Gå til innhold

Han sa "Du er ikke akkurat en skjønnhet ..."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, dette sa broren min til meg, som er 10 år eldre enn meg. Jeg ble litt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si, og etterpå gjorde det veldig vondt. Vi hadde bare en normal samtale ...

Så fikk jeg vite av psykologen min at det ikke var noe for meg å nettdate, for jeg var ikke noe attraktiv...

Så når to forskjellige menn sier dette til meg, blir jeg ekstremt usikker.

Anonymkode: 003eb...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sant! Det er noen der ute for alle!!
Smekk broren din og spark psykologen! Fy faen!:angry:

Endret av Kristiansand123
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette sa broren min til meg, som er 10 år eldre enn meg. Jeg ble litt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si, og etterpå gjorde det veldig vondt. Vi hadde bare en normal samtale ...

Så fikk jeg vite av psykologen min at det ikke var noe for meg å nettdate, for jeg var ikke noe attraktiv...

Så når to forskjellige menn sier dette til meg, blir jeg ekstremt usikker.

Anonymkode: 003eb...d9b

For et merkelig utsagn av en utdannet psykolog. 

Men du, TS, det er ikke verdens undergang å ikke være pen. Det er mange som ikke er det (vet ingenting om du er attraktiv eller ikke), men du har da garantert andre gode kvaliteter? :) 

Moren til Honey Boo Boo har jo kjæreste, så det finnes håp for alle.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren din er en ting, søsken krangler liksom (gi ham en smekk, det er jo ikke fint sagt) men psykologen?! Han har for pokker å være profesjonell, utseendet ditt har han ingenting med å kommentere. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette sa broren min til meg, som er 10 år eldre enn meg. Jeg ble litt satt ut og visste ikke hva jeg skulle si, og etterpå gjorde det veldig vondt. Vi hadde bare en normal samtale ...

Så fikk jeg vite av psykologen min at det ikke var noe for meg å nettdate, for jeg var ikke noe attraktiv...

Så når to forskjellige menn sier dette til meg, blir jeg ekstremt usikker.

Anonymkode: 003eb...d9b

En ting er hva broren din sier,en helt annen sak er psykologen. Sa han virkelig det?? Hjelp. Hva slags psykolog går du til?

Ikke lett for deg det her. Men skjønnhet kan være mye det. Og det er viktigere å føle seg bra enn å se så forbannet bra ut,det er bare sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier sånt da? Hva er vitsen? Og var det virkelig det psykologen din sa, eller noe annet slik at du trodde han hintet til det? Uansett ekstremt uprofesjonelt. Enkelte folk skulle virkelig ikke jobbet med mennesker. Han burde blitt sparka.

 

Det finnes noen der ute for deg også, TS! Det viktigste er å være vakker på innsiden.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde god selvtillit til broren min sa at jeg ikke var noen skjønnhet ... jeg falt langt ned i kjelleren. Han er jo faktisk 10 år eldre enn meg og burde jo vite bedre?

Det psykologen sa var vondt å høre også, men det var vel i hans øyne? Han liker kanskje ikke utseende til sånne damer som meg?

Anonymkode: 003eb...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At broren din kan lire av seg noe så idiotisk er én ting, at psykologen din gjør det er noe helt annet. Jeg ville byttet umiddelbart. Trist at to så idiotiske kommentarer skal påvirke så mye, men jeg har full forståelse for at det gjør det. Jeg håper dog du klarer å riste det av deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosewood skrev:

Broren din er en ting, søsken krangler liksom (gi ham en smekk, det er jo ikke fint sagt) men psykologen?! Han har for pokker å være profesjonell, utseendet ditt har han ingenting med å kommentere. 

Men vi kranglet da ikke? Vi har aldri kranglet. Det er jo 10 år mellom oss, så det har ikke vært noen mulighet for oss å krangle

Anonymkode: 003eb...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde god selvtillit til broren min sa at jeg ikke var noen skjønnhet ... jeg falt langt ned i kjelleren. Han er jo faktisk 10 år eldre enn meg og burde jo vite bedre?

Det psykologen sa var vondt å høre også, men det var vel i hans øyne? Han liker kanskje ikke utseende til sånne damer som meg?

Anonymkode: 003eb...d9b

Spiller ingen rolle. Hvilket type utseende psykologen din anser som pent kan han fint holde for seg selv, det er ikke hans jobb å fortelle pasientene sine om de er attraktive i hans øyne eller ei. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vi kranglet da ikke? Vi har aldri kranglet. Det er jo 10 år mellom oss, så det har ikke vært noen mulighet for oss å krangle

Anonymkode: 003eb...d9b

Kan jeg spørre om hva dere snakket om? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SRC skrev:



Moren til Honey Boo Boo har jo kjæreste, så det finnes håp for alle.

Dårlig eksempel, for hvem andre enn moren til Honey Boo Boo ville vært sammen med den mannen? Han er ikke akkurat noe catch, spør du meg. 

TS: Det første du gjør, er å bytte psykolog, det der var fullstendig uprofesjonelt. Også prøver du å heve deg over det broren din sa. Skjønnhet er subjektivt, og kommer helt an på øyet som ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

"Beauty is in the eye of the beholder". Sjølv om noen mener du ikke er attraktiv, så kan noen andre synes at du er kjempefin. Kommer an på hva hver person definerer som skjønnhet. Jeg mener personlig at ingen mennesker er stygge, de som blir sett på som stygge i mine øyne er mennesker som skader andre og som liker å være ondskapsfull. Hver person er vakker på sin måte, og alle har noe vakkert ved seg også utseendesmessig.

Det er bare visse verdens standarder som har blir lagt til om hva som burde bli sett på som skjønnhetsidealer, men dette betyr ikke at alt som blir vist gjennom Hollywood og andre medier alltid er hva som er sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er skjønnhet er veldig individuelt, så pliiis ikke hør på dem! Det er faktisk sånn at smaken er forskjellig, så selv om akkurat de to skulle ment det de sa, så finnes det mange som ville vært uenige! Husk det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er hundre prosent overbevist om at psykologen ikke har sagt dette. Mulig vedkommende har sagt noe om nettdating, men ikke på den måten og med den begrunnelsen. 

Anonymkode: 04fc1...e94

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt bak mål av dem å si noe sånt. Ikke tro på dem. Det er de som har problemet. Psykologen din burde vært klaget inn. Han er ikke interessert i å  hjelpe deg når han presser noe sånt ut av seg. Fullstendig uprofesjonelt.

Anonymkode: fe08e...515

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hundre prosent overbevist om at psykologen ikke har sagt dette. Mulig vedkommende har sagt noe om nettdating, men ikke på den måten og med den begrunnelsen. 

Anonymkode: 04fc1...e94

 

Fordi du tenker at psykologer er supermennesker som aldri gjør feil slik som å si upassende ting på upassende måter? 

Anonymkode: fda14...598

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hundre prosent overbevist om at psykologen ikke har sagt dette. Mulig vedkommende har sagt noe om nettdating, men ikke på den måten og med den begrunnelsen. 

Anonymkode: 04fc1...e94

Hvordan kan du være overbevist om det?

Anonymkode: fe08e...515

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...