. Kan også signalisere tyveri. Kanskje noen stjeler ideene dine.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Tusen takk som spådde meg 😊 Gøy og bli spådd aldri blitt dt før.

men kjente meg ikke helt igjen.

jobb/ utdanning er ikke aktuelt nå PgA sykdom og er singel og har ingen planer om noen kjæreste med det første. Men gøy Allikevel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LINNEA27:

 

Du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Kortet kan indikere gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kortet står også for fortrolighet till seg selv og god smak.

 

En avslutning på noe, ofte er det positivt. Iblandt en stor forandring. Men iblandt kan kortet indikere misforståelse, skuffelser, ulykkelige adskillelser, tap av venner og mangel på hjelp.

 

Endringer mht jobb. 

Ta vare på deg selv, prioriter deg selv litt fremfor andre akkurat nå. 

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HAUGENJENTA:

 

Et vendepunkt i livet ditt. Uventede ting kommer, men resultatet blir til det bedre.

 

Struktur, autoritet og regulering. En autoritet i livet ditt som hindrer deg å gå videre, som er vant til å få det som ønskes.

 

Langsomt vekst. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig. Indikerer også ulike former for ubetalt arbeid.

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOREKOMMODE:

 

Bør begynne i det små. Ved å begynne nederst på rangstigen og utføre kjedelige rutineoppgaver, kan man etter hvert få en lovende karriere. Det kan også være en hobby som gradvis går over til å bli et innbringende arbeide. Mulig en start på en utdannelse. 

 

Kamp, triumf, kontroll og selvdisiplin. Du har ett eneste mål i sikte. Seier og triumf og en følelse av kontroll over situasjonen som du vil mestre.

 

En fødsel, sjenerøsitet eller kjærlighet. Du er inne i en god periode, du vokser og ekspanderer. Du opplever sann ekte kjærlighet til det motsatte kjønnet eller en venn.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TASIA:

 

Forelskelse. En helt spesiell person vil snart dukke opp. Tiltrekningen behøver ikke å dreie seg om kjærlighetsforhold. Det kan også være samarbeid, undertegning av avtaler, forpliktelser, partnerskap i jobben, forsoning, vennskap eller et møte med noen du liker. 

 

Reiser. Det kan være en ferie, flytting eller reiser til fremmede land. Kortet kan også tyde på meditasjon og studier.

 

Nye muligheter innen områder som har med intelligens, tanker, justis og logikk å gjøre. Kortet viser til suksess, mot og styrke på tross av motgang.Kortet vil også indikere en ny idé eller en endrer i attityder.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POLLY ESTER:

 

Fred. En konflikt blir undertrykt. Du orker ikke med alt og du bryr dig ikke om konflikter som kan eksistere. Du aksepterer en vanskelig situasjon uten å forsøke å forandre og påvirke.

 

Du må holde forpliktelser, reparere det som blir ødelagt, tjene penger, sponse en ny bedrift. Materiell trygghet er viktig for å det . Det lønner seg å være tålmodig og planlegge langsiktig. Den materielle forbedringen vil skje gradvis. En ny jobb indikeres. En eldre mann dukker opp.

 

Har en sensitiv stil. Er romantisk, fantasifull, følsom, raffinert og selvgranskende. Tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kortet står også for søkende av allianser og følelser av alle sorter.

 

Anonymkode: 6f9ba...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...