Gå til innhold

Ny video av Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dampende het visstnok. Så nettopp henne i brudekjolen og kjente henne nesten ikke igjen. Photoshoopet? Hun hadde også meget store pupper, silikon?

Hvorfor må alle norske artister kle av seg for å synge?

Anonym poster: 480720156e5f4fccd8aff4316e7e2a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må alle norske artister kle av seg for å synge?

For å få fokuset bort fra den begredelige låta de fremfører. Klager ikke i Tones tilfelle.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone D. er og blir en taper, når hun må selge seg som et produkt via kroppen sin.

Anonym poster: edf267ec0343921f546294d13de09f1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gjør jo det. Fotballfrua også, hun lager jo dagens antrekk hver eneste dag. Hun selger seg selv hun også, kun for å tjene penger.

Så fin jente som Tone er, kunne fint klart seg uten det wannabe sexy imaget. Kanskje det er Aksel som vil se henne naken alle veier? ;)

Anonym poster: 480720156e5f4fccd8aff4316e7e2a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er ei søt og flott jente, men synge kan hun ikke. Det hjelper heller ikke å ta av klærene annet enn i pr-sammeheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må alle norske artister kle av seg for å synge?

Anonym poster: 480720156e5f4fccd8aff4316e7e2a22

Men det gjør da ikke alle norske artister.

Anonym poster: 3bf76522682c026e0b690185c48190f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør da ikke alle norske artister.

Anonym poster: 3bf76522682c026e0b690185c48190f3

de som har talent, trenger ikke kle av seg. Trangen til å kle av seg er ofte omvendt proposjonal med talent

Anonym poster: 3b887eefe53f8b300690b78ed1757c27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Tone jeg, hun er kjempepen. Men skjønner ikke hvorfor hu står så framoverbøyd hele tida, også har hun noen rare ansiktsuttrykk innimellom :P prøver liksom å flørt med kamera eller noe sånt også ser det bare rart ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de som har talent, trenger ikke kle av seg. Trangen til å kle av seg er ofte omvendt proposjonal med talent

Anonym poster: 3b887eefe53f8b300690b78ed1757c27

Vel, vil kalle feks Madonna ganske legendarisk og talentfull, men hun er nu lettkledd hun og, selv oppi åra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Tone er utrolig søt, men videoen var intetsigende og dårlig utført. Hun synger ikke noe bra, virker som ei snill jente, tror hun har overlevd i bransjen basert på det kombinert med å være villig til å selge seg selv og kroppen/utseendet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Er ikke dette en debatt som egentlig har pågått siden Elvis ble sensurert på TV pågrunn av hans "svingende" hofter? Han hadde faktisk talent, og kledde av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gulfugl

Irriterer meg litt over at det at hun er lettkledd havner øverst på div. nettaviser, men ellers kan hun gjøre hva hun vil for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loverdose

Er det bare meg eller er Tone Damli sinnssykt prkåt for tiden...? Minst en gang i uken står det et eller annet om henne på VG nett... Og det trenger ikke akkurat være noe interessant heller.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjør da vel bare som stort sett alle andre artister gjør? Hvorfor i huleste er det så farlig nå plutselig?

Latterlig hele debatten, la nå jenta gjøre som hun vil så kan de som liker videoen se på den og så kan resten holde brødhølet lukka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Er det bare meg eller er Tone Damli sinnssykt prkåt for tiden...? Minst en gang i uken står det et eller annet om henne på VG nett... Og det trenger ikke akkurat være noe interessant heller.

Det er nok heller VG som er kåte på Tone :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bite me.....

1. Vi lever i 2012, ikke i 1940. Du skal ikke gå mange meter før du ser lettkledde jenter. Det er vanlig. Da er det ikke så rart at artiser gjør det. Hvorfor skal ikke Tone kunne gå lettkledd, når Rihanna, Lady Gaga og en haug med andre gjør det? Jeg vet at de ikke kan sammenlignes, men Tone er faktisk en artist hun og, som gjør det veldig bra. Dessuten har hun en fantastisk, veltrent og sunn kropp. Hadde jeg hatt en like attraktiv kropp, skulle jeg jaggu meg vist den fram litt mer jeg og!

2. Det er nok ikke Tone som ringer til vg og spør om de vil lage en jalla artikkel om noe fra hennes liv.......

HEIA TONE!

Anonym poster: 7c1c6b5307f89a0fe0d51ccdcc290092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nakenheten eller ei pen jente jeg synes er provoserende i denne debatten. Det er begrunnelsene de kommer med. At man må spille på sex for å selge. Bullshit! det er bare å ramse opp; Marit Larsen, Susanne Sunnfør, Adele osv.

Jenta står der, ser flott ut, for all del, men det er too much information. Hvor er musikken?

Jeg blir luta av alt maset. Og det er til stor del medienes skyld, fullstendig besatt. Så en artikkel fra bryllupet til Daniel Franck, hvem var det de stakk kameraet i trynet på? Skulle de absolutt ha en kjendisartikkel kunne de vel heller gitt brudeparet opppmerksomheten. Klask på lanken til meg for i det hele tatt å ha lest.

Beyoncè som de sammenligner ned iblant når det gjelder å kle av seg; vel, hun kan synge som få, skrive musikk, danse kan hun og gitt. Jommen....Så jada man selger nok kanskje mer med sexy påkledning, men det ligger som regel en del talent og god låtskriving bak. Personlig tror jeg Tone hadde hatt bedre av å skifte management for det som er nå synes jeg ikke gjør jobben sin med tanke på den forrige videoen. Nå har jeg ikke sett den nye da :natti::fnise: Men de er nå stort sett like.

Forresten ikke noe mer begistra for de som gir lettkledde artister skylda for all verdens elendighet. Det finnes en middelvei...

Puh......

Endret av Cordelia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den nye musikkvideoen var dødskul jeg.. :)

Edit: og jeg liker ikke dama engang!

Endret av Susih89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Hadde vært varmt for henne om hun ikke skulle vært lettkledd i syden! Kanskje greit hun var det så hun ikke døde av dehydrering eller solstikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...