Gå til innhold

Jentasomgikk på Instagram - slår Fotballfrue i manisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jo FF skapt en trend da, være tynnest mulig, med ribbein som vises, løpe 2 mil til dagen og spise minimalt med mat, kutte sukker og karbohydrater. Da er man så flink vet dere, viktigere med syltynne mødre enn å faktisk ta seg av barnet sitt ;)

Det er helt sykt, helt enig. For et fokus, for et press og for en verden vi lever i. :(



Anonymous poster hash: 221fd...dba
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke positivt at mødre også lever sunt og trener, fremfor å presse i seg mat og gå opp minst 10kg i løpet av graviditeten? Trening tar jo ikke hele dagen, så hun har sikkert massevis av tid med ungen også. Bare fordi noen er late, dvaske og småfeite etter graviditet, og foretrekker å late seg, hjelper det ikke å rakke ned på spreke mødre som trener og står på! :)



Anonymous poster hash: 726fc...032
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes filmen var morsom jeg, det er jo litt inspirerende å se øvelser man kan ta samtidig som en fornøyd unge sitte i vognen og ser på. Er jo ikke sånn at mødre som trener ikke har tid til å kose, leke, skifte bleie, gi babyen rene klær og mat. Å trene er jo helt supert, selv om man har blitt mamma! Problemet ligger jo i all kroppspresset, og higet etter å være tynn under graviditen, og at man ikke skal se tjukk ut på barsel. DET er sykt, men trening i seg selv er jo helt normalt.



Anonymous poster hash: bcb79...be9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke positivt at mødre også lever sunt og trener, fremfor å presse i seg mat og gå opp minst 10kg i løpet av graviditeten? Trening tar jo ikke hele dagen, så hun har sikkert massevis av tid med ungen også. Bare fordi noen er late, dvaske og småfeite etter graviditet, og foretrekker å late seg, hjelper det ikke å rakke ned på spreke mødre som trener og står på! :)

Anonymous poster hash: 726fc...032

gå opp minst 10 kilo? Hallo, du har et skrudd forhold til graviditet og vektoppgang. Det er normalt å gå opp mellom 12 og 16 kilo, og dette er ikke fett, det er baby, blod, morkake osv osv. Herre min hatt.

Anonymous poster hash: bcb79...be9

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gå opp minst 10 kilo? Hallo, du har et skrudd forhold til graviditet og vektoppgang. Det er normalt å gå opp mellom 12 og 16 kilo, og dette er ikke fett, det er baby, blod, morkake osv osv. Herre min hatt.

Anonymous poster hash: bcb79...be9

Mente ETTER graviditet om det var vanskelig å forstå.

Anonymous poster hash: 726fc...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre hva problemet er, egentlig? Jeg er mann og bryr meg katten om både fotballfrue og denne dama jeg ikke har hørt om før, men jeg så da ingenting som var skadelig her. Hun trente, og hun hadde også babyen under oppsyn. Jeg satt ikke akkurat og lo, men det var sikkert litt artig og ingen som helst tok noen som helst skade.



Anonymous poster hash: b21aa...08f
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke positivt at mødre også lever sunt og trener, fremfor å presse i seg mat og gå opp minst 10kg i løpet av graviditeten? Trening tar jo ikke hele dagen, så hun har sikkert massevis av tid med ungen også. Bare fordi noen er late, dvaske og småfeite etter graviditet, og foretrekker å late seg, hjelper det ikke å rakke ned på spreke mødre som trener og står på! :)Anonymous poster hash: 726fc...032

Det er anbefalt å gå opp 10 kg + i graviditeten hvis en er normalvektig, så hvorfor skal man unngå det? Er ikke å presse i seg mat å gå opp det babyen veier + annet kroppen trenger.

Er ikke alle mødre som ikke trener de første mnd som er late heller. Babyen sove dårlig, mor kan ha smerter etter fødsel og annet, er ikke for alle det er like rosenrødt med en gang. Ingenting galt i å trene, men det virker så... Intenst ut på en måte å legge det ut sånn.

Anonymous poster hash: 2b94a...287

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er anbefalt å gå opp 10 kg + i graviditeten hvis en er normalvektig, så hvorfor skal man unngå det? Er ikke å presse i seg mat å gå opp det babyen veier + annet kroppen trenger.

