Gå til innhold

Sex med 24 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er nok yngre enn ham mentalt sett, når du må stille slike tåpelige spørsmål. 

Anonymkode: e6035...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, HarryDotter skrev:

 

Selvfølgelig ville det blitt bråk av det. Det er der den grove urettferdige forskjellen på sex mellom kjønnene ligger. Dersom en mann på 45-50 ligger med en på 24-26år, vil det hagle med skjellsord som pedofil/barnerov/perverse gris, etter han.

 

Dette vet du likegodt som meg....

Så du ser på meg som pedofil om jeg ligger med han ? 

Anonymkode: 471c9...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må gå imot strømmen, for jeg synes det er ekkelt. Spesielt når du har jevnaldrende barn.. 

Anonymkode: 51214...9b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Og at han henter meg med bilen sin, har unger på hans alder

 

Anonymkode: 471c9...cdb

Vel da stiller det seg litt annerledes. Det er jo opp til deg å bedømme, men fra barnas ståsted kan det være ukomfortabelt. 

Anonymkode: f9d09...13b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
11 timer siden, O.G. skrev:

Vel, men hvordan kan det ha seg at de fleste menn mellom 45-50 ikke får unge kvinner til å ligge med seg, tror du? 

Mange kvinner (IKKE ALLE, bare så vi slipper generaliseringsdebatten enda en gang ;) )er ofte ikke spesiellt villige til å ligge med menn uansett alder, så det har ikke noe med saken å gjøre. Poenget mitt var bare at Når en "gammel" mann først får ligge med en veldig ung dame, vil reaksjonen fra samfunnet være radikalt annerledes enn om en ung kvinne fortalte at hun var med og har sex med en eldre kar. Se bare på svarene i denne tråden. Hadde TS vært en mann, ville forumet vært fullt av oppkast og galde mot denne "pimpen/gamle grisen/pedoen som utnytter denne uskyldige jenta, men nå er den full av lovord og "dere er begge voksne så slapp av og kos dere. Nyt livet!"

 

Forøvrig er jeg enig i det siste. Begge ER voksne og aldersforskjell bør ikke være hinder dersom det føles riktig for begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.1.2016 at 14.08, AnonymBruker skrev:

Jeg må gå imot strømmen, for jeg synes det er ekkelt. Spesielt når du har jevnaldrende barn.. 

Anonymkode: 51214...9b3

Ja det er dette jeg frykter folk vil tro om meg, at jeg er ekkel. Men jeg har uansett hatt sex med han nå. Vi gikk på kino og han ble med meg hjem etterpå. Snakket med folk jeg kjenner på kinoen og ingen reagerte noe nevneverdig, men kan hende de tenkte det i sitt stille sinn. 

Men mener du det er forskjell på om jeg hadde hatt barn i hans alder eller ikke? Om jeg ikke hadde hatt barn på hans alder, da hadde det ikke vært ekkelt? Hvorfor og hvorfor ikke?

Anonymkode: 471c9...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I jobbsammenheng er jeg (MANN) mye ute og spiser og går på nattklubb med kvinnelige kollegaer som er 10-20 år eldre enn meg. Det går veldig bra. Jeg tror det er en myte at dette er et problem for noen.

Anonymkode: bf453...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, HarryDotter skrev:

Mange kvinner (IKKE ALLE, bare så vi slipper generaliseringsdebatten enda en gang ;) )er ofte ikke spesiellt villige til å ligge med menn uansett alder, så det har ikke noe med saken å gjøre. Poenget mitt var bare at Når en "gammel" mann først får ligge med en veldig ung dame, vil reaksjonen fra samfunnet være radikalt annerledes enn om en ung kvinne fortalte at hun var med og har sex med en eldre kar. Se bare på svarene i denne tråden. Hadde TS vært en mann, ville forumet vært fullt av oppkast og galde mot denne "pimpen/gamle grisen/pedoen som utnytter denne uskyldige jenta, men nå er den full av lovord og "dere er begge voksne så slapp av og kos dere. Nyt livet!"

