Gå til innhold

Favorittscenen fra Friends


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, helloAdele skrev:

himym har jo (I tillegg til å være bedre) bedre cathphrases da, the brocode, the lemon law, the playbook, the 'reacher and the settler', interventions, 'the window', the list goes on....

Og Marshall og Lily er bare det søteste paret noen sinne :hjerte:

 Alle disse tingene er jo noen av grunnene til at denne TV-serien er helt elendig da!

Anonymkode: 3523a...c52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Alle disse tingene er jo noen av grunnene til at denne TV-serien er helt elendig da!

Anonymkode: 3523a...c52

Hvorfor? Fordi du ikke mener det stemmer? Jeg synes det...

Og hvordan kan det at Lilypad og Marshmallow er <33 gjøre serien elendig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, helloAdele skrev:

Hvorfor? Fordi du ikke mener det stemmer? Jeg synes det...

Og hvordan kan det at Lilypad og Marshmallow er <33 gjøre serien elendig? :P

Og relevansen er? 

Du står fritt til å lage en egen tråd om denne serien. 

Anonymkode: 4e9b2...97a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og relevansen er? 

Du står fritt til å lage en egen tråd om denne serien. 

Anonymkode: 4e9b2...97a

Var jo ikke det som var hensikten min da, geez dere og de hersketeknikkene deres...

Relevansen er at AB over mente de tingene jeg elsker med serien gjør serien elendig, så jeg spurte hvorfor, ikke noe mer enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, helloAdele skrev:

Var jo ikke det som var hensikten min da, geez dere og de hersketeknikkene deres...

Relevansen er at AB over mente de tingene jeg elsker med serien gjør serien elendig, så jeg spurte hvorfor, ikke noe mer enn det :)

Men denne tråden handler ikke om den serien, og har dermed ingenting i denne tråden å gjøre. 

Anonymkode: d20b9...66f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, helloAdele skrev:

Var jo ikke det som var hensikten min da, geez dere og de hersketeknikkene deres...

Relevansen er at AB over mente de tingene jeg elsker med serien gjør serien elendig, så jeg spurte hvorfor, ikke noe mer enn det :)

Å påpeke at dette er avsporing er ikke en hersketeknikk. Det er du som ikke viser god forumskikk. Det var du som begynte å diskutere denne serien i en tråd som overhodet ikke dreier seg om den. Det står tydelig og klart at denne tråden dreier seg om favorittscener fra Friends. Da er ikke andre serier relevante. 

Anonymkode: 4e9b2...97a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å påpeke at dette er avsporing er ikke en hersketeknikk. Det er du som ikke viser god forumskikk. Det var du som begynte å diskutere denne serien i en tråd som overhodet ikke dreier seg om den. Det står tydelig og klart at denne tråden dreier seg om favorittscener fra Friends. Da er ikke andre serier relevante. 

Anonymkode: 4e9b2...97a

Jeg skrev opprinnelig dette: "Liker ikke friends, her er det how I met your mother atw ❤", er vel friends relatert nok det? Ellers har jeg bare svart på andre som har sitert meg :)Vil dere at jeg skal slutte å snakke om himym er det jo bare å slutte å sitere... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Da foreslår jeg at vi setter en strek for HIMYM her, og så kan folk komme med fleire favoritt-scener fra Venner for Livet. :)

Anonymkode: 3523a...c52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så rart å gå inn på en tråd som omhandler spesifikt noe også si man ikke liker det. Helt unødvendig. STREK! 

 

Syntes den episoden der Ross og Rachel gjør det slutt for andre gang, og de er så frekke med hverandre. Spesielt den episoden der Rachel tror Chip ringte henne og Ross oppfordrer henne til å ringe han :fnise: 

hahahah og da de er i Vegas, Ross og Rachel er drits på rommet. Så kommer Joey inn og Ross skal sette seg ned, men faller på gulvet, så reiser han seg opp å spørr om Joey har det bra 😂😂😂😂

Anonymkode: 882b8...44d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Det var en eller annen episode (har ikke peiling på hvilken) men en kvinnelig kollega fra arbeidsplassen til Chandler - som trodde at Chandler var homofil. Deretter viser det seg at Monica og Rachel (og kanskje de andre i gjengen også?) i begynnelsen hadde trodd at Chandler muligens var homofil.....

Så Chandler går vel heile den episoden, og lurer på hva er det som gjør at så mange tydeligvis trodde at han var homofil. I den aller siste scenen av denne episoden, så går Chandler på besøk til en eller annen - enten Monica eller Phoebe - og rett etter å ha kommet inn døren, så kommer han med en eller annen kommentar....   

og det var visst slike kommentarer - som gjorde at en del mennesker trodde at han kanskje var homofil! :fnise:

Anonymkode: 3523a...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, Phoebes bryllup med Mike. Jeg tror jeg synes det var det mest romantiske bryllupet i Friends fordi Phoebe så veldig fortjente det :)

Anonymkode: fe1ec...87a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få scener fra bryllup, fødsler og slike ting her ja.

Anonymkode: 3523a...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ååh, Phoebes bryllup med Mike. Jeg tror jeg synes det var det mest romantiske bryllupet i Friends fordi Phoebe så veldig fortjente det :)

Anonymkode: fe1ec...87a

Jeg stusser alltid sånn når jeg ser bryllupet til Pheobe over at ingen i familien hennes er der eller blir nevnt i det hele tatt. Hun fikk jo god kontakt med den biologiske moren sin, og for så vidt faren også den ene gangen hun møtte ham. Og Frank, Alice og trillingene - hvorfor er ikke de der? De kunne i det minste nevnt noe om at de ikke kunne komme pga. stormen eller noe sånt. Stefaren skulle jo egentlig komme, men fikk ikke permisjon fra fengslet likevel. Men hva med resten av familien? Jeg synes det er ulogisk, med tanke på all tiden Pheobe har brukt på å lete etter familien sin.

Anonymkode: 3fcc4...a77

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååh,  hele episoden "The One Where Ross Is Fine" :ler: Er så mange morsomme! Men generelt syns jeg friends var morsommere før Monica og Chandler ble sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scenene med the Chick and the Duck! Og den perioden hvor Chandler og Joey overtar leiligheten til Rachel og Monica :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. mai 2016 at 20.31, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser alltid sånn når jeg ser bryllupet til Pheobe over at ingen i familien hennes er der eller blir nevnt i det hele tatt. Hun fikk jo god kontakt med den biologiske moren sin, og for så vidt faren også den ene gangen hun møtte ham. Og Frank, Alice og trillingene - hvorfor er ikke de der? De kunne i det minste nevnt noe om at de ikke kunne komme pga. stormen eller noe sånt. Stefaren skulle jo egentlig komme, men fikk ikke permisjon fra fengslet likevel. Men hva med resten av familien? Jeg synes det er ulogisk, med tanke på all tiden Pheobe har brukt på å lete etter familien sin.

Anonymkode: 3fcc4...a77

Jeg er enig i at det ikke er logisk, men bildet av Phoebe gjennom hele serien er at hun er alene, mer eller mindre uten familie. Sånn som karakteren er blitt fremstilt gjennom alle sesongene så vet jeg ikke om det hadde kjentes naturlig at de var der heller. Frank og trillingene kanskje, men ingen av de andre. Det at hun, som alltid har klart seg alene, nå gifter seg og endelig lager sin egen familie med Mike er vel en av de tingene som gjør at jeg liker det bryllupet så godt tror jeg. Ja, og så ståltrommemusikken. ...og at Ross må bære bikkja :D

Anonymkode: fe1ec...87a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...