Gå til innhold

Store hender, stor....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Og her har vi enda flere anonyme som er tøffe nok til å slenge dritt, men ikke "guts" nok til å stå frem med sine meninger.

Feigt, feigt, feigt.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjentatte ganger har undersøkelser vist at man ikke kan se antydninger til størrelse på penis ved å titte på andre kroppsdeler. Man skulle tro at en svær kar garantert hadde større enn en liten, men dengang ei. Beklager jenter, det er ingen annen metode å finne det ut på enn å flerre av oss buksene.... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg begynte å rote ordentlig med en type med store føtter, høy, mørk og store hender, men oppdaget at han hadde en meget liten p...., da lurer jeg på når alt stemmer hvordan i all verden kan utstyret være så lite.. hmmm tenkesak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kristian(71): er det så innmari viktig for deg å vite hvem som vet dette om mannfolk???

Er jeg mindre seriøs fordi jeg velger å være anonym på dette område som jeg- i motsetning til mange andre - faktisk finner å være ganske privat.

Den eneste grunnen til at jeg svarte er at jeg har litt erfaring her, og jeg tør påstå at jeg ved å se på en manns hender med rimelig god sikkerhet kan si hva han har mellom beina. Og mellom ørene!

Men selvfølgelig det finnes jo alltid unntak, men jeg har ennå ikke opplevd det her.

Jeg har forresten aldri sagt at det er størrelsen det kommer an på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til anonym

Jeg gir blaffen i hvem som vet dette om mannfolk og det var ikke det jeg kommenterte. Min reaksjon var til den/de anonyme som slang dritt til hverandre og det syns jeg er feigt å gjøre som anonym, om du mener noe annet så er det helt greit, men du får tåle at jeg sier min mening også. Dessuten ser det ut som om moderator var enig med meg i min vurdering når det gjaldt drittslengningen og derfor er det nå slettet.

Så til å kommentere det tråden egentlig handler om, det er bra at du er klar over at det finnes unntak fra sammenhengen mellom store hender, bein, nese osv. og størrelsen på det mannen har mellom beina. Vi gutta som har sett en del nakene menn i dusjen vet nemlig godt at dette ikke kan fastslås med sikkerhet.

At det skulle være noen sammenheng mellom størrelse på hender og hva en mann har mellom øra, ja det har jeg aldri hørt før, så det får du ha meg unnskyldt for at jeg ikke tror noenting på..... men det er mitt problem. Du er selvsagt i din fulle rett til å velge deg ut menn etter størrelsen på hendene hans.

_________________

Kristian (71)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kristian (71) den 2002-06-06 23:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kritian(71): har jeg sagt at jeg velger menn etter størrelsen på hånda? Hadde jeg da kun gått etter de med store hender hadde jeg ikke hatt noen å sammenligne med!

At du ser menn i dusjen; hva har det med saken å gjøre; de er da vel ikke klare til samleie da? Hvordan den ser ut i slapp tilstand er jo ikke så interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og dessuten - en interessant opplysning til -så forteller også fingrenes form en hel del, lengde - tykkelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ooops - det var noe jeg holdt på å glemme - jeg ser kun på hender, ikke de andre kroppsdelene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooups.... jeg har visst tynne fingre.... da MÅ jeg jo ha tynn p*kk også.... og fingrene mine vrir seg litt mot høyre, så da MÅ jo p*kken min gjøre det også, og fingrene mine har ikke noen knekk, altså kan ikke p*kken min ha det heller..... Kanksje jeg egentlig har små hender også.... kanskje det vil si at jeg har liten p*kk??? Nå fikk jeg noe utrolig dårlig selvtillit av alle disse jentene som vet mer om det mannlige kjønnsorgan enn det selv menn vet.... Tør snart ikke vise meg blant folk..... Alle vil se på hendene mine og vite at jeg har liten p*kk....

Nei, vent nå litt, p*kken min heller faktisk mot venstre, og den har en liten knekk slik at den peker rett mot sky.... vil dette si at teorien om at man kan lese av hendene hvordan p*kken ser ut bare er svada? Kanskje jeg allikevel ikke er så liten som jeg fryktet i noen små sekunder? Kanskje jeg ikke er så tynn allikevel? icon_smile.gif (Nå skulle jeg hatt sånn le-meg-ihjel-tegn her, men så kunnskapsrik er jeg ikke....) icon_smile.gif

Nei, jeg sier det igjen, den eneste måten å finne ut størrelsen er å flerre av oss buksene.... Dere må gjerne forsøke på meg!!! icon_smile.gif Hehehe!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Anonym, anonym!

Du som startet tråden her og som svarer med samme mynt litt lenger uti røklet:

Utifra innleggene dine så spør jeg:

Er du blond du også, eller?

icon_razz.gif

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i følge egen erfaring har det vært god overenstemmelse mellom størrelse på hender og størrelse på p##k. men nå har jeg jo ikke akkurat noe statistisk sett stort nok utvalg icon_biggrin.gif uansett: synes store hender er super sexy, men det har mye med å gjøre at jeg tenner på forskjellene mellom kvinner og menn, dvs at jeg liker en mann med hår på brystet etc, og dermed også store hender icon_smile.gif

men, men. det er min smak

klem fra tingeling12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...