Gå til innhold

Eksisterer det barnløse menn over 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flytta ut fra en mann jeg var sammen med i 3 år. Grunnen var delvis fordi han hadde barn fra før. Jeg kommer ALDRI til å gjøre samme feilen igjen. (Det kan være ok med bare 1 barn, men jeg føler at ungen må være særdeles sjarmerende og søt og voksen for alderen om jeg skal orke. Og små barn opp til 4 årsalderen kan jeg takle. Alt annet er deal breaker for meg). Samtidig greia med uspiselig ex som var ego og aldri gadd hjelpe men samtidig skulle ha alt på sin egen måte, gjorde at jeg sa takk for meg. Fikk både henne og ungene i vrangstrupen rett og slett. 

Stemorsrollen var rett og slett ikke noe for meg, ikke for så store barn iallfall. Følelsen av stress 24/7 kombinert med total sjelefred de ukene de ikke var hos oss, var uutholdelig. Endte jo med at jeg gruet meg til de kom og gledet meg til de skulle dra igjen. 

så, hvor finner man menn 30+ uten barn? Finnes de i det hele tatt? 

 

Anonymkode: 43521...cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, absolutt alle menn over 30 har barn...

Om du går inn på nettsjekkesteder som f.eks. sukker kan du ekskludere menn med barn fra søket ditt. Jeg var på sukker og møteplassen i årevis, og gikk på date med minst 15 barnløse menn over 30. 

Nå har jeg vært kjæreste i over et år med en 32 år gammel barnløs mann jeg traff på det viset. . 

Anonymkode: 920b8...4cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp på at 25% av menn på 40 år er barnløse så burde muligheten for å finne en være relativt stor.:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt alle menn over 30 har barn...

Om du går inn på nettsjekkesteder som f.eks. sukker kan du ekskludere menn med barn fra søket ditt. Jeg var på sukker og møteplassen i årevis, og gikk på date med minst 15 barnløse menn over 30. 

Nå har jeg vært kjæreste i over et år med en 32 år gammel barnløs mann jeg traff på det viset. . 

Anonymkode: 920b8...4cb

Så man kan ekskludere menn med barn på sukker uten å skrive det i profilen? Frykter om jeg skriver det vil jeg fremstå som litt....ja, ego? Selvopptatt? Empatiløs? :P 

Jeg bare ser for meg at det vil få negativ innvirkning på menn som leser profilen min. 

Anonymkode: 43521...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke alpha-hannen (pulbar) i 30 årene er barneløs. Kanskje man må ned på b-laget (mindre pulbar) eller c-laget (nerde-laget) for å finne slike raringer.

Anonymkode: 402a2...7a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man kan ekskludere menn med barn på sukker uten å skrive det i profilen? Frykter om jeg skriver det vil jeg fremstå som litt....ja, ego? Selvopptatt? Empatiløs? :P 

Jeg bare ser for meg at det vil få negativ innvirkning på menn som leser profilen min. 

Anonymkode: 43521...cf0

Når du søker etter menn, kan du ta barn/ikke barn med i søket. Du kan også spesifisere barneønsker i profilen. 

Hvorfor skal du ikke være ærlig i profilen? Det er da mye bedre å si at du ikke ønsker menn med barn fra før, enn at de som har barn blir lurt til å tro at de har sjangs på deg, og så må du avvise dem?

Det er da helt normalt å ikke ønske partnere med barn fra før? Ønsker du en partner som ser ned på folk som ikke ønsker seg stebarn? 

Jeg gikk åpent og ærlig kun for menn uten barn fra før, på samme måte som jeg også spesifiserte at jeg kun var ute etter ikke-røykere og ikke folk som var kraftig overvektig. Jeg vet hva jeg ikke vil ha, og da er det best å være ærlig med en gang, så slipper jeg bryet med å avvise folk uten å såre dem. 

Anonymkode: 920b8...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke alpha-hannen (pulbar) i 30 årene er barneløs. Kanskje man må ned på b-laget (mindre pulbar) eller c-laget (nerde-laget) for å finne slike raringer.

Anonymkode: 402a2...7a4

Morsomt. Så de er altså omvendt innen rangering av kjønn. Det ble sagt at de "dumme" jentene fikk barn først i gamle dager, og nå får altså de "dumme" gutta barn sist??  Hva man lærer på KG.

Godt jeg ikke visste det når jeg fikk den første ved 28, neste ved 30 og siste ved 35....

Mann på 42 :)

Anonymkode: c0628...41f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke alpha-hannen (pulbar) i 30 årene er barneløs. Kanskje man må ned på b-laget (mindre pulbar) eller c-laget (nerde-laget) for å finne slike raringer.