Er ikke alle mødre som ikke trener de første mnd som er late heller. Babyen sove dårlig, mor kan ha smerter etter fødsel og annet, er ikke for alle det er like rosenrødt med en gang. Ingenting galt i å trene, men det virker så... Intenst ut på en måte å legge det ut sånn.

Anonymous poster hash: 2b94a...287

I naturen og for mange, mange år siden, før mcdonalds fantes, spiste jo ikke gravide på langt nær så mye som vi spiser nå til dags. Og jeg tror ikke mennesket er skapt for å dytte i seg mat som vi gjør i 2014. Menneskene så jo MYE slankere ut før, alle så jo ut som det vi sier er styggtynt nå til dags. Fotballfrue så jo ut til å veie nesten det samme som før graviditeten, og folk måper og kaller hun usunn. DET provoserer meg. Det er valgfritt om man velger å trene og spise sunt eller ikke, men da syns jeg ikke de som ikke har trent og som spiser usunt og ER generelt usunne, skal rakke ned på de som jobber hardt for å få en flott kropp og være sunne under graviditeten.

Det var hele poenget med det jeg skrev, hvor jeg var krass og "ille".

Anonymous poster hash: 726fc...032

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt i å trene, men det virker så... Intenst ut på en måte å legge det ut sånn.

Anonymous poster hash: 2b94a...287

Men igjen, hva galt har skjedd?

Som sagt er jeg en mann som er svært lite interessert i disse bloggerne, men jeg forstår bare ikke hva som er galt med dette. Er ikke hele poenget å høre om hva de gjør i løpet av dagen sin? Generelt er det å skrive blogger og legge ut treningsvideoer noe av det dølleste jeg kan tenke meg, utover å lese blogger og titte på treningsvideoer (uten at det er noe gærent i det av den grunn, det skader ikke meg), men mye av greia er vel nettopp at de skriver om og legger ut bilder av det de gjør. Hun bruker litt av tiden på å trene og legger blant annet ut noe med trening også. Litt av dagen gikk med på trening, og da ble det lagt ut et videoklipp der hun trener - med barnet ved siden av.

Og det å løpe opp og ned en trapp utelukker da ikke muligheten for å "nyte tiden med babyen". Tren, dans, les en bok, spis eller lek med babyen. Så lenge det ikke går på bekostning av noe annet, hvilket jeg ikke kan skjønne at dette gjør, kan jeg ikke forstå hva problemet skulle vært.

Anonymous poster hash: b21aa...08f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men igjen, hva galt har skjedd?

Som sagt er jeg en mann som er svært lite interessert i disse bloggerne, men jeg forstår bare ikke hva som er galt med dette. Er ikke hele poenget å høre om hva de gjør i løpet av dagen sin? Generelt er det å skrive blogger og legge ut treningsvideoer noe av det dølleste jeg kan tenke meg, utover å lese blogger og titte på treningsvideoer (uten at det er noe gærent i det av den grunn, det skader ikke meg), men mye av greia er vel nettopp at de skriver om og legger ut bilder av det de gjør. Hun bruker litt av tiden på å trene og legger blant annet ut noe med trening også. Litt av dagen gikk med på trening, og da ble det lagt ut et videoklipp der hun trener - med barnet ved siden av.

Og det å løpe opp og ned en trapp utelukker da ikke muligheten for å "nyte tiden med babyen". Tren, dans, les en bok, spis eller lek med babyen. Så lenge det ikke går på bekostning av noe annet, hvilket jeg ikke kan skjønne at dette gjør, kan jeg ikke forstå hva problemet skulle vært.

Anonymous poster hash: b21aa...08f

Men igjen, hva galt har skjedd?

Som sagt er jeg en mann som er svært lite interessert i disse bloggerne, men jeg forstår bare ikke hva som er galt med dette. Er ikke hele poenget å høre om hva de gjør i løpet av dagen sin? Generelt er det å skrive blogger og legge ut treningsvideoer noe av det dølleste jeg kan tenke meg, utover å lese blogger og titte på treningsvideoer (uten at det er noe gærent i det av den grunn, det skader ikke meg), men mye av greia er vel nettopp at de skriver om og legger ut bilder av det de gjør. Hun bruker litt av tiden på å trene og legger blant annet ut noe med trening også. Litt av dagen gikk med på trening, og da ble det lagt ut et videoklipp der hun trener - med barnet ved siden av.

