Gå til innhold

Ny video av Tone Damli


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eric saade er kjekk!!

Men jeg skjønner ikke helt musikkvideoen. Skal de være kjærester, eller lysr på hverandre uten å kunne være sammen?

Anonym poster: b8fda8e65869828e8ff85799098a6d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eric saade er kjekk!!

Men jeg skjønner ikke helt musikkvideoen. Skal de være kjærester, eller lysr på hverandre uten å kunne være sammen?

Anonym poster: b8fda8e65869828e8ff85799098a6d97

Ja :)

Handler om at de begge to er sammen med noen de egentlig ikke vil være sammen med, for de vil helst ha hverandre.

Så videoen i morges, syns den forrige videoen var "verre" mtp. kropp og nakenhet. Men etterpå tenkte jeg "jøss, det var 4 min av livet mitt jeg kunne brukt til noe helt annet" :sjenert:

Anonym poster: b540e3c21563c0d0ec7330a3937a3136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker videoer som er litt mer kunstneriske, eller forteller en historie... Annet enn "jeg vil knulle deg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Axel som har slik kone som må ha oppmerksomhet hele tiden :fnise:

Anonym poster: 480720156e5f4fccd8aff4316e7e2a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Stakkars Axel som har slik kone som må ha oppmerksomhet hele tiden :fnise:

Anonym poster: 480720156e5f4fccd8aff4316e7e2a22

Han er jo lik selv. Det er jo en viss ekshibisjonismetrang som gjør at noen velger å bli skuespillere/sangere/musikere o.l

Tenk om ingen hadde oppmerksomhetstrang, da hadde vi ikke hatt TV eller radio eller teater eller musikkutgivelser, hadde ikke det vært kjedelig?

Endret av Uanonymbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Axel som har slik kone som må ha oppmerksomhet hele tiden :fnise:

Anonym poster: 480720156e5f4fccd8aff4316e7e2a22

Det er jo jobben hennes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke dette en debatt som egentlig har pågått siden Elvis ble sensurert på TV pågrunn av hans "svingende" hofter? Han hadde faktisk talent, og kledde av seg.

Men det endrer ikke det faktum at Tone D. mangler talent - avkledd og påkledd.

Anonym poster: 5f38f063e2731eff6942f2662947c295

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Men det endrer ikke det faktum at Tone D. mangler talent - avkledd og påkledd.

Anonym poster: 5f38f063e2731eff6942f2662947c295

Vel, intensjonen bak utsagnet mitt var vel at det har vært mange talentfulle artister som har spilt på nakenhet og sex og ikke noe som kun er forbundet med artister uten talent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kropp hun har sier jeg bare!! Heldig :D Og er det bare meg, eller virket hun og eric som et mer sannsynlig par enn tone og aksel? :fnise:

Anonym poster: e5a252ad2262f09cb53387358f487822

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Men det endrer ikke det faktum at Tone D. mangler talent - avkledd og påkledd.

Anonym poster: 5f38f063e2731eff6942f2662947c295

Det er jo et tankekors at Tone Damlie ble nr 2 i Idol, mens vinneren det året (Jorun Stiansen) er det knapt noen som husker. Det handler om dyktig management og flinke promotører rundt henne, for hun er ikke spesielt god til å synge. Hun har en sånn søt, helt vanlig jentestemme uten særpreg, og kan kun synge lett pop. Stiansen har jo en mye bedre, mer allsidig stemme.

Når det er sagt, synes jeg Tone er ei søt jente som er et positivt forbilde for småjenter, i motsetning til mange andre "kjendiser". Og jeg synes det er hyggelig at hun og mr. Hennie skal gifte seg. Norges svar på Beckhams ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Dette var noe av det mest uskyldige jeg har sett på lenge. Har sett skriverier om at Tone spiller så utrolig mye på sex, og må si jeg ble overrasket når jeg ser at det kun var dette det var snakk om.

Klart at hun spiller på sex. Hva annet skal hun spille på når hun ikke er noe Adele vokalmessig? Hun er ei pen jente, og hun tjener på å spille på kroppen sin. Det er kanskje ikke fullstendig moralskt riktig, men det er fullt forståelig. Dette er karrieren hennes, og hun gjør alt for å holde på den.

Å sammenligne henne med Susanne Sundfør og Adele er bare tåpelig. De er jo ikke sammenlignbare i det hele tatt, da Tone faktisk ikke er spesielt flink å synge.

Men pen er hun! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sammenligne henne med Susanne Sundfør og Adele er bare tåpelig. De er jo ikke sammenlignbare i det hele tatt, da Tone faktisk ikke er spesielt flink å synge.

Eh, de utgir seg alle for å gå under paraplyen artist, så jo jeg tror det.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Eh, de utgir seg alle for å gå under paraplyen artist, så jo jeg tror det.

Ja, de gjør det. Men det går an å tenke i nyanser likevel. Du har storslagne artister, gode artister, middelmådige og dårlige. Tone er en av de middelmådige, på grensen til dårlig.

Det er jo logisk at f.eks Celine Dion ikke behøver å spille på sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår delvis kritikken, men hvorfor skal hun "straffes" når slike videoer er hverdagskost i USA feks.? Jeg er ikke fan av "hvis alle andre gjør det, gjør jeg det også", men det er en video med en sunn kropp, kjærlighet og fine omgivelser.

