Gå til innhold

Venninnen min sparket samboer hardt i ballene og han kveite ho. Nå må jeg velge side :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, calleia skrev:

Jeg stusser litt på hvorfor hun følte behovet for å sparke han i ballene i utgangspunktet? Det måtte vel være en foranledning?

Men uansett syntes jeg kveling med kjetting "trumfer" ballespark...

Da er det HELT tydelig at du ikke vet hva et ballespark innebærer

Anonymkode: 1c0e8...d5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde droppet begge to som venner, virker jo ikke helt stabile noen av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker som to idioter begge to, jeg ville ikke valgt noen av dem. 

Anonymkode: 36262...624

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Litt av ei venninne du har! Ingen med vett i hodet sparker folk uansett hvor fulle de er. Kvinner aner ikke hvor vondt det er å bli sparket der. Hun fortjente å få igjen. Du velger kjæresten din så klart hvis du elsker han. Hva slags venninne sier vi er ikke venner mer hvis du er sammen med typen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som kjerringa ble drept. Kvalte/kvelte henne. Kvelertak med kjetting heter det!! 

Anonymkode: 8ec10...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, calleia skrev:

Jeg stusser litt på hvorfor hun følte behovet for å sparke han i ballene i utgangspunktet? Det måtte vel være en foranledning?

Men uansett syntes jeg kveling med kjetting "trumfer" ballespark...


Dette. Hvorfor i all verden skulle hun sparke han i ballene? For en grunn? for moro skyld? Hvor dum er hun?
Reaksjonen til kjæresten din var drøyest, for jeg kan ikke se for meg at denne jenta har skjønt konsekvensene av å sparke noen i ballene, smertenivået, helsefaren osv rundt det. Alle vet at å bli kvelt med kjetting er dødelig. (Ja alle burde også vite at man ikke sparker en mann i ballene men mange tror faktisk at det "bare gjør litt vondt" og ikke er så farlig sukk...)

Anonymkode: 4985f...929

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du da, bare sto der å så på eller? Hadde dyttet xvenninna mi ut døra og låst før han rakk å gjøre noe. Fy faen for en oppførsel.  

Hadde valgt mannen, siden jeg uansett hadde dumpa ei sånn venninne.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Brimi skrev:

Mener å huske jeg leste et sted at menn kan bli sterile om de blir sparket på ballene. Om det er sant vet jeg ikke.

 

Jeg hadde ikke valgt noen sin side. Høres ut som at de er barn: "det var du som startet", "nei, det var duuuuu". Nei, jeg hadde sagt at de fikk skjerpe seg begge to og i tillegg hadde jeg slått opp med dem begge to. Ingen utøver vold i nærheten av meg med mindre det er selvforsvar. Dette er uansett mellom dem, ikke deg. 

Det er jo en mulighet for at testikkelen vrir seg og blodtilførselen stopper, og da kan ballemann dø. Jeg har sett det en gang, og har veldig respekt for hvor vondt og alvorlig det er :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg står mellom barken og veden nå, og det er ikke greit. Hun er en god venninne og han kjæreste gjennom 5 år. Har aldri sett han så sinna før, men hun begynte det hele. Det er sikkert. De er sure på hverandre og jeg må velge side. 

I går hadde vi en liten fest siden han hadde bursdag. Hun ble ganske så full og sa plutselig til han "jeg skal sparke deg i ballene " "gjør du det, så vil du angre" Hun ble advart, men sparket han hardt i ballene mens han sto oppe. Med stiletthæler!  Han legger seg ned i fosterstilling og ynker seg. Så løp han ned i verktøy boden og kom opp med en kjetting. Han sa "hvis ikke du har kommet deg ut innen jeg har telt til 3, så kveler jeg deg med denne" Hun bare lo mens han telte. Så han kveler henne! Det var ikke lenge, for vi fikk han fort bort fra henne,  men hun fikk et merke. Hun fikk beskjed om å gå og hun gikk mens hun kjeftet på oss mens hun kledde på seg. Smalt igjen døra hardt. 

De er sure på hverandre og begge sier jeg må velge side. Det vil jeg ikke,  for begge gjorde noe galt selv hun startet det. Hun har en tendens til å bli sånn hvis hun blir for full. Han har aldri rørt verken meg eller venninnene mine før. Han sier hun ikke er velkommen her mer.

Huff, dette er en vanlig vanskelig situasjon og vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun vil faktisk ikke være venninne med meg mer hvis jeg fortsetter å være sammen med en kvinnemishandler sier hun. 

Hva hadde du gjort? 

 

Anonymkode: ed5df...a19

Hva i huleste? Sparking i ballene,kjetting og kveling?? Sånt som det her klarer jeg ikke ta stilling til. Håper du får en bedre framtid. I et mer normalt miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde droppet begge to. Jeg hadde i allfall ikke giddet ta parti for så idiotisk oppførsel (fra begges side). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du bør revurdere vennekretsen din.... Dessuten er det skremmende at det kommer frem i tråden at det kun var hun som var full. Så mannen reagerte slik uten å være full? ?? Sprøtt uansett!  Dump begge! 

Anonymkode: d3122...bb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump begge du kan jo gi typen noe ballespark i samme slengen han er like dum.

Forstår at han ble sint men hallo du kveler ingen av den grunn.

hadde det vært meg ville hun ikke klart det deretter ville jeg vist hun vegen ut av huset sånn som normale folk gjør.

Anonymkode: 99e0b...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne av meg sparket kjæresten min hadde jeg kastet henne ut av huset, eventuelt gitt henne en på trynet først før kjæresten hadde rukket å gjøre noe som helst, og aldri snakket med henne igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får spørre deg selv om du tror han hadde tatt livet hennes, om dere ikke hadde stoppet han. I retten hadde ikke det ballesparket spilt noen rolle om han hadde drept henne...

Anonymkode: 9f66d...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sendt dem begge utenfor huset og bedt dem komme inn igjen når dem kunne oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. februar 2016 at 14.57, DreamOn skrev:

Da må hun selvfølgelig la vær å innta alkohol, folk som blir voldelige i fylla og til fysisk fare for andre mennesker kan ikke drikke alkohol.  Holder med kjæresten din. Dump venninna di, hu høres jævlig spesiell ut!

Så du synes det er helt greit at han går til et annet rom, henter kjetting for deretter å gå tilbake og kveler henne? 

Det venninnen gjorde var selvsagt ikke greit, men det kjæresten gjorde var da heller ikke greit det heller. I det hele tatt. At man holder med en av partene i denne situasjonen er helt hinsides. Man bør ta avstand fra begge handlingene. Dette er jo helt sykt. 

Anonymkode: 435e6...79f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var vel bare nysgjerrig. Kan ikke si at jeg aldri har tenkt tanken eller hatt lyst til å prøve bare for å se... :fnise:

Anonymkode: 6a496...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...