Gå til innhold

Kjole i bryllup


Papilio

Anbefalte innlegg

Hei og hopp.

I sommer skal jeg i bryllup til noen jeg så vidt kjenner.

Jeg har en kjole som jeg kunne tenkt meg å bruke, men jeg lurer på om fargen er for sterk?

Jeg tenker i forhold til at jeg er en gjest som nesten ingen kjenner, og om jeg med den kjolen kommer til å skille meg ut i mengden?

Dette er kjolen:

http://www.agape-brud.no/nettbutikk/selskapskjole-2406.html

Dette er fargen:

http://www.art-paints.com/Paints/Spray/Basic/Fuchsia/Fuchsia.gif

(Beklager, fant ingen bilder av kjolen i riktig farge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal selv ha denne kjolen i bryllup i sommer, den er ganske lik i fargen tror jeg? Føler meg litt Barbie i den, men demper det med kremfarget sjal og veske og champagnefargede sko, så da tror jeg det blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg tror det skal gå bra jeg :)

Har hørt at det er veldig fy-fy å gå i hvitt siden det kan ta oppmerksomheten vekk fra bruden. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er helt nydelig! Personlig likte jeg den dus-fiolette best. (Men det er bare fordi den fargen hadde kledd meg best.)

Du kommer til å bli fin-fin! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selv ha denne kjolen i bryllup i sommer, den er ganske lik i fargen tror jeg? Føler meg litt Barbie i den, men demper det med kremfarget sjal og veske og champagnefargede sko, så da tror jeg det blir bra. :)

Den var kjempefin! Jeg tenker også å ha champagnefarget tilbehør for å dempe utrykket :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du blir kempefin^_^ Jeg synes ikke det er noe galt å gå i en frisk farge i bryllup, hvertfall ikke i sommerbryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går helt fint! Min ene forlover hadde slik farge på sin chiffonkjole. Absolutt nydelig! Det var mange sterke farger på kjolene blant mine gjester og det tar seg veldig bra ut på bilder. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er sjenert å synes det er ubehagelig å bli sett, så ville jeg kanskje gått for en mer diskret farge - hvis ikke er det vel bare å kjøre på. Jeg ville ikke reagert om jeg så noen i den i et bryllup (selvom jeg selv synes fargen ikke er noe særlig fin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer ikke på fargen, men syns det blir litt mye hud med både lårkort og tube....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en jeg så vidt kjent dukket opp i mitt bryllup med den kjolen hadde jeg blitt sint.

Dette er brudens dag, og ved og dukke opp i en slik kjole, som viser mye hud og er knasj i farge. Da trekker du jo oppmerksomheten vekk ifra henne og over på deg selv.

Ikke missforstå, kjolen var rålekker ;) Men ikke i bryllup. Men vil du bli hatet av bruden så møt opp i brullupet i den kjolen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er flott den, begge forloverene mine skal bruke samme fargen i mitt bryllup neste lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ville blitt sint? Kommer til å bli hatet av bruden? Mener dy det du skriver?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin! Klart du kan gå med den fargen også! :jepp:

Blir jo lekkert med champagnefarget tilbehør.

At bruden blir sint osv, må da bare være tull. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en jeg så vidt kjent dukket opp i mitt bryllup med den kjolen hadde jeg blitt sint.

Dette er brudens dag, og ved og dukke opp i en slik kjole, som viser mye hud og er knasj i farge. Da trekker du jo oppmerksomheten vekk ifra henne og over på deg selv.

Ikke missforstå, kjolen var rålekker ;) Men ikke i bryllup. Men vil du bli hatet av bruden så møt opp i brullupet i den kjolen.

For de brudene er det kanskje aller tryggest å

a) be gjestene gå i mørk, lang skjortel à la nonnedrakt eller

b) ikke ha noen gjester i det hele tatt = problem solved :skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ts, denne kjolen gjør at jeg ser rett på magen din, den er litt for enkel om du vil stå ut, om du ikke tar på et nydelig sjal og kraftige smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Hadde en jeg så vidt kjent dukket opp i mitt bryllup med den kjolen hadde jeg blitt sint.

Dette er brudens dag, og ved og dukke opp i en slik kjole, som viser mye hud og er knasj i farge. Da trekker du jo oppmerksomheten vekk ifra henne og over på deg selv.

Ikke missforstå, kjolen var rålekker ;) Men ikke i bryllup. Men vil du bli hatet av bruden så møt opp i brullupet i den kjolen.

Dette bare være tull! :skratte::skratte::skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...