Hva er greia?

Anonym poster: 5d6c17698bf9d71c0a2f36226953300f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke kle av seg for å selge. Se på Bertine Zetlitz, Elisabeth Bettan Andreassen, Hanne Krogh, Susanne Sundfør, Sissel Kyrkjebø med flere. De er blitt rike av sangtalenter. Skal dagens unge bli like dyktige og ha dette som levebrød så kler de av seg. Jeg tror ikke de vinner på denne kroppsfikseringen. Hanne Krogh har da aldri vært en slank sylfide heller, men solgt plater i bøtter og spann. Er man naturlig dyktig så trenger man ikke spille på kropp og sex.

Anonym poster: 480720156e5f4fccd8aff4316e7e2a22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de gjør det. Men det går an å tenke i nyanser likevel. Du har storslagne artister, gode artister, middelmådige og dårlige. Tone er en av de middelmådige, på grensen til dårlig.

Det er jo logisk at f.eks Celine Dion ikke behøver å spille på sex.

Det er jo det jeg gjør. Et eksempel på at argumentene de bruker ikke holder mål. Poenget er at de markedsfører Tone som en artist i verdensmålestokk(som mål å nå dit), når hun ikke er det. Uansett hvor mye hun prøver kommer hun nok aldri til å nå opp til andre internasjonale som gjør det samme. Hadde folkene rundt henne brukt litt mer energi på å produsere ting av mer kvalitet(det er utrolig hvor mye den rette produksjonen har og si) er det derimot mulig at kunne nådd litt lenger opp. Sånn som det er nå, har man nesten glemt at det faktisk er musikk hun driver på med.

Jeg må nok rette litt på meg selv, for det finnes nok en del middelmådige artister som selger tonnevis selv om de ikke har det største sangtalentet, men da ligger det et stort maskineri bak. Og artistene har også ofte en "IT-faktor" fra før. Tone mangler det lille ekstra der.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo det jeg gjør. Et eksempel på at argumentene de bruker ikke holder mål. Poenget er at de markedsfører Tone som en artist i verdensmålestokk(som mål å nå dit), når hun ikke er det. Uansett hvor mye hun prøver kommer hun nok aldri til å nå opp til andre internasjonale som gjør det samme. Hadde folkene rundt henne brukt litt mer energi på å produsere ting av mer kvalitet(det er utrolig hvor mye den rette produsjonene har og si) er det derimot mulig at kunne nådd litt lenger opp. Sånn som det er nå, har man nesten glemt at det faktisk er musikk hun driver på med.

Jeg må nok rette litt på meg selv, for det finnes nok en del middelmådige artister som selger tonnevis selv om det ikke har det største sangtalentet, men da ligger det et stort maskineri bak. Og artistene har også ofte en "IT-faktor" fra før. Tone mangler det lille ekstra der.

Ja, se for eksempel Britney som ikke har noen spesiel sangstemme å skryte av. Hun er en helt rå entertainer, og det er jo såklart det som har gitt henne suksessen hun har - ikke den bare magen.

Jeg tviler ikke på at Tone har talenter innenfor andre områder, det er jo tydelig at hun er en oppegående jente. Men innenfor det hun driver med nå, altså å være en artist, så mangler hun egentlig alt. Hun kan ikke synge eller danse/opptre, det skorter også på engelsken noe som drar inntrykket enda lenger ned dessverre.

Anonym poster: 5f38f063e2731eff6942f2662947c295

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Tone skal satse på julekonsertmusikk.

Anonym poster: 480720156e5f4fccd8aff4316e7e2a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gulfugl

Det er nok heller VG som er kåte på Tone :ler:

Er nok like mye det, ja. Er så utrolig åpenbart hvor søkte ting vg og db klarer å presse opp på forsiden bare fordi det gir mange klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe særlig om at Tone kler av seg og spiller så utrolig mye på sex. Hvorfor?

Fordi størsteparten av fansen hennes er under 12 år.

Jeg er ikke sjalu på Tone. Hun er kanskje den vakreste dama i Norge og har en kjempefin kropp, men jeg blir ikke usikker på meg selv av den grunn. Men jeg er 27 år.

Hadde jeg vært 12 hadde jeg sannsynligvis blitt veldig påvirket av henne, og fått inntrykket av at man må være pen og spille på sex for å bli populær og lykkes,noe som stemmer i Tones tilfelle, for let's face it, hun hadde aldri nådd langt i idol hvis hun var mindre attraktiv.

På mange måter er hun et godt forbilde, hun er opptatt av å spise sunt, trene og er ei positiv jente, men sånn jeg ser det ødelegger hun alt ved å kle av seg i musikkvideoer og i bladet.

Og jeg må le hver gang hun og alle andre lettekledde kjendiser trekker frem janteloven og "de er bare misunnelige". Nei, jeg er ikke misunnelig på Tone, Linni, Lene Alexandra, Eric Saade, en hvilken som helst fotballspiller, eller noen andre, jeg synes bare det er dumt at man må kle av seg for oppmerksomhet!

Anonym poster: 0e698c9e97c5d6a09ca2198ca74314de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...