Gå til innhold

Store hender, stor....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som tror det har noen sammenheng mellom store hender og stort

utstyr? Eller er dette en myte?

Min mann har store hender og ja....

Dette er vell bare en tilfeldighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Dette er tull! Jeg har store hender, stor nese, store føtter, lange fingre, men dessverre har jeg liten p....!Det eneste mine store hender har gjort, er at det ser helt latterlig ut å onanere! Hendene skjuler jo hele p....! Så, nei, ingen kroppsdeler kan gi en sikker indikasjon på hva som venter under smekken! - Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kanskje, Kanskje ikke...... ingen vet vel med sikkerhet at stor nese, store hender, lange underarmer, store føtter osv. har noen innvirkning på penisstørrelsen.

Det man med sikkerhet kan fastslå er at det uansett vil finnes unntak om dette stemmer, at en mann som har alle tegn på å ha en stor P*kk i buksa.... viser seg å ha en liten en.

Uansett, en penis har en fantastisk evne til å vokse seg stor.... og de minste vokser mer enn de store.... det er bevist gjennom en rekke undersøkelser.... så i stiv tilstand er ikke forskjellen så stor allikevel.

Hilsen en Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

icon_biggrin.gif av Harald!

Ingen "regel" uten unntak tydligvis icon_wink.gif

Og forresten så er alle blondiner dumme. Du kan se på hårfargen hvilket nivå av intelligens de har.

Vibeke icon_smile.gif (selv blondine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibeke:

Vet du hvorfor alle blondinevitser er så korte?

For at brunettene skal klare å huske dem...

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Helt greit Vibeke!

Det er ikke greit å føle seg til de grader utilstrekkelig, men uten selvironi hadde vel de færreste overlevd... icon_smile.gif

Livet går videre uansett liten eller stor p*kk.... - Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt på dette, det er liksom ikke noe man bare kan spørre om (og jeg har bare hatt en kjæreste som jeg har sett naken...) Men det er jo faktisk sånn vi er lagd ift proporsjoner. Fotbladet ditt er like langt som underarmen din (mål på innsiden fra albu til båndledd). Vi er like lange fra hæl til isse som fra fingerspiss til fingerspiss.

Hadde jo vært litt festlig da hvis man kunne med et lite blikk på hender/føtter eller andre kroppsdeler, se hvor stor penis en mann har (eller kanskjer bare veldig ubehagelig og litt ekkelt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Kylie, Kylie; hør nå her!

Føttene mine er mindre enn underarmene mine! Helt sant!

Full panikk her nå fordi jeg ikke er helt normal; jeg oppfyller kanskje hårfargekriterier, men på føttene sviktet jeg!

icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Organet mitt er like langt som det lengste håret på hodet mitt ?!

Er jeg normal, eller ?

Hva skjer om jeg napper det ut ? (håret altså )eller når jeg blir gammel og mister håret. Mister jeg kona og da ?

Hilsen en chris med laaangt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er det nok tullprat om denne penisstørrelsen, hverken sko arm eller håndstørrelsen har det minste sammenheng med størrelsen på kjønnsorganet.

Faktisk så skal vi menn slutte å tenke på dette i det hele tatt, det er kvinnens ansvar å gjøre så mange knipeøvelser at hun er god og trang for enhver størrelse.

Male Volent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...dere snakker jo bare tull. Forresten vet alle at damer med store pupper har de trangeste kusene...

Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Pupper, ja...

Noen damer har pupper som sier "hei"

Andre har pupper som sier "nei,

disse, gutten min, er ikke ment for deg"

Kroppsspråk, kaller man sånt.

Nemlig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke ofte jeg svarer på spørsmål her men...

Min erfaring er at de som har store hender i forhold til resten av kroppen også har en stor en! Man må altså se på kroppens ledd i forhold til kroppstørrelse.

Jeg har ihvertfall aldri møtt en mann med små hender og en stor en.

Hender er dessuten veldig fascinerende på mange måter. Store hender uttrykker også både fysisk og psykisk styrke etter min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Akkurat som store pupper også alltid vitner om en trang mus.

Dessuten ser de fleste menn på store pupper som tegn på psykisk styrke hos en kvinne.

Til foregående innlegg: Ærlig talt, voks opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og sykopater har gjerne små, vaspete, pløsete hender..

Jeg har små hender, småe pupper, min vennine har store hender og store pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...