Og det å løpe opp og ned en trapp utelukker da ikke muligheten for å "nyte tiden med babyen". Tren, dans, les en bok, spis eller lek med babyen. Så lenge det ikke går på bekostning av noe annet, hvilket jeg ikke kan skjønne at dette gjør, kan jeg ikke forstå hva problemet skulle vært.

Anonymous poster hash: b21aa...08f

HELT enig. Tror det kalles sjalusi.

Anonymous poster hash: 726fc...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke positivt at mødre også lever sunt og trener, fremfor å presse i seg mat og gå opp minst 10kg i løpet av graviditeten? Trening tar jo ikke hele dagen, så hun har sikkert massevis av tid med ungen også. Bare fordi noen er late, dvaske og småfeite etter graviditet, og foretrekker å late seg, hjelper det ikke å rakke ned på spreke mødre som trener og står på! :)

Anonymous poster hash: 726fc...032

SLIK FORDELER VEKTEN SEG:

Barnet: ca. 3,5 kilo

Fostervann: ca. 0,8 kilo

Bryster: ca. 0,4 kilo

Væske i vevet: ca. 1,2 kilo

Morkake: ca. 0,6 kilo

Livmor: ca. 1,0 kilo

Blodvolum: ca. 1,2 kilo

Fettreserver: ca. 3,5 kilo

TOTALT: ca. 12,2 kilo

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SLIK FORDELER VEKTEN SEG:

Barnet: ca. 3,5 kilo

Fostervann: ca. 0,8 kilo

Bryster: ca. 0,4 kilo

Væske i vevet: ca. 1,2 kilo

Morkake: ca. 0,6 kilo

Livmor: ca. 1,0 kilo

Blodvolum: ca. 1,2 kilo

Fettreserver: ca. 3,5 kilo

TOTALT: ca. 12,2 kilo

OK, OG JEG MENTE ETTER GRAVIDITET.

Anonymous poster hash: 726fc...032

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Manisk? Jeg ser på resten av bildene hennes og hun er da normalt slank. Nei, her er det typisk lubne/feite kvinnfolk som er irritert over at andre klarer å spise sunt og trene etter de har fått unge.
Greit nok dere vil sitte på ræva og spise potetgull mens dere "tar dere av barnet", men må dere kritisere alle som velger noe annet enn rævsitting og potetgull? Skikkelig stakkarslig. Standard prosedyre blant lubne/feite kvinnfolk, kalle alle som ikke er lubne/feite for maniske pinnedyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manisk? Jeg ser på resten av bildene hennes og hun er da normalt slank. Nei, her er det typisk lubne/feite kvinnfolk som er irritert over at andre klarer å spise sunt og trene etter de har fått unge.

Greit nok dere vil sitte på ræva og spise potetgull mens dere "tar dere av barnet", men må dere kritisere alle som velger noe annet enn rævsitting og potetgull? Skikkelig stakkarslig. Standard prosedyre blant lubne/feite kvinnfolk, kalle alle som ikke er lubne/feite for maniske pinnedyr!

Ja, er skikkelig feit...

Det blir for dumt å henge alt på knaggen sjalusi. Jeg er helt normalvektig. Jeg undres fordi jeg ikke skjønner hvorfor det må loggføres til andre mennesker. Ok med trening, men gjør det for deg selv, ikke for å få likes. Lurer på hva det gjør med barn å ha mødre som er så opptatt av anerkjennelse, og det må være lov til å undre seg.

Anonymous poster hash: 2b94a...287

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, er skikkelig feit...

Det blir for dumt å henge alt på knaggen sjalusi. Jeg er helt normalvektig. Jeg undres fordi jeg ikke skjønner hvorfor det må loggføres til andre mennesker. Ok med trening, men gjør det for deg selv, ikke for å få likes. Lurer på hva det gjør med barn å ha mødre som er så opptatt av anerkjennelse, og det må være lov til å undre seg.

Anonymous poster hash: 2b94a...287

Det er også en form for sjalusi da. Normalvektig vs trent er stor forskjell faktisk. Hvis folk vil fortelle at de trener så er vel ikke det sitt problem?

Anonymous poster hash: 726fc...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også en form for sjalusi da. Normalvektig vs trent er stor forskjell faktisk. Hvis folk vil fortelle at de trener så er vel ikke det sitt problem?

Anonymous poster hash: 726fc...032

Ditt*

Anonymous poster hash: 726fc...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, OG JEG MENTE ETTER GRAVIDITET.

Anonymous poster hash: 726fc...032

:rope: OKAI, DA ER DET GREIT!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...