Gå til innhold

Sex med 24 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er TS 42, ikke 50. Og hva fyren blir kalt, kommer helt an på typen. Ser han ut som en pervers gris på 50, så ja; ser han ut som George Clooney, så nei. Og så har du de som er et sted i mellom og mange bryr seg ikke nok om det til at det stopper dem, så hvorfor skal TS?

Anonymkode: fa931...dbe

Takk for støtte, dere som støtter meg :) Går bra med oss enda, vi har gått ut å spise og på kino, hatt sex mange ganger. Vi henger faktisk litt sammen i offentligheten og hittil har ingen reagert nevneverdig :)

Anonymkode: 471c9...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid
Den 29.1.2016 at 16.20, AnonymBruker skrev:

Har en som er veldig tent på meg og vil at vi skal ha sex og jeg har jævla lyst selv også. Problemet er at jeg er 42 og han er 24. Er det sykt om jeg dater han , har sex med han og finner på ting med han `? Han har mast og mast om både date og å finne på ting sammen

Jeg frykter at jeg blir dømt pga jeg er så mye eldre...

 

Ville dere sett ned på meg ?

Anonymkode: 471c9...cdb

Hvorfor bryr du deg om hva andre syns ? 

Om det er viktig så kjenn etter hva du virkelig vil, og så gjør du det. Tenk også litt på de rundt deg, om du har barn osv som du må ta hensyn til. 

Når man er 40 så er en 24 åring en drittunge på godt bergensk. Det betyr bare at vedkommende er betydelig yngre og mangler en del livserfaring og fornuft. Kan godt forstå at han tenner på deg. Litt eldre kvinner har mer livserfaring, en annen utstråling, er ofte mer sikker på seg selv og sin seksualitet... det er noe yngre gutter tenner på.

Har du lyst til dette så kos deg med opplevelsen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, smilo skrev:

Har du informert dine barn, i tilfelle de møter dere ute? 

Nei de bor en annen kant av landet .Synes du jeg skal gjøre det? Foreløpig så bare koser vi oss :)

46 minutter siden, Coolaid skrev:

Hvorfor bryr du deg om hva andre syns ? 

Om det er viktig så kjenn etter hva du virkelig vil, og så gjør du det. Tenk også litt på de rundt deg, om du har barn osv som du må ta hensyn til. 

Når man er 40 så er en 24 åring en drittunge på godt bergensk. Det betyr bare at vedkommende er betydelig yngre og mangler en del livserfaring og fornuft. Kan godt forstå at han tenner på deg. Litt eldre kvinner har mer livserfaring, en annen utstråling, er ofte mer sikker på seg selv og sin seksualitet... det er noe yngre gutter tenner på.

Har du lyst til dette så kos deg med opplevelsen. :)

Takk for det, ja jeg koser meg

Anonymkode: 471c9...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei de bor en annen kant av landet .Synes du jeg skal gjøre det? Foreløpig så bare koser vi oss :)

Anonymkode: 471c9...cdb

Kan de ha felles venner / få høre det av andre så ville jeg sagt fra.. Ellers ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Den 5.2.2016 at 18.47, AnonymBruker skrev:

Nå er TS 42, ikke 50. Og hva fyren blir kalt, kommer helt an på typen. Ser han ut som en pervers gris på 50, så ja; ser han ut som George Clooney, så nei. Og så har du de som er et sted i mellom og mange bryr seg ikke nok om det til at det stopper dem, så hvorfor skal TS?

Anonymkode: fa931...dbe

Var vel også derfor jeg skrev: 45-50. You see? Jeg sa ikke 50.

 

Og nei..utseende på en mann bør ikke gjøre noen forskjell på om folk oppfatter ham som en pervers gris eller om han bare har funnet kjærligheten med en dame som er mye yngre. Men i den skrudde syke verden vi lever i idag, er det desverre forskjellen på å bli dømt til helvete eller at folk respekterer hverandres valg. Nitrist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, HarryDotter skrev:

Var vel også derfor jeg skrev: 45-50. You see? Jeg sa ikke 50.

 

Og nei..utseende på en mann bør ikke gjøre noen forskjell på om folk oppfatter ham som en pervers gris eller om han bare har funnet kjærligheten med en dame som er mye yngre. Men i den skrudde syke verden vi lever i idag, er det desverre forskjellen på å bli dømt til helvete eller at folk respekterer hverandres valg. Nitrist.

Tror nok det er forskjell om han ser urgammel ut og hun veldig ung. Jeg ser betydelig yngre ut enn alderen tilsier og vil vel tro at han falt pga både utseendet og personlighet :) Men er jo sant at det ikke burde bety noe om begge liker hverandre og er voksne :)

Anonymkode: 471c9...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du skal nyte dette, har selv opplevd at unge menn liker meg.  Skal jeg være helt ærlig så er det nok og en del av disse yngre menn som ser på oss voksne kvinner som " trofer". Har opplevd at unge menn som jeg har møt har innrømmet at de har hatt erotikk med meg både for at jeg har erfaring men og for at det er mer spennende med en kvinne på alder med deres egen mor. Så nyt dette i lange drag, flott og kunne tenke tilbake på når man blir skikkelig voksen DVs over 70.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...