 

Forøvrig er jeg enig i det siste. Begge ER voksne og aldersforskjell bør ikke være hinder dersom det føles riktig for begge ;)

Her må jeg nesten arrestere deg litt. Er selv 41 år gammel mann som har en elskerinne på 20. Jeg hadde litt moralske kvaler innledningsvis i forholdet pga. den store aldersforskjellen. Skrev derfor et tilsvarende innlegg her på forumet, og fikk nesten utelukkende og unison støtte fra alle som svarte.

Anonymkode: 40f24...3da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her må jeg nesten arrestere deg litt. Er selv 41 år gammel mann som har en elskerinne på 20. Jeg hadde litt moralske kvaler innledningsvis i forholdet pga. den store aldersforskjellen. Skrev derfor et tilsvarende innlegg her på forumet, og fikk nesten utelukkende og unison støtte fra alle som svarte.

Anonymkode: 40f24...3da

 

Trivelig at du har hatt god opplevelse med det. Det er jo slik det bør være. Jeg har bare sett og hørt det totalt motsatt ved flere anledninger og det gjør meg trist. Og jeg er ikke aleine om det desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.1.2016 at 20.46, O.G. skrev:

Ingen ville sagt noe hvis det var en 42 årig mann som datet og pulte en 24 årig kvinne.

Jo, faktisk..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han er ung men han er ikke for ung. Han er 24 og voksen og det høres ut som han vet hva han vil. Det er ikke noe å være redd for om noen dømmer deg. De dømmer deg isåfall for en situasjon, og vet ikke hele historien din og du må tenke at du vet bedre, og du kjenner deg selv bedre og så lenge det er sant har du ingenting å være flau over. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marleneK92 skrev:

Ja, han er ung men han er ikke for ung. Han er 24 og voksen og det høres ut som han vet hva han vil. Det er ikke noe å være redd for om noen dømmer deg. De dømmer deg isåfall for en situasjon, og vet ikke hele historien din og du må tenke at du vet bedre, og du kjenner deg selv bedre og så lenge det er sant har du ingenting å være flau over. :)

Må bare understreke at jeg syns selv at det er greit fordi at her er begge endel over tenåringsalder. Den yngste her er 24 og er bare seks år unna tredve. Et annet pluss poeng her er at yngste og eldste vet hva de vil. Hadde en eller begge av dem vært usikre eller emosjonelt kan vi kalle det skadet? da jeg ikke kommer på noe bedre ord.. så ville situasjonen vært helt annerledes. (måtte bare legge til grunnlaget for svaret mitt) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er dette jeg frykter folk vil tro om meg, at jeg er ekkel. Men jeg har uansett hatt sex med han nå. Vi gikk på kino og han ble med meg hjem etterpå. Snakket med folk jeg kjenner på kinoen og ingen reagerte noe nevneverdig, men kan hende de tenkte det i sitt stille sinn. 

Men mener du det er forskjell på om jeg hadde hatt barn i hans alder eller ikke? Om jeg ikke hadde hatt barn på hans alder, da hadde det ikke vært ekkelt? Hvorfor og hvorfor ikke?

Anonymkode: 471c9...cdb

Håper dere begge hadde en god opplevelse :) 

Anonymkode: f4b5a...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 1.2.2016 at 14.48, AnonymBruker skrev:

Håper dere begge hadde en god opplevelse :) 

Anonymkode: f4b5a...404

Takk det hadde vi og har ;)

Anonymkode: 471c9...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 nå og var i et forhold med en mann som nå er 45 i nesten 6 år. Drit i hva folk mener! :)

Anonymkode: b658d...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30 January 2016 at 10.56, HarryDotter skrev:

 

Selvfølgelig ville det blitt bråk av det. Det er der den grove urettferdige forskjellen på sex mellom kjønnene ligger. Dersom en mann på 45-50 ligger med en på 24-26år, vil det hagle med skjellsord som pedofil/barnerov/perverse gris, etter han.

 

Dette vet du likegodt som meg....

Nå er TS 42, ikke 50. Og hva fyren blir kalt, kommer helt an på typen. Ser han ut som en pervers gris på 50, så ja; ser han ut som George Clooney, så nei. Og så har du de som er et sted i mellom og mange bryr seg ikke nok om det til at det stopper dem, så hvorfor skal TS?

Anonymkode: fa931...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...