Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert hvis noen kom kledd slik i ditt bryllup?


Gjest Keljo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Uanonymbruker

NEI!! Og jeg er egentlig en sånn en som ikke tar bekledning særlig seriøst. Kom heller i joggebukse, eller grilldress sier jeg.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første jeg tenker er at den kjolen satt ikke bra på henne, hverken den ene eller andre veien.. Hun kunne lett funnet en kjole som hadde kledd henne helt nydelig. I den kjolen ser det alt annet enn elegant og pent ut.

Det andre som slår meg er at hvordan kan hun ta så mye som et steg frem eller tilbake uten at den glir opp til korsryggen?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det så fullstendig latterlig ut. Kommer hun slik i et bryllup kommer flere til å le av henne...

Anonym poster: ab566a78e7141c2a73a7df5be95cb82a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at alt er feil, det alt for lange gråhvite exstensionhåret, etterveksten, den orange spraytanfargen, strømpebuksa, kjolen, utringingingen og ikke minst størrelsen på kjolen. Skulle hun brukt den i et party burde den vært 2-3 størrelser større. Uff, synd, hun kan sikkert se pen ut hvis hun prøver.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at alt er feil, det alt for lange gråhvite exstensionhåret, etterveksten, den orange spraytanfargen, strømpebuksa, kjolen, utringingingen og ikke minst størrelsen på kjolen. Skulle hun brukt den i et party burde den vært 2-3 størrelser større. Uff, synd, hun kan sikkert se pen ut hvis hun prøver.

Feilen hennes er at hun prøver å være det hun tror er ei pen jente, når hun faktisk garantert er en pen jente uten alt det du nevner.

Håret hennes, det siste stykket, det ser jo ut som en type tau. Hun er jo også helt mørk i hodebunnen, er hun egentlig brunette?

Hun gjør seg selv stygg, det er synd.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my god. Stakkars jente som ikke skjønner at det der ikke er sømmelig. Den er altfor kort uansett anledning! Mønsteret på strømpebuksa har jo til og med sluttet for den er så høyt oppe! Herregud!! Så utrolig flaut for henne.

Anonym poster: 3836680623bbb3a9504623dd9fd1135e

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Jeg bryr meg egentlig ikke om hvordan folk går kledd, men det der var ikke bra. Kjolen, extensionet, sminken...synes det var litt voldsomt...

Og i bryllup? Men måtte vel bare oversett det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Feilen hennes er at hun prøver å være det hun tror er ei pen jente, når hun faktisk garantert er en pen jente uten alt det du nevner.

Håret hennes, det siste stykket, det ser jo ut som en type tau. Hun er jo også helt mørk i hodebunnen, er hun egentlig brunette?

Hun gjør seg selv stygg, det er synd.

Ja hadde hun vært naturlig og kledd seg annerledes hadde hun vært nydelig

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser faktisk til og med forsterkningene i skrittet på strømpebuksa. Nei fy faen, det der blir faktisk for dumt.

Anonym poster: 3836680623bbb3a9504623dd9fd1135e

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser faktisk til og med forsterkningene i skrittet på strømpebuksa. Nei fy faen, det der blir faktisk for dumt.

Anonym poster: 3836680623bbb3a9504623dd9fd1135e

Så det samme jeg også, måtte nå le litt for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...