Anonymkode: 402a2...7a4

Dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugevis av barnløse menn på sukker. Har selv valgt å huke av menn med barn der, det er en innstilling du kan bestemme selv der. 

Anonymkode: 4d3f3...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Min mann var 37 da jeg møtte han, han hadde ikke barn. Han var skilt, men fikk ikke barn i sitt første ekteskap, så jo de finnes. Men jeg hadde to barn da og vi har fått et felles, men dette har gått over all forventning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke alpha-hannen (pulbar) i 30 årene er barneløs. Kanskje man må ned på b-laget (mindre pulbar) eller c-laget (nerde-laget) for å finne slike raringer.

Anonymkode: 402a2...7a4

Fordi alfahanner ikke vet hvordan man bruker kondom?

Anonymkode: 72aee...e2a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en annen her var inne på har andelen menn ved 40 års alder som ikke har barn steget voldsomt de siste tjue årene, til nesten 25%, mens den bare er 12-13% for kvinner. Dette skyldes i hovedsak at kvinner har blitt mer økonomisk selvstendige, og er blitt mer kresne i valg av partner. Samtidig er det mange av de mest attraktive mennene som får barnekull nummer to med ny og yngre kone.

Du har med andre ord mange å velge i, men vi er ikke blant de mest attraktive mennene. Mange av mennene i denne gruppen har lite eller ingen utdanning og lavstatusjobber. Jeg har høyere utdanning, for min del er årsaken til at jeg befinner meg i denne gruppen at jeg er sjenert og lite flink til å ta initiativ.

Selv synes jeg at nettdating stort sett er bortkastet tid. Riktignok kan man finne folk man har en del sammenfallende interesser og holdninger med, men det betyr ikke nødvendigvis at man blir forelsket i hverandre av den grunn. For min egen del merker jeg veldig fort om jeg føler noen tiltrekning når jeg møter en av det motsatte kjønn i levende live.

Jeg har et tips til hvordan du skal finne menn som ikke har barn. En fordel med å ikke ha barn er at man har tid til å pleie interessene sine. Meld deg på et eller annet som du synes er gøy der det fins folk av begge kjønn, så tar du det derfra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du fra bygda?
Det er normen i større byer å ikke ha barn etter 30. 

Anonymkode: 72dc8...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke alpha-hannen (pulbar) i 30 årene er barneløs. Kanskje man må ned på b-laget (mindre pulbar) eller c-laget (nerde-laget) for å finne slike raringer.

Anonymkode: 402a2...7a4

Haha :P jeg vet om mange kjekkaser i slutten av tredveårene som er barnløse, problemet er at de lever for godt på at de er så kjekke at de bare vil knulle rundt i hytt og pyne (og jeg har vært så "heldig" å få knulle en av dem og han var veldig nøye på kondombruk, livredd for å gjøre meg gravid). Dette er noen år siden og han her er fortsatt singel, selvsagt på Tinder og er vel ute på byen mer enn en gjennomsnittlig student i Oslo.

Men ellers er jeg egentlig enig, føler at de brukbare mannfolka (som både er kjekke og ålreite) allerede har fått barn i den alderen, mens de som er igjen som barnløse er mannehorene og de som rett og slett ikke får seg kvinnfolk..

Anonymkode: e4cee...9ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke alpha-hannen (pulbar) i 30 årene er barneløs. Kanskje man må ned på b-laget (mindre pulbar) eller c-laget (nerde-laget) for å finne slike raringer.

Anonymkode: 402a2...7a4

:klaske:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha :P jeg vet om mange kjekkaser i slutten av tredveårene som er barnløse, problemet er at de lever for godt på at de er så kjekke at de bare vil knulle rundt i hytt og pyne (og jeg har vært så "heldig" å få knulle en av dem og han var veldig nøye på kondombruk, livredd for å gjøre meg gravid). Dette er noen år siden og han her er fortsatt singel, selvsagt på Tinder og er vel ute på byen mer enn en gjennomsnittlig student i Oslo.

Men ellers er jeg egentlig enig, føler at de brukbare mannfolka (som både er kjekke og ålreite) allerede har fått barn i den alderen, mens de som er igjen som barnløse er mannehorene og de som rett og slett ikke får seg kvinnfolk..

Anonymkode: e4cee...9ed

Syns du motsier deg selv her. Hvis de får pult så får de kvinnfolk. De tar bare ikke steget ut og forplikter seg til de. Vesentlig forskjell, for om de ville så hadde de kunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk menn over 30 som ikke ønsker å sette unge(r) på hvem som helst...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hummels skrev:

Finnes flere barnløse menn over 30 år enn menn med barn. 

Har du statistiske kilder på det? Finnes du de samme på kvinner?Skulle gjerne sjekket det. Takk!

Anonymkode: 72fda...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...