Gå til innhold

10 MIL I APRIL


Emalje

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg kom over denne utfordringen på Facebook. Den går ut på å gå/løpe/sykle/ri/ro/krabbe 10 mil, altså 100 km, til sammen i løpet av april. Det går an å være med på Facebook eller Endomondo, men jeg tenkte det kunne vært artig å gjøre det sammen her også!

Dette burde passe de fleste, enten du har som mål å gå ned i vekt, trene til et løp, eller komme deg mer ut i skogen! Jeg tenkte at vi kan gjøre det som i denne og denne utfordringen. Fyll inn malen, og rediger innlegget ditt etterhvert som du går/løper/sykler/whatever:

 

Dagens distanse: -- km

Total distanse hittil i april: -- km

 

Du kan selvfølgelig telle kilometer akkurat sånn som du vil! Jeg kommer f.eks. til å fylle inn data fra skrittelleren på telefonen min :)

Håper så mange som mulig blir med!  Heia, heia, heia!:heiajente:

Endret av Emalje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emalje

Dagens distanse: 3,4 km til fots og 2,9 km på sykkel

Total distanse hittil i april: 24,4 km

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas distanse: 59 km (mandag-lørdag)

Total distanse hittil i april: 239,2 km

Tenker å heller registrere distansen en gang i uken, da det blir litt mye om jeg skal gjøre det hver dag. 

Endret av Mayoo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er visst en god gammeldags nybegynner, jeg. Man trenger vel egentlig ikke å skrive brukernavn. Det står jo rett ved innlegget! Fjerner det fra hovedinnlegget 8-)

Takk for at dere blir med! Dere gjorde dagen min!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke vi er, folkens! Jeg synes det er imponerende hvor langt vi har kommet allerede! Om man følger rådet om hverdagsaktivitet på minst 10 000 skritt, går jo 10 mil på null komma svisj! Ser jo ut som om flere her blir ferdige i løpet av uka :fnise:

Jeg vurderer å endre målet for meg selv, og bare regne løpeturer. Kanskje det blir for vanskelig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens distanse: 2,3 km til fots og 5,4 km på sykkel

Total distanse hittil i april: 32,1 km

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her :)

Dagens distanse: 6.2 km løp

Total distanse hittil i april: 22.4 km løp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens distanse: 5,72 km

Total distanse hittil i april: 37,82 km

 

Puh, Google fit skuffer meg igjen. Sier jeg har gått 1,5 km når jeg har gått 8216 skritt.. Bare regnet det om her

Noen forslag til gode skrittellerapper? Eller er det heller telefonen min det er noe galt med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir med. Har gått mye mindre i det siste (må kjøre bil for tiden, pga. forlenget avstand til arbeidsplass for en periode), og trenger et lite dytt i rumpa. Plotter bare inn tallene jeg finner på Fitbiten min fra så langt i april. 

 

Dagens distanse: -- km

Total distanse hittil i april: 37,48 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...